М42 - Няма парно, но прегрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: М42 - Няма парно, но прегрява
нивото до което се пълни радиатора когато е студен е некъде около средата. Има белег и надпис дори.
Като махнеш капачката на радиатора, ще видиш дупка(правоъгълна) дупка около 4х6мм, на нивото от където идва маркуча от мотора. Като даваш газ на загрял мотор от там ще влиза вода към разширителния съд.
Като махнеш капачката на радиатора, ще видиш дупка(правоъгълна) дупка около 4х6мм, на нивото от където идва маркуча от мотора. Като даваш газ на загрял мотор от там ще влиза вода към разширителния съд.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: М42 - Няма парно, но прегрява
E тая черта в средата, на(д) оребряването, е нивото на студено :

Ubi dubium, ibi libertas
- killvanrea
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.08.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318IS Turbo
Re: М42 - Няма парно, но прегрява
Супер мерси за информацията на всички
Нямам такъв надпис мин/макс за жалост
. Предните два пъти като сменях антифриза, доливах винаги, до най-горната чертичка.
Днес сутринта смених ремъка, разликата между старият и новият е ~2 см, не знам как се разпънал толкова много
Обезвъздуших като загря, само през пробката до капачката. Тръгнах към работа, доволен, че всичко работи, като спрях пак развих доизлезна още малко въздух и всичко е наред вече
Но мисля вече да си сменям всичко редовно на километри, че и без това с турбо подобренията си e риск на евридей кола
Поздрави
п.П. Гледам хората на запад сменят масло, ремъци, филтри, антифриз, термостати, помпи и неща на определени км, а тук голяма част от майсторите, само доливат/допълват течности, a помпи и филтри се сменят, при покупка и при продажба на колата 

Нямам такъв надпис мин/макс за жалост

Днес сутринта смених ремъка, разликата между старият и новият е ~2 см, не знам как се разпънал толкова много


Но мисля вече да си сменям всичко редовно на километри, че и без това с турбо подобренията си e риск на евридей кола

Поздрави



- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: М42 - Няма парно, но прегрява
killvanrea написа:Нямам такъв надпис мин/макс за жалост![]()
То пише kalt/cold. Обозначава нивото когато колата е студена. Тоест преди да я запалиш ако е по-малко доливаш, ако ли не като позагрее изпускаш

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани