Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
За мен най-приятно от към поведение и возия е с по-меки и къси пружини и твърди амортисьори. Карам жълто кони и преди бях с H&R 40/20 и ги смених с Апекс 60/40, но по-меки и стана доста по-добре и визия и поведение.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
[quote="edimen"][/quote]
Точно не мога да ти кажа колега, защото колата беше на друго момче и той го слага това окачване. Аз я карам 2 години вече и съм й навъртял 32000 км. Като 50% ми е градско. Когато слагах зимните гуми видях че доста от боята на пружините е паднала и само на последните витки се вижда че са сини. Явно вече окачването си е поостаряло.
Точно не мога да ти кажа колега, защото колата беше на друго момче и той го слага това окачване. Аз я карам 2 години вече и съм й навъртял 32000 км. Като 50% ми е градско. Когато слагах зимните гуми видях че доста от боята на пружините е паднала и само на последните витки се вижда че са сини. Явно вече окачването си е поостаряло.

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
dynalias написа:edimen написа:
Точно не мога да ти кажа колега, защото колата беше на друго момче и той го слага това окачване. Аз я карам 2 години вече и съм й навъртял 32000 км. Като 50% ми е градско. Когато слагах зимните гуми видях че доста от боята на пружините е паднала и само на последните витки се вижда че са сини. Явно вече окачването си е поостаряло.
Колега с какви джанти си ЕТ и колко J са и цолажа защото някой не влизат при регулируемо,също и колко може да се повдига колата максимално спрямо стандартното за зимата имам предвид?Благодаря
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Карам със jom и специално за него мога да ти кажа какво да очакваш.Отпред вдигнато до край е два три см по ниско от оригинала.Обаче вдигнеш ли я докрай трябва да ги стегнеш максимално гайките да свият последните няколко намотки на пружината ,че иначе почва да чука.Другия проблем е че колата започва да се клати отпред ,чувстваш ,че караш голф 2 (без обидени) това е за 6 цилиндрово бмв. Отзад (комби) когато колата е празна без резервна и празен багажник е добре без да клати без да мърда и залита. Обаче сложих газ и имам бас бокс около 60 70 кила и бутилката 40 50 кила колата прави едно заклащане преди да заковат амортисьорите.
Ако ще я държиш ниска отпред и отзад може, но ако мислиш да си я караш на максимално вдигната не ти препоръчвам.
Ако ще я държиш ниска отпред и отзад може, но ако мислиш да си я караш на максимално вдигната не ти препоръчвам.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Не мога да разбера защо си купувате китайски койловъри като ги дигате на макс?
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
идеята ми е да е висока за зимата а за лятото да е леко по ниска от заводското,също да е и по стегната от заводското.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Vanqu1sh написа:Не мога да разбера защо си купувате китайски койловъри като ги дигате на макс?
По въпросите на Tisho_BMW карам с летни 17 цола 7,5J ЕТ35 с 225/45/17, зимните са ми тенекиени 15-ски с 195/65/15. Максимално вдигната е с 3 сантиметра по ниска от стандартното, като при товар и неравности не слиза и не клати като стоковото окачване.
По въпроса на Vanqu1sh:
1. Купих колата с регулируемото окачване.
2. И да не я бях купил с такова пак щях да си го купя и да го вдигна до горе. Сравнено със стоковото окачване, стойката е доста по-добра (3 санта са надолу). Колата е доста по-стегната и не ляга по завоите като оригиналното окачване. Има някакво поддаване но е приятно. Последните витки от пружината, който са ми по тънките са сплескани и нямам никакво чукане, нито пък люлеене като голф 2.

Ето снимка на колата с максимално вдигнат сетъп и никой не задължавам да я кара така. То затова е регулируемо за да я кара всеки както му е удобно.


history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
джанти стил32 7.5ж ет41 с гуми 205/50/17 отпред и 215/50/17 отзад
предни мейле от форума нови
задни билщайн нови
40/25 макстрак пружини от форума нови
визията е такава:

За отпред мисля да я сваля лятото още малко, но не знам пружини ли да търся - пак трябва нови, понеже втора ръка никой никога не може да е сигурен колко ще свалят или просто да им резна половин витка на сегашните

За кола дето я караш всеки ден малко ми е хардкор койловете, особено пък зимата, хем ги вдигаш, хем си остават с къс ход + че се вдървяват като стане студено...
Койлове разбирам ако ще слага човек широки и изнесени джанти, стречнати гуми и искаш да имаш възможността да я нагласиш точно до някакви милиметри, за да изкараш фитмънт.
предни мейле от форума нови
задни билщайн нови
40/25 макстрак пружини от форума нови
визията е такава:

За отпред мисля да я сваля лятото още малко, но не знам пружини ли да търся - пак трябва нови, понеже втора ръка никой никога не може да е сигурен колко ще свалят или просто да им резна половин витка на сегашните


За кола дето я караш всеки ден малко ми е хардкор койловете, особено пък зимата, хем ги вдигаш, хем си остават с къс ход + че се вдървяват като стане студено...
Койлове разбирам ако ще слага човек широки и изнесени джанти, стречнати гуми и искаш да имаш възможността да я нагласиш точно до някакви милиметри, за да изкараш фитмънт.
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
С 2 думи проблемът на регурируемите окачвания е сваляне от ниско към много ниско/което файда няма освен за паркет/. Тоест в най-високото си достатъчно нисък за лятото, но не и за шахти, полегати милиционери, вход в гаража и прочие.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
dynalias написа:То затова е регулируемо за да я кара всеки както му е удобно.
Принципно идеята на регулируемото във височина окачване е да го настроиш статичното тегло по начин по който товара ще се разпределя правилно в завоите. Промяната във височината ти влияе на наклоните на колата и въобще на цялостното и поведение. Настройката става обикновено с кантари, стенд за геометрия, включва и промяна на натоварването на пружините и е доста сложен процес.
И за да плювна отново на китайските окачвания за да се получи цялата тая работа окачването следва да има еднакви параметри на всички компоненти като килограми на пружините, линейност на елементите за реглаж и т.н., което при китайците далеч не е така.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
В крайна сметка колеги избрах стандартни аморти и пружини айбах про кит 30/30.Задни аморти мейле,нови тампони мейле hd,предни биалетки мейле hd,само чакам предните аморти пак мейле.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
kagebista написа:С 2 думи проблемът на регурируемите окачвания е сваляне от ниско към много ниско/което файда няма освен за паркет/. Тоест в най-високото си достатъчно нисък за лятото, но не и за шахти, полегати милиционери, вход в гаража и прочие.
Колега, с този сетъп няма проблеми с легналите полицай. Разминава се на милиметри от тия най-високите бетонните. Много рядко на някой не асвалтиран паркинг, като този пред работата ми задирам, но съм научил къде и избягвам да паркирвам там. Приятна е за каране така.
Bum_bum го разбирам за какво говори, но както каза китайците не са толкова прецизни и може би амортисьорите един с един нямат едни характеристики, така че се обезсмисля тази настройка на стенд. Вдигнал съм ги и 4-те на най висока позиция и поне знам, че и 4-те са еднакво вдигнати и нямам проблеми. Вече 2 години я карам така. Ето и още 1 снимка.

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
bum_bum написа:dynalias написа:То затова е регулируемо за да я кара всеки както му е удобно.
Принципно идеята на регулируемото във височина окачване е да го настроиш статичното тегло по начин по който товара ще се разпределя правилно в завоите. Промяната във височината ти влияе на наклоните на колата и въобще на цялостното и поведение. Настройката става обикновено с кантари, стенд за геометрия, включва и промяна на натоварването на пружините и е доста сложен процес.
И аз веднъж се пробвах да го обясня това на колегите във форума, но нямаше резултат.

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
да питам и аз нещо
Ако сложа окачване 60/40 на моята, пак ли 6см ще смъкне отпред? Защото по вин се води с спортно окачване и предполагам то ще е малко по-ниско от обикновеното та за това
S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension. В момента предната броня е доста ниска (9см от земята) и ако я смъкна с още 6см ще стане доста весело изкарването от гаража, а ми трябва максимално твърдо и ниско окачване 



..Bayerische Motoren Werke..


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Ми те 90 процента от "койловете" се слагат за да може да се хвали собственика.
Колко ли голям ставаш, когато на кафе пред приятели (особено ако са по-некомпетентни и от теб) заявиш че колата е с такива... 
Вече мислех че няма да се отбележиш...


bum_bum написа:...И за да плювна отново на китайските окачвания за да се получи цялата тая работа окачването следва да има еднакви параметри на всички компоненти като килограми на пружините, линейност на елементите за реглаж и т.н., което при китайците далеч не е така.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани