Проблем при палене е36 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
metodi80 написа:без значение дали диагностиката е форумна или не е форумна ...каквото и да означава това .....
Форумна диагностика нарекох темата тук и всички нас

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем при палене е36 328
metodi80 написа:...
всъщност този тип сензори доста често не записват грешка, затова и методът им за диагностика не се осланя на прочитане на паметта. Най добре е с диодна лампа да се проследят импулсите. Дано все пак е записала някой-друг код за неизправност, защото буксата на този сензор е доста неудобна за подобен тип измервания...
важно е да се установи дали има искра на свещите при това състояние на не палене, което може да се направи и без диагностичен прибор, защото се ми е наум, че искрата ще липсва и от тук бих те насочил да провериш състоянието на релето, подаващо напрежение към бобините.
Ако пък има искра се насочи към бензиноподаване или датчик на хол. Въпреки, че си го сменил, много често в гумената шлауха, кабелната изолация се изронва и проводниците се допират един до друг...
и накрая, но не на последно място - в моментите, в които колата ти пали - смени си сервиза
успех
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е36 328
EnimEn написа:metodi80 написа:...
всъщност този тип сензори доста често не записват грешка, затова и методът им за диагностика не се осланя на прочитане на паметта.
Изобщо не съм съгласен с това твърдение , но няма смисъл да го превръщаме в спор .... Принципно алтернативния метод за диагностика (със светодиод и следене на импулсите по светването на диода) като цяло е показателен , но е свързан с известни упражнения (а който го мързи , боде диагностиката и се надява компютъра да си каже сам). Освен това се случва проблема да е в окабеляването , за момента на теста кабелите да са си застанали на мястото и диода да светва , тоест уж да показва , че датчика е наред и съответно опита да е подвеждащ (не , че и с диганостиката не може да се случи същото , но поне ведънж компютъра ще е записал отстъствието на датчика , ако е намерил такова ) .....
Re: Проблем при палене е36 328
Колега,не се хаби с глупости! Когато се прибереш довечера от работа си разкачи минусовата клема на акумулатора и остави колата така до утре.Сутринта просто я закачи отново и си свиркай! На никой не му идва наум,че имаш запаметени данни на компютъра,а в един момент си налял друг бензин. На машината не и идва наум да си рестартира обновяването на данните и шикалкави между някакъв и авариен режим.Така ще рестартираш системата.Успех! Като се прибереш по родните ширини направи същото!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е36 328
Benord написа:Колега,не се хаби с глупости! Когато се прибереш довечера от работа си разкачи минусовата клема на акумулатора и остави колата така до утре.Сутринта просто я закачи отново и си свиркай! На никой не му идва наум,че имаш запаметени данни на компютъра,а в един момент си налял друг бензин. На машината не и идва наум да си рестартира обновяването на данните и шикалкави между някакъв и авариен режим.Така ще рестартираш системата.Успех! Като се прибереш по родните ширини направи същото!
Колега и ти не се хаби с глупости , щото са пълни глупости ! Ако решиш ,изтрий го тоя пост, че е от типа "форумни бисери" и ще предизвика доста е от тия

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
metodi80 написа:Benord написа:Колега,не се хаби с глупости! Когато се прибереш довечера от работа си разкачи минусовата клема на акумулатора и остави колата така до утре.Сутринта просто я закачи отново и си свиркай! На никой не му идва наум,че имаш запаметени данни на компютъра,а в един момент си налял друг бензин. На машината не и идва наум да си рестартира обновяването на данните и шикалкави между някакъв и авариен режим.Така ще рестартираш системата.Успех! Като се прибереш по родните ширини направи същото!
Колега и ти не се хаби с глупости , щото са пълни глупости ! Ако решиш ,изтрий го тоя пост, че е от типа "форумни бисери" и ще предизвика доста е от тия......
Аз като ви казвам че проблема на колата не е за форумна диагностика, не ми вярвате... За да се избегне въпроса с бензина ахахахахахах
П.с. Методи с теб трябва да се чуем скоро да оправим една програма....
Re: Проблем при палене е36 328
Май проблемът е в току умиращите свещи.Да подразня и разбирачите,че нещо са се настървили,това се усеща точно при зареждане с нов бензин.Как и защо няма да коментирам,но е проверено.И ако няма полза няма да навреди с нищо,а и не е скъпо.Успех!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем при палене е36 328
Benord написа:Май проблемът е в току умиращите свещи.Да подразня и разбирачите,че нещо са се настървили,това се усеща точно при зареждане с нов бензин.Как и защо няма да коментирам,но е проверено.И ако няма полза няма да навреди с нищо,а и не е скъпо.Успех!
аз не те разбрах съвсем какво каза, ама се тая, дано си оправил колата.
и още нещо по повод нарицателните..
тук всеки се опитва да ти помогне, не е редно да "подразниш" хората..
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
Колеги не искам темата да се превръща в тема за спорове.Благодарен съм на всички за отговорите И на хората писали на л.п.
Да ясно е, че докато не направя диагностика, и не видя какво става с електрониката, си играем на сляпо.
За съжаление не можах да се разбера с шефовете какъв точно кабел за диагностика да поръчам , и закупуването отпада.Искам да спомен и вчера какво се случи.Докато чаках на светофар пак ми направи мизерия. Започна да работи неравномерно Прибрах се в къщи изгасих колата и тръгнах да я паля като очаквах да запали трудно но тя си запали от раз пробвах я още 5-6 пъти нямаше проблем с паленето ,но неравномерната работа на мотора остана Смених бензиновата помпа и пак никаква промяна Изчаках 2-3 часа да се стъмни и да проверя дали някой кабел не прехвърля искра Но след като я запалих колата си работеше нормално без проблем
Искам да направя едно обобщение За първи път когато направи проблем / колата запали трудно и при подаване на рязка газ се зачудваше/ .На следващият път /може би след 2 месеца/ само палеше трудно .След това/ около 1месец по късно/ палеше трудно и на обороти работеше лошо .И сега /последният път/ пали нормално но работи лошо на обороти.Защо е с различни симптоми.не би ли трябвало да прави едно и също Дааа първо диагностика знам /но все пак/След 2 седмици се прибирам в отпуск Дано по пътя не ми създава проблем Пък в България ще я поправям Междувременно ако има промяна ще пиша
Благодаря ви
Да ясно е, че докато не направя диагностика, и не видя какво става с електрониката, си играем на сляпо.
За съжаление не можах да се разбера с шефовете какъв точно кабел за диагностика да поръчам , и закупуването отпада.Искам да спомен и вчера какво се случи.Докато чаках на светофар пак ми направи мизерия. Започна да работи неравномерно Прибрах се в къщи изгасих колата и тръгнах да я паля като очаквах да запали трудно но тя си запали от раз пробвах я още 5-6 пъти нямаше проблем с паленето ,но неравномерната работа на мотора остана Смених бензиновата помпа и пак никаква промяна Изчаках 2-3 часа да се стъмни и да проверя дали някой кабел не прехвърля искра Но след като я запалих колата си работеше нормално без проблем

Благодаря ви
Не всичко което лети се яде
Re: Проблем при палене е36 328
Сменихте ли свещите колега? Не е скъпо и дори и да не е належащо винаги е от полза.Помпата е скъпо удоволствие,но пък тя или работи или колата е мъртва отвсякъде,та филтъра,бензиновия, сменен ли е също?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани