пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 10 Май 2014, 21:44

ico318 написа:има ли времева връзка между неработенето на цилиндъра и работата на мотора на бензин?питам възможно ли е да се е оправял като заработи на газ или малко след това,за да поизсъхне свеща,ако е оливана с бензин?

не няма, на бензин се оправя, просто защото на газ минава чак като се постопли
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 10 Май 2014, 21:48

оправя се като позасъхне свеща от каквото е мокра не знам вече от масло ли е от антифриз ли еот бензин ли е или просто се поти от жегата :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?

Мнение от GecataBMW-E46 » 10 Май 2014, 21:52

ico318 написа:буталото на първи цилиндър е добре измито,въпроса е да се разбере с какво и откъде е дошло.спряна ли ти е бензиновата помпа,когато работи на бензин и бензиновия регулатор откъде точно на колектора взима вакуум?това във връзка с бойните по-горни мнения и съмнението да пълни цилиндъра с бензин,а не антифриз.има две възможности за това-дюза или пробит регулатор,но ако е спряна помпата отпадат.гарнитурата ми се вижда нова-защо е сменяна и тогава пробвана ли е главата и челосвана ли е?

Да и на мен гарнитурата ми се вижда нова,а свеща ти е мокра от бензин.Абе с две думи само де си си играл глава да сваляш.Тракането е дошло от разреденото с бензин масло,ся малко си си го набил отзаде ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш.Отделно имаш едно 300 лв в гарнитурки и разни други боклуци.Като не са ти се давали пари на майстор не да ти я прави а просто да я погледне и да ти каже какво и има,отделно и като се четат мнения из форумите от този и онзи така става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?

Мнение от GecataBMW-E46 » 10 Май 2014, 21:57

Проблема ти идва от кабели,свещи или бобина в краен случай и липса на компресия в тоя цилиндър но това вече няма как да бъде установено със свалена глава.Общо взето проблема щеше да ти коства не повече от 30-40лв стига да не е варианта с компресията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: пробита гарнитура?

Мнение от M10 » 11 Май 2014, 0:36

GecataBMW-E46 написа:ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш

Ако няма възможност за челосване я хвърляме? А преди това не проверяваме ли, случайно дали е права и може да мине без челосване? Или давай на всяко сваляне стружката и на третото за скрап :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: пробита гарнитура?

Мнение от ico318 » 11 Май 2014, 0:49

ако се оправя сама,още докато е на бензин,е много вероятно дюзата на проблемния цилиндър да не затваря добре и като оставиш колата,цилиндъра да се пълни леко с бензин.провери дюзите задължително,особено ако са лукас!аз не съм виждал глава на м43/40 да е спукана от нищото.ако си сигурен,че не си я прегрял,можеш да си спестиш водна проба и само да я челосаш.като ти е в ръцете е срамота да не смениш гумичките и да припаснеш леко клапаните.водачите не вярвам да са проблемни,но ги вижте и тях.гумички не взимай кортеко,а например елринг/евтини са/.щом ти си майстора-давай!когато всичко е наред,отиди при газаджиите да ти спрат бензиновата помпа,когато си на газ.за 5 мин работа е.някой път дръпни и вакуума на бензиновия регулатор,да не излезе пробит.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?

Мнение от GecataBMW-E46 » 11 Май 2014, 0:59

M10 написа:
GecataBMW-E46 написа:ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш

Ако няма възможност за челосване я хвърляме? А преди това не проверяваме ли, случайно дали е права и може да мине без челосване? Или давай на всяко сваляне стружката и на третото за скрап :mhihi:

Тая малка глава в редки случай остава права след сваляне,особенно ако е развивал и болтовете както му падне,да не говорим,че и допуска за допустимото отклонение в плоскостта на главата е 0,05.И да естествено се проверява дали е права.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 11 Май 2014, 10:04

никои не ми обясни от къде беше големия пушек..... не ми пишете пак че защото е работила на 3цил... само пали на 3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?

Мнение от GecataBMW-E46 » 11 Май 2014, 10:30

mihal написа:никои не ми обясни от къде беше големия пушек..... не ми пишете пак че защото е работила на 3цил... само пали на 3

От неизгоряло гориво в ауспуха.Отделно,ако е издухала компресията на тоя цилиндър може да е горяло яко масло,но това трябваше да го провериш преди да свалиш главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: пробита гарнитура?

Мнение от dicho0o » 11 Май 2014, 17:38

GecataBMW-E46 написа:
zlatisum написа:при спукана гарнитура или глава не е задължително да има антифриз в маслото, при положение че си видял антифриз на първа свещ, най-вероятно се смесват гориво и антифриз. Но това е лека, сваляш и пълна ревизия.

При спукана глава или маслото става на боза или почва да прави димна завеса зад колата отделно пръска разширителни съдове и губи компресия.Тоя антифриз на свеща май е бил бензинфриз :mhihi:


Това със спуканата глава е много относително.
Моята кола я купих от един пич на който му беше писнало да се занимава с нея.Като я вземах видях че изхвърляше водата като я изгася,сложих си оригинална капачка на радиатора и колата се кротна,но всяка седмица й доливах по 1л вода,за около 400км на седмица.След около 5000км каране така дойде момента да й доливам вода всяка сутрин,а тя пък от своя страна палеше много трудно или стартера не можеше да я завърти(помислих че се ебава) и я палех на скорост.Един ден пак не можа да запали,пуснах я на скорост,нещо гръмна и изтече много вода.Гарнитурата беше доста изгнила и на 4ти цил. големия метален пръстен се беше пръснал,4ти цил беше като нов,всичко светеше защото е изгаряла вода там.Сглобих я и след около 2000км започна леко да надува и като я изгася загряла се чуваше че някъде се изпарява вода.Свалих отново главата,3ти и 4ти цил бяха като нови,пак е горила вода там,спукано никъде не се виждаше,смених главата и всичко се оправи
Това е моя личен опит при м43 споделям го и си имайте едно на ум
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 12 Май 2014, 9:14

GecataBMW-E46 написа:ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф

колега ще ми кажеш ли размера колко трябва а е минимално?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: пробита гарнитура?

Мнение от hell's angel » 12 Май 2014, 10:28

Новата май беше 141.000 мм, а след шлайфане максимум да я намалиш до 140.550мм. Това по спомени за М40, но на 43-ката би трябвало да е същото. Имаше и някакви гарнитури с 0.3 мм по-дебела от стандартната в случай, че шлайфаш ...
Ubi dubium, ibi libertas

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 12 Май 2014, 11:27

IMAG0441.jpg


IMAG0442.jpg


dicho0o написа:....

колега ти като сменя гарнитура мери ли за равнинност и шлайфа ли я?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?

Мнение от mihal » 12 Май 2014, 12:34

ето и 2 макро снимки на съмнителното място на 1-ви цилиндър,
от страната на главата:
IMAG0445.jpg

и отстраната на блока
IMAG0446.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от hell's angel » 12 Май 2014, 13:11

Подпръцквала е :mhihi: м/у 3-4-ти също е тръгнала, ама е имало случаи цялото парче от гарнитурата между цилиндрите да е прогорено и пак пали на 4-ри цилиндъра :mrgreen: . Сипи по малко бензин откъм колекторите да видиш дали пускат клапаните, погледни леглата и колко тропат стеблата във водачите, пружини ала бала ...Така и така си я свалил, направо носи на ревизия- може и да събудиш някое конче.
Ubi dubium, ibi libertas

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook