пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
ico318 написа:има ли времева връзка между неработенето на цилиндъра и работата на мотора на бензин?питам възможно ли е да се е оправял като заработи на газ или малко след това,за да поизсъхне свеща,ако е оливана с бензин?
не няма, на бензин се оправя, просто защото на газ минава чак като се постопли

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
оправя се като позасъхне свеща от каквото е мокра не знам вече от масло ли е от антифриз ли еот бензин ли е или просто се поти от жегата 


- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: пробита гарнитура?
ico318 написа:буталото на първи цилиндър е добре измито,въпроса е да се разбере с какво и откъде е дошло.спряна ли ти е бензиновата помпа,когато работи на бензин и бензиновия регулатор откъде точно на колектора взима вакуум?това във връзка с бойните по-горни мнения и съмнението да пълни цилиндъра с бензин,а не антифриз.има две възможности за това-дюза или пробит регулатор,но ако е спряна помпата отпадат.гарнитурата ми се вижда нова-защо е сменяна и тогава пробвана ли е главата и челосвана ли е?
Да и на мен гарнитурата ми се вижда нова,а свеща ти е мокра от бензин.Абе с две думи само де си си играл глава да сваляш.Тракането е дошло от разреденото с бензин масло,ся малко си си го набил отзаде ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш.Отделно имаш едно 300 лв в гарнитурки и разни други боклуци.Като не са ти се давали пари на майстор не да ти я прави а просто да я погледне и да ти каже какво и има,отделно и като се четат мнения из форумите от този и онзи така става.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: пробита гарнитура?
Проблема ти идва от кабели,свещи или бобина в краен случай и липса на компресия в тоя цилиндър но това вече няма как да бъде установено със свалена глава.Общо взето проблема щеше да ти коства не повече от 30-40лв стига да не е варианта с компресията.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: пробита гарнитура?
GecataBMW-E46 написа:ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш
Ако няма възможност за челосване я хвърляме? А преди това не проверяваме ли, случайно дали е права и може да мине без челосване? Или давай на всяко сваляне стружката и на третото за скрап

Re: пробита гарнитура?
ако се оправя сама,още докато е на бензин,е много вероятно дюзата на проблемния цилиндър да не затваря добре и като оставиш колата,цилиндъра да се пълни леко с бензин.провери дюзите задължително,особено ако са лукас!аз не съм виждал глава на м43/40 да е спукана от нищото.ако си сигурен,че не си я прегрял,можеш да си спестиш водна проба и само да я челосаш.като ти е в ръцете е срамота да не смениш гумичките и да припаснеш леко клапаните.водачите не вярвам да са проблемни,но ги вижте и тях.гумички не взимай кортеко,а например елринг/евтини са/.щом ти си майстора-давай!когато всичко е наред,отиди при газаджиите да ти спрат бензиновата помпа,когато си на газ.за 5 мин работа е.някой път дръпни и вакуума на бензиновия регулатор,да не излезе пробит.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: пробита гарнитура?
M10 написа:GecataBMW-E46 написа:ама тва е за урок ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф,ако не позволява честито нова глава ще ти се наложи да си потърсиш
Ако няма възможност за челосване я хвърляме? А преди това не проверяваме ли, случайно дали е права и може да мине без челосване? Или давай на всяко сваляне стружката и на третото за скрап
Тая малка глава в редки случай остава права след сваляне,особенно ако е развивал и болтовете както му падне,да не говорим,че и допуска за допустимото отклонение в плоскостта на главата е 0,05.И да естествено се проверява дали е права.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
никои не ми обясни от къде беше големия пушек..... не ми пишете пак че защото е работила на 3цил... само пали на 3

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: пробита гарнитура?
mihal написа:никои не ми обясни от къде беше големия пушек..... не ми пишете пак че защото е работила на 3цил... само пали на 3
От неизгоряло гориво в ауспуха.Отделно,ако е издухала компресията на тоя цилиндър може да е горяло яко масло,но това трябваше да го провериш преди да свалиш главата.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: пробита гарнитура?
GecataBMW-E46 написа:zlatisum написа:при спукана гарнитура или глава не е задължително да има антифриз в маслото, при положение че си видял антифриз на първа свещ, най-вероятно се смесват гориво и антифриз. Но това е лека, сваляш и пълна ревизия.
При спукана глава или маслото става на боза или почва да прави димна завеса зад колата отделно пръска разширителни съдове и губи компресия.Тоя антифриз на свеща май е бил бензинфриз
Това със спуканата глава е много относително.
Моята кола я купих от един пич на който му беше писнало да се занимава с нея.Като я вземах видях че изхвърляше водата като я изгася,сложих си оригинална капачка на радиатора и колата се кротна,но всяка седмица й доливах по 1л вода,за около 400км на седмица.След около 5000км каране така дойде момента да й доливам вода всяка сутрин,а тя пък от своя страна палеше много трудно или стартера не можеше да я завърти(помислих че се ебава) и я палех на скорост.Един ден пак не можа да запали,пуснах я на скорост,нещо гръмна и изтече много вода.Гарнитурата беше доста изгнила и на 4ти цил. големия метален пръстен се беше пръснал,4ти цил беше като нов,всичко светеше защото е изгаряла вода там.Сглобих я и след около 2000км започна леко да надува и като я изгася загряла се чуваше че някъде се изпарява вода.Свалих отново главата,3ти и 4ти цил бяха като нови,пак е горила вода там,спукано никъде не се виждаше,смених главата и всичко се оправи
Това е моя личен опит при м43 споделям го и си имайте едно на ум
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
GecataBMW-E46 написа:ако главата е челосвана преди задължително я измерете колко и е височината и дали позволява нов шлайф
колега ще ми кажеш ли размера колко трябва а е минимално?

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: пробита гарнитура?
Новата май беше 141.000 мм, а след шлайфане максимум да я намалиш до 140.550мм. Това по спомени за М40, но на 43-ката би трябвало да е същото. Имаше и някакви гарнитури с 0.3 мм по-дебела от стандартната в случай, че шлайфаш ...
Ubi dubium, ibi libertas
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
dicho0o написа:....
колега ти като сменя гарнитура мери ли за равнинност и шлайфа ли я?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?
ето и 2 макро снимки на съмнителното място на 1-ви цилиндър,
от страната на главата:
и отстраната на блока
от страната на главата:
и отстраната на блока
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
Подпръцквала е
м/у 3-4-ти също е тръгнала, ама е имало случаи цялото парче от гарнитурата между цилиндрите да е прогорено и пак пали на 4-ри цилиндъра
. Сипи по малко бензин откъм колекторите да видиш дали пускат клапаните, погледни леглата и колко тропат стеблата във водачите, пружини ала бала ...Така и така си я свалил, направо носи на ревизия- може и да събудиш някое конче.


Ubi dubium, ibi libertas
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани