М52 ?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 07 Авг 2006, 14:08

_BoBI_ написа:"///М двигателите и до ден днешен излизат само с чугунен блок !"

M52 - "с алуминиев блок"

Това ме притеснява, не съм от хората който не дават газ, много често взимам всичко от колите които карам, до предела на възможностите им за пример...
Като тръгнахме за БМВ събора бях с една Корса която беше 45 коня :twisted: и за да карам с групата почти 30 минути съм бил с 150-160 педала до долу. Не че се хваля, не ме разбираите погрешно просто искам колата ми да може да издържа на темпото това БМВ сигурно е много здраво, но колко преди мене са я карали така и да не стане фауууууу :D
Гледам да съм прецизен като купувам, защото немога да си купя М3 все пак все още

Незнам колко е здрав това ме притеснява алуминиев блок не ми звучи много обещаващо...

Другото което ме притеснява е че трябва да се дават по 200 лева за маслко сигурно защото някаде прочетох, че трябва да се кара с 5W40 или 0W40


Алуминиевия блок ти сваля сигурно няколко по десет кг тежест от двигателя ако не се лъжа, и едва ли няма да издържи на нещо което м50 ще издържи, макс при прегряване.
М/у другото за маслото аз си сипах наскоро 5w40 по 18 кинта литъра оригинално БМВ, и понеже събира 6.5 литра и си взех един за резерва в багажника станаха 135лв. Иначе приятел кара с мотул щото с него не му трака повдигач и е по 8 кинта литъра съвсем ок :)

плюс това са ако ще пестиш от масло, според мен не си взимай БМВ ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 07 Авг 2006, 15:10

t0sh написа:плюс това са ако ще пестиш от масло, според мен не си взимай БМВ ;)


Е глупости от масло не трябва се пести грам, трябва да си мразиш колата за да и сипваш гадни масла...
Заради намаленото тегло предполагам и ускорението е подобрено савсем малко.


До колкото прочетох в една друга тема (вече се обърках каде го бях чел) :mhihi:
М52 се разпознава по това, че капачката за маслото се намира от кум радиатора докато при М50 е от ктм стаклото и още нещо
Ваноса е боядисан в черно на М52

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 07 Авг 2006, 23:03

На първите 52ки не е черен капака на ануса :idea:Чак при "TU"то почернява...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 07 Авг 2006, 23:32

Темата е разисквана 100 пъти.Боби,като стар потребител,съм сигурен
че е чел тези неща доста пъти и ми е чудно защо се предъвква едно и също нещо :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook