Какво да прегледам по колата преди да я купя ??
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i



Напоследък все ме избива такива емотиконки да пускам... не знам що... дали щото четях доста преди да почна да пиша...
Never mistake motion for action...
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Попрочетох малко за моторине 50 и 52 само не разбрах кои от двата ще издаржи по дълго време и кои е по евтин за подръжка ? 

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Smoocki написа:Попрочетох малко за моторине 50 и 52 само не разбрах кои от двата ще издаржи по дълго време и кои е по евтин за подръжка ?
Който издържи, издържи
Това надали ше ти каже някой
за мене най-здравия е М42

и то е 4-цилиндров значи е по-евтин за подръжка ако държиш на икономията
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Това ще рече 318ИС до 94-95 таго дина (поправетеме ако бъркам за годината)
ГЛедай сега пич в М42 има Някой ковани неща и е с пати по-здрав и затова Турбо маняците го използват точно него за надуване, защото самия мотор си е по-здрав разбирашли
следващия мотор който се слага на 318ИС е М44 по него няма нищо ковано и не е толкова здрав, Попринцип всичките мотори на БМВ са здрави ама М42 е от моторите който са ново поколения и са ацки здрави и 320 с М50 мотор да си вземеш няма да збаркаш, но 320-ката харчи повече поне с 2 литра над 318ИС-ката и вървят горе долу еднакво, 320-ката бие с малко на 400 метра, но пък самия звук и самото усещане от 6-така е невероятно.Разбирашли ако имаш малко повече пари взимаш 320, ако искаш икономия взимаш 318ИС това е моя савет, НО ако видиш читава 320-ка, а си тръгнал за 318-ка не я подминаваи, вземи по новото и запазено от двете, най-големия спор с форума беше 320 или 318ИС, вземи което е по-запазено, но 318-ката ще ти излезе по-евтино само ако е читава, каквото и БМВ да вземеш ако се вкараш в приключения и е скапано няма да ти излезе евтино
чувал съм 316 да харчи 16 на сто което е невъзможно, но уви има и такива неща гледаи колата да е добра, по сервизи я води и така...
Не бъркаи 318 с 318 ИС едното е 115 коня, другото е 140
С мотора М42 конете са 140, със следващия мотор ккубатурата става 1.9 но го водят пак 318ИС и вече М44 мотора е 143 коня
често гледам глупаци по обяви питаш 140 коня, а колата е доста нова и няма как да е с М44, освен ако не лъжат в годината, абе ако незнаеш с какво се захващаш си е ебало майката (с извинение пак
)
Има много пичове от форума на който вече не им се повтаря едно и също и затова не отговарят, но найстина ползвайте и Търсачката, тя за това е сложена
ГЛедай сега пич в М42 има Някой ковани неща и е с пати по-здрав и затова Турбо маняците го използват точно него за надуване, защото самия мотор си е по-здрав разбирашли
следващия мотор който се слага на 318ИС е М44 по него няма нищо ковано и не е толкова здрав, Попринцип всичките мотори на БМВ са здрави ама М42 е от моторите който са ново поколения и са ацки здрави и 320 с М50 мотор да си вземеш няма да збаркаш, но 320-ката харчи повече поне с 2 литра над 318ИС-ката и вървят горе долу еднакво, 320-ката бие с малко на 400 метра, но пък самия звук и самото усещане от 6-така е невероятно.Разбирашли ако имаш малко повече пари взимаш 320, ако искаш икономия взимаш 318ИС това е моя савет, НО ако видиш читава 320-ка, а си тръгнал за 318-ка не я подминаваи, вземи по новото и запазено от двете, най-големия спор с форума беше 320 или 318ИС, вземи което е по-запазено, но 318-ката ще ти излезе по-евтино само ако е читава, каквото и БМВ да вземеш ако се вкараш в приключения и е скапано няма да ти излезе евтино

Не бъркаи 318 с 318 ИС едното е 115 коня, другото е 140
С мотора М42 конете са 140, със следващия мотор ккубатурата става 1.9 но го водят пак 318ИС и вече М44 мотора е 143 коня
често гледам глупаци по обяви питаш 140 коня, а колата е доста нова и няма как да е с М44, освен ако не лъжат в годината, абе ако незнаеш с какво се захващаш си е ебало майката (с извинение пак

Има много пичове от форума на който вече не им се повтаря едно и също и затова не отговарят, но найстина ползвайте и Търсачката, тя за това е сложена

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Мерси много за инфото..сажелявам ако повтарям темата ...а за 316 наистина е неъзможно да харчи толко,чичо ми имаше такава разхда беше към 9
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Пич, не си прав, всичко е възможно!!!
Ако колата е някоя дръглива каруца, защото е лошо поддържана разходът на бензин ще е най-малкият проблем. Има десетки причини разходът да е висок, както има и такива да е нисък.
Един приятел накара моята 320-ка да гори толкова, колкото аз никога няма да успея и то на пробег от 600 км. Той караше със 100 км/ч на магистралата!!!
Как ти се вижда? Аз покарах 10-15 км със 180 км/ч и той ми отне управлението, защото съм му развалял икономията.
ПС: Абсолютно съм съгласен с Димо. И за да сме още по-гадни може да симулираме сигнал за бедна смес подаван от сондата... Ммммм... Ще стане гот...

Ако колата е някоя дръглива каруца, защото е лошо поддържана разходът на бензин ще е най-малкият проблем. Има десетки причини разходът да е висок, както има и такива да е нисък.
Един приятел накара моята 320-ка да гори толкова, колкото аз никога няма да успея и то на пробег от 600 км. Той караше със 100 км/ч на магистралата!!!






ПС: Абсолютно съм съгласен с Димо. И за да сме още по-гадни може да симулираме сигнал за бедна смес подаван от сондата... Ммммм... Ще стане гот...

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
turbo написа:320-ка да гори толкова, колкото аз никога няма да успея и то на пробег от 600 км. Той караше със 100 км/ч на магистралата!!!![]()
![]()
Как ти се вижда? Аз покарах 10-15 км със 180 км/ч и той ми отне управлението, защото съм му развалял икономията.
![]()
![]()
Хаха развалял си му разхода

Корсата преди си карах с толкова 100 км. магистралата, защото тя с толкова се равнява на Е36 с 160 мотора вече започва да се чува самата кола с над 120-130 е доста нестабилна или поне много по нестабилна от едно Е36
Даже съм сигурен, че ако 320-ка се кара леко да кажем с 60-70 грацко и се изключва от скорост защото светофара е червен може да слезе под 10 разход.
Защото грацко и грацко са различни неща.Веднаж има задраствания и трябва точно от там да минем друг път има 10 всетофара през целия ни път и по4ти никакви коли, то си е като извън грацко това
Например ми се е случвало като тръгна от Левски до Надежда по разни по-страни4ни пътища да спре само 2-3 светофара и то за 10км. разтояние

Корсата ми беше 1.2 и ми е давала разход 13-14, давала ми е и 7
Зависи от карането.Преди много се бях наплашил от 6-така защото харчи много, зимата 15 незнам си какво, лятото под 13 не слиза, ама не е така, зависи от човека и от крането

Според мен данните от книгата на Е36 са си за грацки разход 13 в задраствания и тем подобни, някой лажат за разхода, но не всички, има хора които си ги кефи да си карат лекичко и така стават нещата.
Преди много ми Харесваше да карам по магистралата като взех колат, но вече като чели не ми е интересно, не защото колата ми беше бавна, а защото искам да се наслаждавам на разнообразните патища, както например е По балканската, магистралата караш с 180 и стигаш много бързо, а се губя някакси самия кеф от возенето, като стигнеш толкова бързо и сякаш си пропуснал нещо сякаш си подминал всиките красиви места някаде но незнаеш и ти каде.

Да се върна към темата най-после

Преди да си вземеш кола пърово се повози в няколко различни и прецени коя как ти се струва.
Разхода не е най-важното, най-най-важното е да колата да не е тежко утряна защото това никога не се оправя, имали удар отпишия колата това не се прави както се казва мотора ще го смениш, но усуквания, измествания и тем подобни никога няма да можеш...
И 325 да ти продават за 7 хиляди лева не я взимай ако е след удар и го видиш на сервиз

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
e за това си много прав....тва бмв на чичо ми го блъсна та че се усука от всякаде и го прададе...тоя дето го купи си го направи само ,че нали се сещате че си личи малко или много при задната греда имаше доста голям луфт,та мисълта ми беше има ли такова нещо просто не си го купуваите.
А как ви се струват 328те?
А как ви се струват 328те?
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Добрече има хора които да купуват ударени коли
"А как ви се струват 328те?"
Струва ми се, че трябва да имаш приготвени поне 15 хиляди лева даже са малко
325 модела и неговия събрат 328 са почти еднакви като коне самоче има разлика във въртящия момент и 328 върви значително по-добре, тоест ускорява по-добре
Мотора е М52 ако не се лъжа
Знаешли кое е тъпото, че 325i и 328i почти няма в българия защотот са по 190 и кусор коня и се облагат не само с мито ами и с акциз, и една таква кола ще си я внесеш за 7 хиляди лева и ще платиш 10 хиляди за таксите мита, акцизи простотии....
Реално яко то е, че сме като в ада тук в България защото хем можем да си купим такива коли обаче хем неможем да ги внесем заради тези такси, като във вица за пушача който попаднал в ада и видял навсякаде безплатни цигари, но нали се сещаш че никаде нямало оганче
така е вица сега.
328-цата е страшна кола според мен и да докараш една такава цените им са колкото на 320-ките някаде и защо човек да си взима 320 като може 325 или 328, защо мислиш че всеки ден се моля да паднат акцизите
обаче от каде тоя касмет
Е36 М3 286 коня (дали и 6-беше не съм сигурен точно) тези коли струват по 13-14 хиляди лева в германия и това не е лъжа, но като доиде тука стъпва на 25-30 хиляди някаде предполагам което е доста...
Аз съм търпелив ще позачакам празниците да видя какво ще стане, нещо много се размечтавам представям си се в 328 или М3 за 14 бона
ако си купя такава кола до една година само веднаж ще я карам и можете да ме вкарате в лудница защото ще изпадна в криза, ще се смея без причина и ще си говоря сам
П.С
Мисля, че дадохгоре долу пълен отговор на въпроса ти

"А как ви се струват 328те?"
Струва ми се, че трябва да имаш приготвени поне 15 хиляди лева даже са малко


325 модела и неговия събрат 328 са почти еднакви като коне самоче има разлика във въртящия момент и 328 върви значително по-добре, тоест ускорява по-добре
Мотора е М52 ако не се лъжа

Знаешли кое е тъпото, че 325i и 328i почти няма в българия защотот са по 190 и кусор коня и се облагат не само с мито ами и с акциз, и една таква кола ще си я внесеш за 7 хиляди лева и ще платиш 10 хиляди за таксите мита, акцизи простотии....
Реално яко то е, че сме като в ада тук в България защото хем можем да си купим такива коли обаче хем неможем да ги внесем заради тези такси, като във вица за пушача който попаднал в ада и видял навсякаде безплатни цигари, но нали се сещаш че никаде нямало оганче

328-цата е страшна кола според мен и да докараш една такава цените им са колкото на 320-ките някаде и защо човек да си взима 320 като може 325 или 328, защо мислиш че всеки ден се моля да паднат акцизите


Е36 М3 286 коня (дали и 6-беше не съм сигурен точно) тези коли струват по 13-14 хиляди лева в германия и това не е лъжа, но като доиде тука стъпва на 25-30 хиляди някаде предполагам което е доста...
Аз съм търпелив ще позачакам празниците да видя какво ще стане, нещо много се размечтавам представям си се в 328 или М3 за 14 бона


П.С
Мисля, че дадохгоре долу пълен отговор на въпроса ти

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
е са са махнали таксите как не, нали ще направят същото като по другите държави.. идвам от Унгария - жив пример. Първо по-стара от около 5 годишна кола няма да можеш да внесеш, или ще е с допълнителни уж-еко такси примерно 1000 евро. Второ като махнат митото на стойност Х, ще въведат такса регистрация на стойност поне Х и готово.
Откъде тези мечти държава да си махне сама данък от който печели яко пари...
Откъде тези мечти държава да си махне сама данък от който печели яко пари...
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани