Кое какво е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Едно сигурно тъпичко въпросче,ама нали когато климатроника работи разхода на гориво се увеличава някаде с 3л/100км,та въпроса ми е когато колата има климатроник,може ли примерно да си ползвам само парно през зимата,без тои да работи и да не ми се качава разхода с тоя климатроник?Маи не го обясних много ясно,ма дано схванете какво имам впредвид 

- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Е 3 литра е доста пресилено, може да ти вдигне разход лятото, когато ти трябва студ, ама зимно време топлото си го прави като обикновено парно и климатроника контролира температурата. лятото разхода ми е 12-13л градско и с кима и без клима, за това си духа нонстоп 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Хора,тая тема е разисквана стотици пъти.Търсете преди да пишете
Както климатика,така и климатроника зимата работят като обикновено парно,
но с тази разлика,че при климатроника температурата се регулира автоматично,
докато при климатика-с врътката на вентилатора.
Печката не е задължителна,когато имаш климатроник,т.е докато не загрее
колата няма топло.Това е

Както климатика,така и климатроника зимата работят като обикновено парно,
но с тази разлика,че при климатроника температурата се регулира автоматично,
докато при климатика-с врътката на вентилатора.
Печката не е задължителна,когато имаш климатроник,т.е докато не загрее
колата няма топло.Това е

правилно кви са тея тъпотии че климатроника има печка абсурд ще даде ли някой с климатроник снимка на печката или то от фреона си духа топло единствената разлика е възможноста да си регулираш температурата на климатронка за тази цел тез с климатрониците имат едни елекромагнитни клапи които смесват топлото и студеното взависимост ква температура си му задал зимата компресора не се включва изобщо независимо кви копчета ще ръчнеш зима си студено от външната температура и топло от охладителната система на двг а тоя дето вика че имал печка и почвало да духа веднага топло да ходи се прегледа става въпрос за е36 нема такова животно
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Теоретично ! Ако се сложи четирипътен клапън може да се обърне процеса и да духа топло вътре в купето дори и при обикновен климатик а външния радиатор да охлажда но до сега не съм виждал някой да го е постигал но това си е направо съвсем друга тема 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Някойси, много се палиш бре! Я пак прочети мненията по темата и пак направи коментар. Аз твърдя, че единственият вариант да ти духне топло, в колата, зимата при минус 10 градуса по целзий е ако колата има екстрата наречена "печка". Никой не твърди, че при Е36 я има тази благинка. Има я в Ауди А8, сигурно и в БМВ 7-ма серия и може би в С-класата на онази марка с трите лъча, как се казваше... дето е кръстена на една девойка... Както и да е!
А иначе Ицо е прав! На теория няма пречка климатроника на колата да работи като домашен климатик ама що не го правят... Ами не знам!
Сигур са решили, че нема кяр у тая работа...
То като спестиш 100 марки на една кола и като произведеш 100000 бройки по 100 марки си е чиста далавера

А иначе Ицо е прав! На теория няма пречка климатроника на колата да работи като домашен климатик ама що не го правят... Ами не знам!
Сигур са решили, че нема кяр у тая работа...
То като спестиш 100 марки на една кола и като произведеш 100000 бройки по 100 марки си е чиста далавера



- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Значи да отбелезжа няколко неща:
1. Първото с врътките е двузонов климатик!!!!
2. На втората снимка е климатроника, разликата е че има Автоматичен режим и затва.
3. Нито климатика нито климатроника отопляват, тва не са някакви инверторни климатици, за да топлят трябва да ма т.нар. печка
4. И на двата модела може да нагласиш да ти духа на някаква температура, само че на климатроника може да го накараш да избере сам как да ти охлади най бързо колата според него, а и има 1-2 вградени комбинации от функции които мисля че ги няма при двузоновия климатик
1. Първото с врътките е двузонов климатик!!!!
2. На втората снимка е климатроника, разликата е че има Автоматичен режим и затва.
3. Нито климатика нито климатроника отопляват, тва не са някакви инверторни климатици, за да топлят трябва да ма т.нар. печка

4. И на двата модела може да нагласиш да ти духа на някаква температура, само че на климатроника може да го накараш да избере сам как да ти охлади най бързо колата според него, а и има 1-2 вградени комбинации от функции които мисля че ги няма при двузоновия климатик

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Dimo написа:3. Нито климатика нито климатроника отопляват, тва не са някакви инверторни климатици, за да топлят трябва да ма т.нар. печка![]()
и аз да отбележа ссамо че не е нужно климатика да е инверторен за да топли имам даже 2 НЕинверторни в къщи и пак си топлят и единствената разлика между тиа у нас и този в колата е въпросниа клапан които обръща процеса тоест вместо да дига налягане на радиатора пред водния който се загрява да вдига налягане на вътрешния тогава той ще е този който ще топли но за да не са го направили явно има причина
[/b]
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани