Проблем с вървенето и оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Mr.President написа:turbo написа:Дюзи ще да са. Сложи една добавка ама в количеството, за което е дадена!!! От малките REDEX сложи ама на пълен резервоар я дават и така 2-3 резевоара и ще се опраи.
Задължително ли е да е на пълен резервоар ? Не може ли на по-малки количества.
Просто количеството е направено за един резервоар,целта е достатъчно време да поработи с тази смес ,за да стане очистването на системата ,а не да се издуха с десет литра..Добре е този резервоар да се консумира извънградско,за да бъде двигателя в оптимален работен режим,а не с често палене-гасене ,студен-топъл двигател,непълно горене....

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
извинявам се че вдигам тази тема от прахта, но да попитам голяма играчка ли е чистенето на дюзи ? симптомите са ми следните, като паля колата двигателя не тръгва на постоянните си обороти, нормализира се след 1-2 секунди.. това го прави почти винаги (студен и топъл)
иначе проблем с вървенето нямам но като паля и така си прекъсва 1-2 сек.
...., вие какво ще ме посъветвате, мерси.




- komarchyyyy
-
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: Бавно м52б28
100% са дюзите щом ти работи на 2-3 цилиндара 1-та или 2-те дюзи не впрьскват а пикаят
закарай е да ги почистят и ще видиш че ще се оправи 


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
а това ли представляват дюзите нагледно ? с М50Б20 съм
https://www.msmautos.com/images/product ... ectors.gif
https://www.msmautos.com/images/product ... ectors.gif


- gosho_slona
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: гр. Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
- Мечтае да кара: най-новото
- Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик
проблем с обороти и палене
и при мен го има играят оборотите, обаче и трудно ми пали. като постои 10-15 минути и вурти и не може. С газ ото втория път. Ходих на елкон каза ми че по електрониката всичко е наред и отива към дюзи. Ама дюзите ги чистих предната седмица. Незнам вече ко да и правя вече. Дюзи ли да сменям. Ако някой може да каже нещо по-въпроса. 

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- Rambolet
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: 316 M43 E36
- Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)
Re: Проблем с вървенето и оборотите
И аз съм на газ/бенз 316 М43, и при мен първо държи стабилно 1000 оборота докато позагрее до средата на синята зона, след това рязко пада мощността, придърпва, маломощна е, не може да се кара така, затова превключвам на газ, където всичко си е нормално (като при колегата), и евентуално като е загряла напълно върви по-добре, макар и леко маломощно и нестабилно на бензин, което ме навежда на мисълта, че има проблем с дозирането бенз/въздух и утре отивам на сервиз да видя дали ще се сетят що е - кофти дебитомер-> чистене или смяна
(ако клапата му в началото е затворена, както е винаги на студен двигател докато загрее, и след това отваря докрай в студеното време, когато въздуха е особено богат на кислород, то има някаква логика); кофти датчици ламбда сонда, температурен сензор, маф и мап (ако има, не съм навътре) - заблуждават компа да дава повече въздух в сместа... и не на последно място - очевадни проблеми като пробойни по маркучи, тръби и впрочие, иначе не е лошо за равномерност и мощ да прочистиш с ултразвук дюзите или с добавки, но надали те са проблема в случая

- Rambolet
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: 316 M43 E36
- Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)
Re: Проблем с вървенето и оборотите
Така, след 2 диагностики и предстояща 3та да докладвам:
Първата диагностика даде проблем с ламбда сонда и дебитомер, като последва отваряне с рязане на черната кутийка на дебитомера и малко ръчна понастройка на пружинката вътре, колкото чат пат да вървя на бенз (кошмар - 50% мощ, трудно мудно неплавно потегляне и т.н.) + една добавка на Моторекс за чистене по инжекция и дюзи и съвет засега да не сменят ламбдата, че уж бързо щяла да сдаде багажа (около половин година, а четох че може и 4 да отпери с хубаво изгаряне на газта), и да карам само на бенз половин/един резервоар. Това не ме изкефи (с гърмежи и кофти ход си като идиот на пътя) и отидох другаде на втора диагностика. Съвета бе или да сменя с нов дебитомер, или да търся с уговорка-опция връщане стар, че разликата е 10 пъти в цената. Пробвах засега без диагностика, а утре и със, един стар дебитомер(после и разкачихме акумулатора зарад компа), не се промениха нещата, имаше и един два гърмежа , а след като си сложих обратно моя изведнъж почна да потегля доста по-добре и с по-малко придърпване. Никакви изводи не мога да си извадя, освен че или е хубаво както един колега да сменя почти всичко - ламбда, стъпково, дебитомер, вакуум клапа, датчици и дори повдигачи и тъпата газова (виновник номер 2 след самите годинки на колата) да стане инжекцион, или просто няма оправия... Утре съм зад Хенри Форд на диагностика, ако стане интересно - ще пиша, ако не - то и без това не помагам много с това тук, може би просто й е дошло времето на любимата ми колица
Първата диагностика даде проблем с ламбда сонда и дебитомер, като последва отваряне с рязане на черната кутийка на дебитомера и малко ръчна понастройка на пружинката вътре, колкото чат пат да вървя на бенз (кошмар - 50% мощ, трудно мудно неплавно потегляне и т.н.) + една добавка на Моторекс за чистене по инжекция и дюзи и съвет засега да не сменят ламбдата, че уж бързо щяла да сдаде багажа (около половин година, а четох че може и 4 да отпери с хубаво изгаряне на газта), и да карам само на бенз половин/един резервоар. Това не ме изкефи (с гърмежи и кофти ход си като идиот на пътя) и отидох другаде на втора диагностика. Съвета бе или да сменя с нов дебитомер, или да търся с уговорка-опция връщане стар, че разликата е 10 пъти в цената. Пробвах засега без диагностика, а утре и със, един стар дебитомер(после и разкачихме акумулатора зарад компа), не се промениха нещата, имаше и един два гърмежа , а след като си сложих обратно моя изведнъж почна да потегля доста по-добре и с по-малко придърпване. Никакви изводи не мога да си извадя, освен че или е хубаво както един колега да сменя почти всичко - ламбда, стъпково, дебитомер, вакуум клапа, датчици и дори повдигачи и тъпата газова (виновник номер 2 след самите годинки на колата) да стане инжекцион, или просто няма оправия... Утре съм зад Хенри Форд на диагностика, ако стане интересно - ще пиша, ако не - то и без това не помагам много с това тук, може би просто й е дошло времето на любимата ми колица

- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Проблем с вървенето и оборотите
Колега един баварец никога не се предава
Не ходи нито пред или зад хенри форт , ами отиди под моста чавдар в сервиза на BOSH където карат само е36 за да ти кажат какъв е проблема.

Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с вървенето и оборотите


- Rambolet
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: 316 M43 E36
- Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)
Re: Проблем с вървенето и оборотите
Благодаря Monoid за насоката за сервиза , ще го имам в предвид някой път, иначе да - механична газова и БМВ = проблеми, въпреки че изкара 4 години
. Не ходих зад Хенри, ами на Ди и Ес в Люлин, дебитомер на старо от колегата Боби (във форума - Beglecca), днес се оказа, че ми върши екстра работа (засега), и само една универсална нова ламбда ще се сменя, че все пак съм карал 112 хил. км със старата, 50 от които на газ (50хил на бенз А95 при 8/100 са около 7400лв., а на бенз/газ -> 4800лв., всеки сам си преценява) . Върна се надеждата, а само за информацията - пълна газ инжекция с поставяне първа оферта като за 316и - 1450лв. (плюсове
ламбда + компютър + емулатор за газта, по-малък изпарител и т.н., но това е друга тема).
П.П. Поглеждайте си и сменяйте по-често гумичката на газ предпазител-клапата, чистете изпарителя и внимавайте с бедните смеси, пълна синтетика масло, чистене ултразвук/смяна дюзи ако тресе и на газ, добавка за бенз (чистеща) и палене и гасене на него, а останалото е Божа работа, то няма вечни части, и на бенз, и на керосин, важното е че ще оцелее баварското бебе


П.П. Поглеждайте си и сменяйте по-често гумичката на газ предпазител-клапата, чистете изпарителя и внимавайте с бедните смеси, пълна синтетика масло, чистене ултразвук/смяна дюзи ако тресе и на газ, добавка за бенз (чистеща) и палене и гасене на него, а останалото е Божа работа, то няма вечни части, и на бенз, и на керосин, важното е че ще оцелее баварското бебе

- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с вървенето и оборотите
колега ,ако може само да ми поясниш,на кое точно казваш "газ предпазител-клапата",ако имаш и снимка ще е най-добре.Предварително благодаря!Rambolet написа:Благодаря Monoid за насоката за сервиза , ще го имам в предвид някой път, иначе да - механична газова и БМВ = проблеми, въпреки че изкара 4 години. Не ходих зад Хенри, ами на Ди и Ес в Люлин, дебитомер на старо от колегата Боби (във форума - Beglecca), днес се оказа, че ми върши екстра работа (засега), и само една универсална нова ламбда ще се сменя, че все пак съм карал 112 хил. км със старата, 50 от които на газ (50хил на бенз А95 при 8/100 са около 7400лв., а на бенз/газ -> 4800лв., всеки сам си преценява) . Върна се надеждата, а само за информацията - пълна газ инжекция с поставяне първа оферта като за 316и - 1450лв. (плюсове
ламбда + компютър + емулатор за газта, по-малък изпарител и т.н., но това е друга тема).
П.П. Поглеждайте си и сменяйте по-често гумичката на газ предпазител-клапата, чистете изпарителя и внимавайте с бедните смеси, пълна синтетика масло, чистене ултразвук/смяна дюзи ако тресе и на газ, добавка за бенз (чистеща) и палене и гасене на него, а останалото е Божа работа, то няма вечни части, и на бенз, и на керосин, важното е че ще оцелее баварското бебе
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани