Загуба на антифриз до определено ниво.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от u`F`o » 23 Дек 2012, 15:57

b00st написа:Смяната на казанчето е напълно излишно нещо, тя пластмасата в основата се раздува заедно с тая на казанчето. Общо взето или се сменя целия радиатор заедно с казанчето или не се сменя просто.

Именно. И ако искаш да изкара повече от 6 месеца до 1 година, се взима различен от китайски за 200-300лв. Например Nissens.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Mpower84 » 25 Дек 2012, 23:44

Аз смених радиатора със такъв на Nissens и при мен за месец каране антифриза спада с 200-300 мл. и си седи там. Сменил съм водната помпа и нов термостат заедно с тялото и гарнитурата и пак намалява. Теч не откривам където и да гледам. Капачката е ок и системата държи налягане. Според мен на афтърмаркет радиаторите не може да се вярва на означенията. Друго обяснение нямам...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от u`F`o » 26 Дек 2012, 12:55

Mpower84 написа:Аз смених радиатора със такъв на Nissens и при мен за месец каране антифриза спада с 200-300 мл. и си седи там. Сменил съм водната помпа и нов термостат заедно с тялото и гарнитурата и пак намалява. Теч не откривам където и да гледам. Капачката е ок и системата държи налягане. Според мен на афтърмаркет радиаторите не може да се вярва на означенията. Друго обяснение нямам...


Или има гарнитура и/или глава за правене. Като загрее колата, слагаш един парцал отзад на ауспуха и ако се намокри, значи имаш водни изпарения в газовете. От там нататък се сещаш...

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Киров » 26 Дек 2012, 13:31

b00st написа:Смяната на казанчето е напълно излишно нещо, тя пластмасата в основата се раздува заедно с тая на казанчето. Общо взето или се сменя целия радиатор заедно с казанчето или не се сменя просто.

:yes: Подкрепям колегата за това изкаване... :yes: и аз мисля по същия начин... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от zafirovp » 26 Дек 2012, 14:12

Понякога имам капки в края на ауспуха, но това не е ли нормално? Главата и гарнитурата са ми правени преди 2 месеца, и от тогава не е прегрявала.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от u`F`o » 26 Дек 2012, 17:46

zafirovp написа:Понякога имам капки в края на ауспуха, но това не е ли нормално? Главата и гарнитурата са ми правени преди 2 месеца, и от тогава не е прегрявала.


Щом е прегрявана, ясна е работата - не е направена главата както трябва. Капките в края на ауспуха са нормални, ако караш по 2км и я гасиш. При по продължително каране, не трябва да са там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Mpower84 » 26 Дек 2012, 18:04

u`F`o написа:Или има гарнитура и/или глава за правене. Като загрее колата, слагаш един парцал отзад на ауспуха и ако се намокри, значи имаш водни изпарения в газовете. От там нататък се сещаш...


Аре са... Какво искаш да кажеш? Няма кола която да не намокри парцала малко или много при тоя тест. Пък и ако е заминала гарнитура ще си хапва антифризец постоянно, а мойта само до определена граница. За конденза в изпускателната система чувал ли си? Не пишете такива глупости, защото има хора дето от тука се ограмотяват и ше стане некоя беля!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от zafirovp » 26 Дек 2012, 21:24

Добре де, защо всички по-мощни коли, като ги изрежеш на място излизат пръски от ауспуха. Ясно, че може да е просто вода от климатика, но при температури от 15 градуса се съмнявам някой да го е включил. На Ауди А6 3л винаги излиза вода, независимо дали е загряла или не. Голата е на 30к км, така че спукана глава излиза като варянт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Mpower84 » 27 Дек 2012, 1:42

Ама естествено, че ще има вода. Образува се конденз от нагорещените тръби на изпускателната система и въздуха. Абсурдно е да се мисли, че вода от ауспуха е белег за проблем с главата! Елементарни познания са нужни за да се изключи като варианти или въобще като белег за какъвто и да е проблем с мотора. Мислете малко преди да пишете такива глупости, защото е смешно.

п.п. колегата да не се обижда... нямам нищо против него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от u`F`o » 28 Дек 2012, 12:33

@ Mpower84
Не се обижам, по-скоро съм на принципа, че в спора се ражда истината.

Казваш, че се образува конденз- а от какво се образува този конденз, от изгорели бензинови пари ли? Не, от вода се образува.



Ето как трябва да изглежда отзад при форсиране- никакъв дим, никакви пари, никаква вода, никакъв конденз.



Това, че нивото пада до някъде, според мен е знак, че не прави дотатъчно налягане в системата вече. Дори може да взима въздух от някъде и да се получава въздушен джоб- примерно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Chapai » 28 Дек 2012, 16:51

"...а от какво се образува този конденз, от изгорели бензинови пари ли?..."

Точно така - от горещите изгорели газове които въпреки това съдържат в себе си влага. Относно конденза проблема е в гърнето - рязката промяна на налягането на газовете в него води до тяхното охлаждане и образуването на кондензат. Относно темата - и при мен е така от години, но нямам идея защо. Лекувам го със своевременно доливане.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от zafirovp » 28 Дек 2012, 17:45

Това, че нивото пада до някъде, според мен е знак, че не прави дотатъчно налягане в системата вече. Дори може да взима въздух от някъде и да се получава въздушен джоб- примерно.


Да, при мен не прави достатъчно налягане. На загрята кола, при разко отваряне само изфъсква и това е. Прави някакво много малко налягане. След отваряне, антифриза се покачвам с 1 см само.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от Mpower84 » 28 Дек 2012, 20:55

u`F`o водата е резултата от конденза, а не обратното! :D Питай Google "какво е конденз" и пиши тук какво си разбрал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от zafirovp » 30 Дек 2012, 16:59

От както започнах тази тема, всеки ден си гледам нивото. За 2 дни падна от COLD до 7ма чертичка и от тогава седи постоянно там. Нямам никакви проблеми с прегряване, а от тогава доста зор е видяла.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Загуба на антифриз до определено ниво.

Мнение от u`F`o » 31 Дек 2012, 18:13

zafirovp написа:От както започнах тази тема, всеки ден си гледам нивото. За 2 дни падна от COLD до 7ма чертичка и от тогава седи постоянно там. Нямам никакви проблеми с прегряване, а от тогава доста зор е видяла.


Поредният дървен философ. Няколко човека вече ти казаха, че НЕ е ок, а ти си гледай че седи на дъното и се успокоявай. Гледай сега, Гюнтер е сметнал къде трябва да е нивото. Сам виждаш, че нямаш налягане и продължаваш да твърдиш, че всичко е ОК. Ето заради такива като теб, много хора не пишат по форумите. Питаш - отговаря ти се и ти пак си знаеш твоето. Смисъл? :dunno: Няма... Само си чешем клавиатурите...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook