Виско

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Виско

Мнение от Игнатов » 06 Дек 2011, 9:45

kokali praa vsiakvi написа:
Игнатов написа:мога и да се аргументирам, но кат гледам едва ли има смисъл... не е нормално виското всяка сутрин да е зацепено и да се "включва" за щяло и не щяло; който кара със Закс, БерХела или пък ориг., сигурно знае за какво става въпрос

П.П. ако някой ми постне видео със зацепено виско сутрин от една от трите по-горе марки, му връщам каса бира по еконта :bchug:


Ето един " дон баро " , който никога не е купувал ново (да не говорим за качествено) виско ! :bchug: Пази си парите от бирата щото ще ти трябват за ремонт на главата , като кипнеш . :yes: Успех !


е-е-е ще си дойдем на приказката най-накрая ... 245 кинта съм давал за виско БерХелла (от него по-скъпо е само оригиналното, което е също производство на Бер), така че ако говорим за "поведението" на качествените части, сигурно имам някакви наблюдения, именно това се опитвам да ти обясня, ма не вдяваш... айде поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Виско

Мнение от vanci88 » 06 Дек 2011, 10:55

Ти наистина ли мислиш,че на -5 градуса температурата на радиатора е винаги достатъчна,че виското да е зацепено нон стоп?


ПС Другия път може да си вземеш за 400лв виско.
36436
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Виско

Мнение от ildivvy » 06 Дек 2011, 12:14

Добре де,а някой няма ли да обясни и на останалите защо е нормално да се получава така?Да не би сместа вътре да е "по-гъста" докато е по-студена в първия момент?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Виско

Мнение от vladobate » 06 Дек 2011, 23:21

ildivvy написа:Добре де,а някой няма ли да обясни и на останалите защо е нормално да се получава така?Да не би сместа вътре да е "по-гъста" докато е по-студена в първия момент?

Нещо такова се получава . Вътре не съм влизал щот съм голям :mhihi: ама от опит и още бая народ го е споделял във форума та с приемлива точност може да се каже че е истина . Това при по-студеничко иначе лятото когато в 8 сутринта е 24градуса почти не си спомням да го е правило по-скоро зимата ми е правило впечатление.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Виско

Мнение от ayaks90 » 26 Дек 2011, 10:50

При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Виско

Мнение от tenchooo » 26 Дек 2011, 19:40

ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?

колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Виско

Мнение от ayaks90 » 26 Дек 2011, 19:54

tenchooo написа:
ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?

колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора

еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка :|
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Виско

Мнение от tenchooo » 26 Дек 2011, 20:19

ayaks90 написа:
tenchooo написа:
ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?

колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора

еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка :|

колега казвам ти това което ми е споделил един приятел ти си решаваш според мен като ти е постояно зацепено не ти загрява достатачно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Виско

Мнение от ayaks90 » 26 Дек 2011, 23:53

tenchooo написа:
ayaks90 написа:
tenchooo написа:
ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?

колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора

еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка :|

колега казвам ти това което ми е споделил един приятел ти си решаваш според мен като ти е постояно зацепено не ти загрява достатачно

неска бях при майстора ми да сменим един маркуч за антифриза който се намира под входящите колектори и колата постоя известно време след като я запалихме ватре в гаража кадето си беше топличко и виското се вартеше на инерция тоест небеше зацепено и се успокоих (явно съм го хващал все в зацепено състояние и съм останал с грещно впечетление че винаги е зацепено)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: каруца

Re: Виско

Мнение от iskamdatikaja » 27 Дек 2011, 1:04

VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее


На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация

Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж

Re: Виско

Мнение от Joro.7 » 29 Дек 2011, 14:10

iskamdatikaja написа:
VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее


На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация

Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток

Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Виско

Мнение от Игнатов » 29 Дек 2011, 20:58

Joro.7 написа:
iskamdatikaja написа:
VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее


На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация

Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток

Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.


:winky: това може да прибавиш към псевдо-вискотата със неясен произход, щото като си купуваш някоя част се предполага че има някакви утвърдени очаквания от нея да се държи по определен начин, и такива неща като понякога работи, понякога не, понякога сработва ама след 10-15мин. :mhihi:..... е на мен това не ми върши работа

П.П. и на -26, -27 съм палил без да е зацепено - става въпрос за чисто ново, марка и цена съм посочил по-горе

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Виско

Мнение от Jordana » 29 Дек 2011, 21:11

Пак тая тема с виското.Мине не мине и пак се подхваща.Ако колата не загрява над допустимото и зимно време парното си тръгва бързо и всичко друго е ок няма кво да го бъзикате тва виско.Караш и на 50000 сменяш с ново както си пише.
А самото виско освен вискозната ампула вътре има и една биметална пружина тя ви размътва пейзажа сутрин. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж

Re: Виско

Мнение от Joro.7 » 29 Дек 2011, 23:48

Игнатов написа:
Joro.7 написа:
iskamdatikaja написа:
VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее


На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация

Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток

Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.


:winky: това може да прибавиш към псевдо-вискотата със неясен произход, щото като си купуваш някоя част се предполага че има някакви утвърдени очаквания от нея да се държи по определен начин, и такива неща като понякога работи, понякога не, понякога сработва ама след 10-15мин. :mhihi:..... е на мен това не ми върши работа

П.П. и на -26, -27 съм палил без да е зацепено - става въпрос за чисто ново, марка и цена съм посочил по-горе

Явно говорим за различни неща .Искам да кажа че както виското може да не зацепва въобще и не охлажда което се брои за не работещо и трябва да се смени ,така и когато е блокирало и фучи постоянно( топла / студена кола) също се брои за не работещо .И както ти каза (именно това се опитвам да ти обясня, ма не вдяваш... айде поздрави!)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Виско

Мнение от Dream_BMW » 30 Дек 2011, 20:05

Ние с дизелаците нямаме проблем,че виското ни не работи,защото е постоянно зацепено,тъй като кажи речи постоянно му се налага да е зацепено през лятото.Но за бензинките нещата са по-различни,така че ако ти е зацепено като я запалиш и после отпуска,значи е наред,защото това показва,че когато загрее радиатора и горещия въздух от него обтичащ виското го загрява и вероятно то пак ще затегне.Работата му лесно може да се провери чрез метода с вестника.А другия символ за неработещо всико е включването на ел.перката на климатичния радиатор(кондензатор).Тези които имат ЧЕК функция в борда лесно могат да проверят каква е температурата на охлаждащата течност.Ако тя е над 100 градуса,то първо проверяваме виското дали е зацепило.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook