Виско
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Виско
kokali praa vsiakvi написа:Игнатов написа:мога и да се аргументирам, но кат гледам едва ли има смисъл... не е нормално виското всяка сутрин да е зацепено и да се "включва" за щяло и не щяло; който кара със Закс, БерХела или пък ориг., сигурно знае за какво става въпрос
П.П. ако някой ми постне видео със зацепено виско сутрин от една от трите по-горе марки, му връщам каса бира по еконта
Ето един " дон баро " , който никога не е купувал ново (да не говорим за качествено) виско !Пази си парите от бирата щото ще ти трябват за ремонт на главата , като кипнеш .
Успех !
е-е-е ще си дойдем на приказката най-накрая ... 245 кинта съм давал за виско БерХелла (от него по-скъпо е само оригиналното, което е също производство на Бер), така че ако говорим за "поведението" на качествените части, сигурно имам някакви наблюдения, именно това се опитвам да ти обясня, ма не вдяваш... айде поздрави!
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Виско
Ти наистина ли мислиш,че на -5 градуса температурата на радиатора е винаги достатъчна,че виското да е зацепено нон стоп?
ПС Другия път може да си вземеш за 400лв виско.
ПС Другия път може да си вземеш за 400лв виско.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Виско
Добре де,а някой няма ли да обясни и на останалите защо е нормално да се получава така?Да не би сместа вътре да е "по-гъста" докато е по-студена в първия момент?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Виско
ildivvy написа:Добре де,а някой няма ли да обясни и на останалите защо е нормално да се получава така?Да не би сместа вътре да е "по-гъста" докато е по-студена в първия момент?
Нещо такова се получава . Вътре не съм влизал щот съм голям

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Виско
При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Виско
ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Виско
tenchooo написа:ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора
еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка

- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Виско
ayaks90 написа:tenchooo написа:ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора
еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка
колега казвам ти това което ми е споделил един приятел ти си решаваш според мен като ти е постояно зацепено не ти загрява достатачно
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Виско
tenchooo написа:ayaks90 написа:tenchooo написа:ayaks90 написа:При мене се получава нещо подобно,но с малка разлика.Правих трансплантация от М52В20 на М52В28 всичко работи повече от перфектно,но дори и при +5 градуса температура като запаля колата виското е зацепено колата си загрява парно има термостата не е отворил и виското е здраво зацепено и въбще немисли да се отцепва след около 50-60 км пробег термостата отваря и виското продалжава да си е зацепено тоест виското е нон стоп зацепено някакви идеи ?
колега според мене и това което съм чувал ти е за смяна щото се пръсвало и е.... м....на радиатора
еми виското е на има няма 1000 км и не е китайска куча марка
колега казвам ти това което ми е споделил един приятел ти си решаваш според мен като ти е постояно зацепено не ти загрява достатачно
неска бях при майстора ми да сменим един маркуч за антифриза който се намира под входящите колектори и колата постоя известно време след като я запалихме ватре в гаража кадето си беше топличко и виското се вартеше на инерция тоест небеше зацепено и се успокоих (явно съм го хващал все в зацепено състояние и съм останал с грещно впечетление че винаги е зацепено)
- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: Виско
VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее
На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация
Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток
Re: Виско
iskamdatikaja написа:VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее
На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация
Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток
Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.
Re: Виско
Joro.7 написа:iskamdatikaja написа:VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее
На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация
Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток
Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.


П.П. и на -26, -27 съм палил без да е зацепено - става въпрос за чисто ново, марка и цена съм посочил по-горе
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Виско
Пак тая тема с виското.Мине не мине и пак се подхваща.Ако колата не загрява над допустимото и зимно време парното си тръгва бързо и всичко друго е ок няма кво да го бъзикате тва виско.Караш и на 50000 сменяш с ново както си пише.
А самото виско освен вискозната ампула вътре има и една биметална пружина тя ви размътва пейзажа сутрин.

А самото виско освен вискозната ампула вътре има и една биметална пружина тя ви размътва пейзажа сутрин.







Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Виско
Игнатов написа:Joro.7 написа:iskamdatikaja написа:VaSeToo0 написа:Когато е студено трябва да се върти по трудно на ръка.Като я запалиш със сигурност в началото вие доста докато позагрее
На -10 паля двигателя и не се чува че работи ти за виене говориш ! ! !
Това са глупости.. какво виене ти луд ли си.... не го лъжи с бедна информация
Проблемите може да са 2 !!! Висковият съединител или работи или не демек той се включва когато двигателя има нужда от охлаждане ... но на този студ двигателя ти не може да дигне повече от 75 % евентуално ако си в задрастване повече от 1 час.. Купи си хубаво виско, като мен вярно не е от Симеон за 50 лв... там ще ти кажат че е 6 ! НЕ дай 200-250лв НЕМСКО. Немски автомобил кара само с немски части, койти ти предлага по евтини турски, италиански, египетски части там правени в барака за слама не се занимавай. Аз лично пазарувам само оригинални части и бмв е ток
Младеж много си далече от истината. Значи когато запалиш колата студена виското е зацепено 10-15 секунди и като дадеш газ много добре се чува как фучи, после охлабва.А случайно да си чувал за че виското понякога блокира и е зацепено постоянно не охлабва никога това към кои от двата проблема да го прибавим.
това може да прибавиш към псевдо-вискотата със неясен произход, щото като си купуваш някоя част се предполага че има някакви утвърдени очаквания от нея да се държи по определен начин, и такива неща като понякога работи, понякога не, понякога сработва ама след 10-15мин.
..... е на мен това не ми върши работа
П.П. и на -26, -27 съм палил без да е зацепено - става въпрос за чисто ново, марка и цена съм посочил по-горе
Явно говорим за различни неща .Искам да кажа че както виското може да не зацепва въобще и не охлажда което се брои за не работещо и трябва да се смени ,така и когато е блокирало и фучи постоянно( топла / студена кола) също се брои за не работещо .И както ти каза (именно това се опитвам да ти обясня, ма не вдяваш... айде поздрави!)
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Виско
Ние с дизелаците нямаме проблем,че виското ни не работи,защото е постоянно зацепено,тъй като кажи речи постоянно му се налага да е зацепено през лятото.Но за бензинките нещата са по-различни,така че ако ти е зацепено като я запалиш и после отпуска,значи е наред,защото това показва,че когато загрее радиатора и горещия въздух от него обтичащ виското го загрява и вероятно то пак ще затегне.Работата му лесно може да се провери чрез метода с вестника.А другия символ за неработещо всико е включването на ел.перката на климатичния радиатор(кондензатор).Тези които имат ЧЕК функция в борда лесно могат да проверят каква е температурата на охлаждащата течност.Ако тя е над 100 градуса,то първо проверяваме виското дали е зацепило.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани