Проблем с превключване на 5 скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с превключване на 5 скорост
EnimEn написа:BiTurbo написа:EnimEn написа:Бумърчето написа:Проверил ли си нивото на маслото? BMW тата губят масло, то е ATF Смятам знаеш, иначе колегите са прави ремонт или втора употреба-ще сметнеш сам като имаш предвид че за скоростта се сменя всичко - съвет,смятам допълнителни ремонти не ти се правят....
как така губят от кутията бе
аз не съм видял и една Е36ца, на която да не и тече семеринга на изходящия вал (за кардана)........просто няма такава, на всичките скоростите в задната им част са в масло....... проверявайте го тва масло и ако е за смяна, сменяйте, щото както мотора се маже, така и скоростите изискват същото, те също работят под голям товар и маслото има доста важна роля........ за 20лв се сменя все пак
Искаш ли да ти покажа 3 кутии като нови дето са?
И кво кат изпусне една семерина - та тя се сменя ве колега, струва около 9 лева, та то тогава можем да кажем, че и дифовете течат, двигателите също.
Айде обслужвайте си колите и по-сериозно се отнасяйте
еее нема начин просто да няма тука в тоя форум някой дето все да знае повече и да е видял повече

Така..... ми покажи ги тия нови кутии да ги видим


ииии първо не е лошо да се научиш как се казва, не е семеринА


После не знам тая семеринА къде я видя че струва 2лв. от Дару е 75лв. тва да кажем, че е оригинална, е търсил съм и афтърмаркети, ама да знаеш че пак не са 2лв


....заааа дифовете, е не знам как си го обясни, че логиката и при тях тряя да е същата !!



ааааре, че то не стаааше въпрос баш за тва в темата, ама както и всяка друга пак отиде в дивия........
П.С. Никъде не е упоменато, че тая семеринА не се сменя.......



аааре със здраве

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с превключване на 5 скорост
...ееее не е необходимо,чак да изпадаме в крайности!Като сметнем,точно кутиите в е36 са доста непретенциозни на фона на другите проблеми,макар и с виещи лагери(стига това да не дразни собственик)могат да изкарат още сравнително дълъг пробег.
Пък за читавите е36-ци,то се видя малко кат застудя,повече от половината отказаха да палят
,ма важното е да има брони и джанти,другото е посредтсвено. 
Пък за читавите е36-ци,то се видя малко кат застудя,повече от половината отказаха да палят




Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем с превключване на 5 скорост
BiTurbo написа:EnimEn написа:BiTurbo написа:EnimEn написа:Бумърчето написа:Проверил ли си нивото на маслото? BMW тата губят масло, то е ATF Смятам знаеш, иначе колегите са прави ремонт или втора употреба-ще сметнеш сам като имаш предвид че за скоростта се сменя всичко - съвет,смятам допълнителни ремонти не ти се правят....
как така губят от кутията бе
аз не съм видял и една Е36ца, на която да не и тече семеринга на изходящия вал (за кардана)........просто няма такава, на всичките скоростите в задната им част са в масло....... проверявайте го тва масло и ако е за смяна, сменяйте, щото както мотора се маже, така и скоростите изискват същото, те също работят под голям товар и маслото има доста важна роля........ за 20лв се сменя все пак
Искаш ли да ти покажа 3 кутии като нови дето са?
И кво кат изпусне една семерина - та тя се сменя ве колега, струва около 9 лева, та то тогава можем да кажем, че и дифовете течат, двигателите също.
Айде обслужвайте си колите и по-сериозно се отнасяйте
еее нема начин просто да няма тука в тоя форум някой дето все да знае повече и да е видял повече![]()
Така..... ми покажи ги тия нови кутии да ги видим...........ма да не са наистина нови само
![]()
ииии първо не е лошо да се научиш как се казва, не е семеринА......, а семеринГГГГ, на фирмата, която ги произвежда Simmering има и една такава област в Австрия, ама тва е друг въпрос. Също така това е нарицателно и не е никакъв технически термин, казва се радиален пръстен, ама аааеее, кво ти пука, важното е да сме компетентни
![]()
После не знам тая семеринА къде я видя че струва 2лв. от Дару е 75лв. тва да кажем, че е оригинална, е търсил съм и афтърмаркети, ама да знаеш че пак не са 2лв![]()
![]()
....заааа дифовете, е не знам как си го обясни, че логиката и при тях тряя да е същата !!, за двигателите пък да не говорим
С усрема си да се покажеш колко "много" знаеш, почна да говориш глупости, ама то си е характерно за форумния индовид на тоя форум на послдък, изключая някои хора, които си личи, че се занимават и разбират.......амаааааа и тва е една друга тема
![]()
ааааре, че то не стаааше въпрос баш за тва в темата, ама както и всяка друга пак отиде в дивия........
П.С. Никъде не е упоменато, че тая семеринА не се сменя.......Само дето струва пари, както и казах по-горе, българите дето си поддържат Е36ците изрядни се броят сигурно на пръстите на едната ръка
Та затва и казах, поне да се проверява нивото, щото не струва нищо и да се долее, ако е необходимо, че после отиваме на синхонизатори
![]()
аааре със здраве
Аве, инженере, а ако те помоля да ми извадиш диплома за завършен ту със инженерна спец. кво праим, кат си толкова комптенентен кое не разбра за дифа бе, там също има 3 семеринги през които масълцете МОЖЕ да мине... за ДВГ също или кво - там са само гарнитури (ако пак не си разбрал дай на лс ще пробвам още по-просто да ти го кажа.)
Ако ще се дракаме дай да ти задам един въпрос, за кво караш БМВ, аре, квато и да е кола, като поддръжката и не ти е оправдана и не е по силите ти?! Тя машината тряа да е вечна сигурно? А може би и масления филтър не сменяте щот е 13 лева... (е, цифра си е, кво?!) А в тоя ред на мисли, знаеш ли колко струва маслото, колко събира и за колко се сменя, щот и за цените го даваш комптентен. Ако греша в наименованието ме поправи, ако обичаш!
Кутии ще ти покажа, не, не са нови, на 13 години с около 160 000 км навъртяни от 280НМ. На ЗФ. (Поправи ме, ако греша пак в някой от термините. Благодаря!)
Недей да слагаш всички под общ знаменател и вместо да се хващаш за думичката обясни коя, къде и защо да се смени, за да не тече, а не да развиваш теории. Аман,аз в тая тема няма да пиша повече, то по-точно дървени философи навсякъде могат да се срещант вече, кво ми е виновна темата
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с превключване на 5 скорост
EnimEn написа: Аве, инженере, а ако те помоля да ми извадиш диплома за завършен ту със инженерна спец. кво праим, кат си толкова комптенентен кое не разбра за дифа бе, там също има 3 семеринги през които масълцете МОЖЕ да мине... за ДВГ също или кво - там са само гарнитури (ако пак не си разбрал дай на лс ще пробвам още по-просто да ти го кажа.)
Ако ще се дракаме дай да ти задам един въпрос, за кво караш БМВ, аре, квато и да е кола, като поддръжката и не ти е оправдана и не е по силите ти?! Тя машината тряа да е вечна сигурно? А може би и масления филтър не сменяте щот е 13 лева... (е, цифра си е, кво?!) А в тоя ред на мисли, знаеш ли колко струва маслото, колко събира и за колко се сменя, щот и за цените го даваш комптентен. Ако греша в наименованието ме поправи, ако обичаш!
Кутии ще ти покажа, не, не са нови, на 13 години с около 160 000 км навъртяни от 280НМ. На ЗФ. (Поправи ме, ако греша пак в някой от термините. Благодаря!)
Недей да слагаш всички под общ знаменател и вместо да се хващаш за думичката обясни коя, къде и защо да се смени, за да не тече, а не да развиваш теории. Аман,аз в тая тема няма да пиша повече, то по-точно дървени философи навсякъде могат да се срещант вече, кво ми е виновна темата


П.С. Освен дипломата и много други работи мога да ти покажа, ама надали ше ги разбереш

Re: Проблем с превключване на 5 скорост
колеги хаиде да не се кара ме, смених маслото даже майстора даля мякаква добавка каза че била много хубава особенно за коли на тази възраст неми гарантира че звука ше изчезне и беше прав. Този неприятен шум пак го има все едно 2 железа се удрят едно в друго обаче забелязах че като превключвам на 5та много бавно няма шум.
Няма начин да няма начин
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Проблем с превключване на 5 скорост
ivan_dalaverata1 написа:Колеги и примен е саштия проблем и то само на 5та и на мен ми казаха че е синхронмизатор
колата е 320и ванос
Колега, и аз бях така. Само пета хъркаше. Сега положението е трагично... 5-та -> 4-та не мога и да помисля... 2ра -> 3та трябва висше да имаш, за да превключиш. С нетърпение очаквам експлозията


Re: Проблем с превключване на 5 скорост
SHTILL написа:ivan_dalaverata1 написа:Колеги и примен е саштия проблем и то само на 5та и на мен ми казаха че е синхронмизатор
колата е 320и ванос
Колега, и аз бях така. Само пета хъркаше. Сега положението е трагично... 5-та -> 4-та не мога и да помисля... 2ра -> 3та трябва висше да имаш, за да превключиш. С нетърпение очаквам експлозията
Колега май при тебе е много лошо положението на майстор ходил ли си?
Няма начин да няма начин
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани