Цена за смяна на тампон на двигател....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
Я кажи за кой вакуум става на въпрос, че ми стана интересно. Иначе това с пропадането на оборотите и повишаването също от плочка бате
Абе аз като казвам че е лудница има защо , обаче и датчик колянов вал кви номерца върти понякога не е истина ( а може и от кабелите му също ) . Или както казва един много уважаван от мен колега " то три датчика на кръст ама кат се почне лудница става ... ". Та казах ти да не питаш и не се заглеждай много-много че все към ГНП отива работата и пак за пореден път ще го кажа ама без извинение това е от говняната нафта и самоо на праят на маймуни да си човъркаме колите
. Казвам го че на 25-та ми го направи преди 5 дена , а съм с убава плочка нали я знайш
и веднага и забих добавка и масло и вече оттам няма да зареждам педе..си , ама то и аз съм си за бой. И само да кажа на нас мапа мери налягане а не вакуум , на някоя друга колица може и вакуум да мери ама не и на наще, щото иначе мойто турбо отдавна да е засмукало двигателя , че мапа съм го турил да мери директно оттам. 




- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
Ами има един мъркуч който отива в един черно бял клапан.Той се беше сцепил.Еми ще сложа и аз добавка.
Ама то мойто пропадане,ако може така да го нарека е почти незабелижимо.Може и стрелката да се бъгва от дупките.
Ще наблюдавам проблема и ще пиша ако разбера още нещо.Чудя се дали не е температурния датчик на двигателя,че ми се е случвало когато се кача на балкан и я карам по-дълго време на 3-та да речем след като я загася да ми се пуска подгрева.
Засега ще сменя тампона и ще и сипа добавка на STC.
А след добавката трябва ли да сменя и горивния филтър?
Ама то мойто пропадане,ако може така да го нарека е почти незабелижимо.Може и стрелката да се бъгва от дупките.
Ще наблюдавам проблема и ще пиша ако разбера още нещо.Чудя се дали не е температурния датчик на двигателя,че ми се е случвало когато се кача на балкан и я карам по-дълго време на 3-та да речем след като я загася да ми се пуска подгрева.
Засега ще сменя тампона и ще и сипа добавка на STC.

А след добавката трябва ли да сменя и горивния филтър?
Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
Наско това е вкуума с който се захранва клапана на ЕГР и излиза от вакуум мъркуча на вакуум помпата и освен да изтърва вакуум оттам и да се отразява на сервото ( макар че го взима мисля преди възвратния клапан ) няма на какво друго да оказва влияние особено по работата на мотора . Всъщност що не вземеш да го запушиш тоа ЕГР . А за добавката мога ли да ти препоръчам две пък ти квот искаш слагай и ще се обоснова . Тея от БМВ представителството може да им кажеш да си гледат оная работа щот всъщност работата дет трябва да си я вършат не могат. И БМВ препоръчва използването на добавка Дезолит се казва за дизел и бензин има и колкото колеги са я ползвали не са се оплакали дори напротив и не е скъпа 15-на за 50литра. Та това е едната добавка която препоръчвам и за да не забравя да отговоря на последния ти въпрос след нея задължително филтъра се сменя и ревизия на помпата в резервоара с цедката.
Значи БМВ имат същата Дезолит ама за директна употреба ( само че наще Ганчовци не я внасяли вече ахмаците ) т.е.това ще рече откачаш мъркуча след горивния филтър ( непосредствено преди ГНП ) и го пъхаш в тубичката с добавката да смуче оттам ( този метод е с много по-добър ефект ) , откачаш също и мъркуча за обратна нафта непосредствено след ГНП ( излиза от клапана му горе или отзад зависи от ГНП-то ) и го пъхаш в някъв друг съд дето ще изхвърлиш след това . Палиш и така работи мотора докато свърши добавката , после всичко по местата си и си пич даже и филтъра не се сменя ( щот отделените боклуци си ги изхвърляш с втория съд ).
Само не се чуди това не е фантастика ама нашите главоци не я внасят тая и затва имат такава дет се сипва в резервоара за 50литра е . Та втората добавка е на LIQUI MOLY и хубавото е ( пробвах я скоро и да ти кажа доволен останах ) че има такава за резервоара да се сипе и такава за директна употреба както описах по-горе , на бензиностанциите на Еко я има. Пише на опаковката на съдържание - нафта -
, е да де щот тук в БГ на колонките само пише дизел иначе ти наливат ла.на . Успех . И много питаш бе пич , ти си бетер по-зле от мен
, намали малко натоварването, релакс и чети по форума ма се праи от време навреме ,че не ти се пита
. Айде жив и здрав. ПС: А за стрелката и на мен го прави на изрядна плочка и наистина е свързано с движението , щом спре колата и се покачват оборотите и не зависи дали има включени консуматори или не и спирачния педал съм пускал за малко въобще правил съм експерименти и няма ефект докато не спре. Та мисля може би е нормално и зависи сигурно от датчик за скоростта май има един на дифа отзад ама да не бъркам не съм сигурен може и той да влияе на компа и оттам на тея обороти празен ход дет не могат да се барат и зависят само от ДДЕ.







- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
А като ползвам добавката на БМВ да сипвам ли двутактово масло в горивото? 
Аз си мисля,че от кофти тампон може и да се влияе работата на мотора,защотот когато мотора не е стъпил хубаво(стъбилно,здраво),когато спираш тежеста се премества напред към фаровете и от там може би да се отразява и на маховика и т.н.
Ама тия неща само си ги мисля,не съм ги чел никъде де.

Аз си мисля,че от кофти тампон може и да се влияе работата на мотора,защотот когато мотора не е стъпил хубаво(стъбилно,здраво),когато спираш тежеста се премества напред към фаровете и от там може би да се отразява и на маховика и т.н.
Ама тия неща само си ги мисля,не съм ги чел никъде де.

Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
Сипвай добре ще е . А иначче по другия въпрос системата има инертност и такива промени в оборотите са нормални според мен ( незначителни са и зависят от натоварването и преминаването от един в друг режим на работа).
Re: Цена за смяна на тампон на двигател....
Как ще се отразява на маховика? Двигателя и скоростите са здраво свързани. Ако двигателя се измести напред трябва да имаш проблем с включването 2-ра и 4-та скорост. На маховика ще се отрази само ако имаш голям аксиален луфт на коляновия вал.Nasko_325TD написа:...когато спираш тежеста се премества напред към фаровете и от там може би да се отразява и на маховика и т.н....
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани