усложнение при м40 след слагане на ГИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
никой не спомена обаче дали е възможно ГИ да се направи да превключва на газ преди да е загрял достатъчно
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
nikolay_pz написа:никой не спомена обаче дали е възможно ГИ да се направи да превключва на газ преди да е загрял достатъчно
може да се направи и на гас да пали ако искаш,само дето няма да тръгне колата


- Murati5x6sk
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.12.2010
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
nikolay_pz написа:колега , на теб кога ти прехвърля на газ колата?
Здрасти и Весели празници...

Ами,аз когато реша...


- Murati5x6sk
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.12.2010
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
melody1 написа:Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....
Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може
Парво,аз на моята 316 м43,си сложих сам обикновено газово и си нямам никакви грижи,всмукателите не са пластмасови,има място и начин за клапа евентуално ако върне,второ е и по-евтино,от кам разход 10-11/100гр.,и около 8/100и.гр. при яко каране,естествено добри свещи,кабили и ваздушен филтър....
Относно ГИ,там може да даде единствено разлика в разхода,защото дюзите на газта се управляват от центровката/т.е.,като се изключат бензиновите,инфото се прехварля на газовите/...
А евентуално ако нещо имаш проблем с ниските/празния ход/...едно емулаторче и си готов...
Колега какъв е този емулатор. Аз съм с обикновена газова уредба и оборотите ми в момента играят здраво(М40 318i). Сложен ли е монтажа на този елемент. Моля ако имаш някоя схема да я споделиш.
Поздрави!
Здавей и Весели празници...

Има една тема с обяснение и как се вразва емулатор....

А и колегата ти е подсказал че не ти трябва.....виж дали не дърпа въздух,изпарителя,филтър и т.н...а има и един много елементарен начин,но незнам дали ще се справиш...

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Аз карах близо 2 години с ГИ "BARDOLINI".Не съм имал никакви ядове-съответно съм предоволен!Мисля,че на първо място нещата опират до способността на майстора да инсталира и настрои ГИ-то.А относно прехвърлянето на газ-не го прави да прехвърля секунди след запалването-ще сгрешиш!Нека загрява поне до 40 С!
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
И от по смисленните отговори,които получи,би трябвало да помислиш,дали за 4-5 км,има смисъл от газов инжекцион.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
BorisMW написа:И от по смисленните отговори,които получи,би трябвало да помислиш,дали за 4-5 км,има смисъл от газов инжекцион.
твърдо не... по добре обикновено газово но там вече положението е по- сложно, т.е може да имам проблеми с настройки и тн и тн...
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Точно обратното, при обикновеното газово положението е по-просто! При газовия инжекцион са по-сложни настройките, както и самия монтаж.
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
след празниците ще отида до момчетата който ще слагат газ и ще говоря с тях за всички особености който ме интересуват. Между другото говорих и с едно момче дето е със същия мотор и има обикновено газово и казва че е мн доволен за сега...
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Много ли ще е спъната колата ако поставя обикновена газ? Задължително ли е да си сменя преди това свещи и кабели ако нямам проблем с тях до сега? Ще работи ли нормално автомобила дори когато е студен с обикновена газ?
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Не е много спъната. Нищо не е задължително, но газта е "по-чувствителна" към свещи и кабели. Това, че нямаш проблеми с тях на бензин, не значи че няма да имаш проблеми и на газ...(но не е задължително, разбира се). Когато е студена, няма да работи нормално или въобще няма да работи - възможно е изпарителя да замръзне и тогава додето "изгори" течната газ - и на бензин ще палиш трудно (ако въобще запали веднага, след като угасне). Караш на бензин докато стрелката мине поне половината на синия сектор и тогава на газ.
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Totko написа:Не е много спъната. Нищо не е задължително, но газта е "по-чувствителна" към свещи и кабели. Това, че нямаш проблеми с тях на бензин, не значи че няма да имаш проблеми и на газ...(но не е задължително, разбира се). Когато е студена, няма да работи нормално или въобще няма да работи - възможно е изпарителя да замръзне и тогава додето "изгори" течната газ - и на бензин ще палиш трудно (ако въобще запали веднага, след като угасне). Караш на бензин докато стрелката мине поне половината на синия сектор и тогава на газ.
благодаря за бързия отговор - бързо ли би трябвало да вдигне тези 40 градуса дори и в студено време, питам защото сега не ми работи термостата и постоянно си стой стрелката в синия сектор

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Зависи от външната температура. Сравнително бързо. Не загряваш на място, а в движение. Палиш и тръгваш. Сега - без ламбда сонда, да кажем, можеш да караш(на газ)..ама със скапан термостат и газ зимата...))). Лоша идея.
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Totko написа:Зависи от външната температура. Сравнително бързо. Не загряваш на място, а в движение. Палиш и тръгваш. Сега - без ламбда сонда, да кажем, можеш да караш(на газ)..ама със скапан термостат и газ зимата...))). Лоша идея.
Термостатът ще се сменя тези дни и тогава ще слагам газта. За сега не съм сигурен обаче обикновена или ГИ ще е! Ще видим каква оферта ще ми предложат, но разбрах че и в двата случея е добре колата да позагрее мъничко преди да мине на газ

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Брат 2 страници се изписаха за пустата газ, за тези 4-5 км. дет ще караш изобщо не ти трябва газ, ако ще пътуваш повечко слагаш обикновена АГУ и приключваш въпроса, няма да имаш никакви грижи, даже мога да ти дам на символична цена плочката и защитната клапа за М40, даже имам и автоматичен ключ, също мога да ти го дам. Поздрави.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани