проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с парното
Ако мога и аз да вкарам моя проблем.Като взех колата преди един месец долях атифриз до горе. Онзи ден исках да извада малко и да долея концентрат , но като отворих то то нямаше и долях 1Л , без да обезваздушавам , и нз дали е от това ма докато карам и ми духа топло изведнаш изчезва топлото и духа студено по някое време пак почне топло и така се редува.... А днес отворих пак радиатора и изсипах осхте 2Л антифриз . Каде отива тоз антифриз нз ма под колата няма локви . ???
Re: проблем с парното
spower написа:Да използвам и аз темата, става въпрос за компакт 316 с климатик духа мн слабо топло при положение, че стрелката на температурата е по средата, колата е обезвъздушена на байрклапана за парното 2те тръбички влизащи в него са горещи, а излизащата от парното седи по хладна... като дам газ на колата задухва топло, дори горещо.. Има и антифриз, термостата съм го сменял, приготвих за смяна водна помпа ама дали ще е в нея причината ...
Много по-вероятно е да не си я обезвъздушил правилно и да се заблуждаваш , че не е това проблема . Симптомите са точно на на неправилно извършената манипулация , която споменах по-горе .
- роско бмв gr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: дето е пълно с пустиняци
- Кара: умряло 316 автоматично купе
- Мечтае да кара: lancia HF integrale
- Детайли за колата: умряло 316 купе автоматик
Re: проблем с парното
Смених радиаторчето и сега е фурна.Ще трябва да сменя и клапите защото не мога да спра топлото като стане горещо.
- роско бмв gr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: дето е пълно с пустиняци
- Кара: умряло 316 автоматично купе
- Мечтае да кара: lancia HF integrale
- Детайли за колата: умряло 316 купе автоматик
Re: проблем с парното
взе ми здравето но сутринта го разглобих(таблото)и преди един час го свърших. 

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: проблем с парното
Invisible написа:spower написа:Да използвам и аз темата, става въпрос за компакт 316 с климатик духа мн слабо топло при положение, че стрелката на температурата е по средата, колата е обезвъздушена на байрклапана за парното 2те тръбички влизащи в него са горещи, а излизащата от парното седи по хладна... като дам газ на колата задухва топло, дори горещо.. Има и антифриз, термостата съм го сменял, приготвих за смяна водна помпа ама дали ще е в нея причината ...
Много по-вероятно е да не си я обезвъздушил правилно и да се заблуждаваш , че не е това проблема . Симптомите са точно на на неправилно извършената манипулация , която споменах по-горе .
Абе не е първото БМВ което обезвъздушавам, че все си мисля, че правилно съм го обезвъздушил

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: проблем с парното
bmw325tds написа:Даlpfc1990 написа:Така е заводско ли? :О~Мишо~ написа:На колите с парно духа само студено,на всички други духа и топло и студено.
Добре,как може да е по-зле измислено от 1 Москвич дето се вика,където си ти духа топло в теб,пък да неможе БМВ да си сгрееш ръцете :О
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с парното
Липсва ти Москвича,а? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- роско бмв gr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: дето е пълно с пустиняци
- Кара: умряло 316 автоматично купе
- Мечтае да кара: lancia HF integrale
- Детайли за колата: умряло 316 купе автоматик
Re: проблем с парното
Смених клапаните но не намери мойте ами сложих други
защото не намерих за моята и се получи това само се наложи да удължа единият маркуч но сега всичко е на 6 работи на автоматичен режим супер.- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с парното
spower написа:Invisible написа:spower написа:Да използвам и аз темата, става въпрос за компакт 316 с климатик духа мн слабо топло при положение, че стрелката на температурата е по средата, колата е обезвъздушена на байрклапана за парното 2те тръбички влизащи в него са горещи, а излизащата от парното седи по хладна... като дам газ на колата задухва топло, дори горещо.. Има и антифриз, термостата съм го сменял, приготвих за смяна водна помпа ама дали ще е в нея причината ...
Много по-вероятно е да не си я обезвъздушил правилно и да се заблуждаваш , че не е това проблема . Симптомите са точно на на неправилно извършената манипулация , която споменах по-горе .
Абе не е първото БМВ което обезвъздушавам, че все си мисля, че правилно съм го обезвъздушил
Светли , що се занимаваш да обясняваш ...

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани