пичове защо мо се губи турбото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vanka7a » 20 Юли 2010, 18:20

Да, моя грешка. ТДС-а е с по-стара технология, заблудил съм се с 320Д на Е46, който вече е с променлива геометрия.
Точно поради факта, че турбините ви не са с променлива геометрия води до усещането за ускорение чак след 2000об.
Аз няма какво повече да добавя, според мен колата си ти върви нормално :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от Alien » 20 Юли 2010, 21:19

bmw325tds написа:
Alien написа:Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?

На tds-а турбината на турбото не е с променлива геометрия.

Въпроса ми беше към vanka7a, но сега видях че и той е отговорил.
Важното е, че накрая се разбрахме. :bchug:
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 22 Юли 2010, 1:29

никои ли е нямал такъв проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от ~Мишо~ » 22 Юли 2010, 1:50

sevosevo1 написа:никои ли е нямал такъв проблем

А какъв проблем :?:
sevosevo1 написа:както си карам и няма и изведнъж се появява и му идва силата иначи влачи до 2000 оборота

По тия обяснения на първокласник пак много отговори получи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 22 Юли 2010, 8:11

губи му се мощноста след извесно време се появява

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vanka7a » 22 Юли 2010, 10:01

Ако мощността ти се губи до 2000об./мин - нямаш проблеми с колата! Всяко едно турбо си иска време докато вдигне бууст и всяко едно турбо си има лаг.
Последна промяна vanka7a на 22 Юли 2010, 10:21, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от arr0gance » 22 Юли 2010, 10:14

sevosevo1 написа:губи му се мощноста след извесно време се появява


Ако имаш възможност хвани го свали това турбо,разпръскай го с контактен спрей и тамън ще му видиш луфта,неможе 1 път да работи 1 път не,или работи или не.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от Coulthard » 22 Юли 2010, 10:27

Абе вие ще спрете ли да се заяждате с bmw325tds и започнете да пишете по темата или .... Вижте че момчето има ~500 мнения вижте му и ника май от доста време има тдс...

По темата: в този ред - провери си куулер и маркучи, МАР и чак накрая дюзи и ГНП щом тръгва да тегли здраво в един момент е почти изключено да е от дюзи и гнп.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vanka7a » 22 Юли 2010, 11:11

Колега, никой не се заяжда с 325тдс... Просто смятам е някак си смешно 320Д на Е46 да се усеща турбото от 1800об/мин, а при ТДС от 1100. Още по-малко, че турбото ви не е с променлива геометрия. Не смятам, че някой се заяжда! Тука сме се събрали да си помагаме, а не да се заяждаме. :banghead:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vld » 22 Юли 2010, 11:45

Браво две страници спам и нищо конкретно :banghead:

Колега когато колата невърви и няма мощност свети ли ти лампата за дюзата на таблото?
Има няколко неща заради които ТДС-тите влизат в авариен режим , когато влязат в авариен режим, горивото което се подава от помпата към дюзите е значително по малко и съответно изгорелите газове са много по малко, от това следва колата да няма мощност, защото , когато няма изгорели газове, нчма какво да завърти турбината и да надуе :idea: ;)
Това е което се получава при теб.
Има датчик за въздук на всмукателния колектор, има и един маркуч който отива до мап сензора, провери ги тях, и ако имаш възможност прочети компа на колата за грешки ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sa_hellrot » 22 Юли 2010, 12:29

vanka7a написа:Ако мощността ти се губи до 2000об./мин - нямаш проблеми с колата! Всяко едно турбо си иска време докато вдигне бууст и всяко едно турбо си има лаг.


:yes: Да, power-а на TDS-ката се чака след 1900 - 2100 оборота..., няма как...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 22 Юли 2010, 16:27

значи знам кога вклучва турбото и знам как ми беше.вчера ходих при митко в пети километър в бургас и тои я закачи на комп и ми каза че нищо и няма и ми каза да сменя един маркуч които е под смукателните колектори и утре чакам да доиде този маркуч ими каза че временно турбото е заяло и ми каза че може да е в проблема турбината и не ми пуши колата като е пробемна на никои ли не му се случвало това нещо .ако имаше проблем по дюзите и гнп то мисля че компа ще ше да го покаже аааа и не ми свети нищо на таблото.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vld » 22 Юли 2010, 18:04

Въпросния маркуч е вакум от всмукателния колектор до мап сензора, ако е запушен или скъсан колата минава в авариен режим и нищо не свети на таблото.
А турбото за да спече и да не се върти изобщо, трябва да му е запушена маслената магистрала.
Или да си карал доста километри така и да са се изпекли лагерите барабар с маслото :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от arr0gance » 22 Юли 2010, 18:35

vld написа:Въпросния маркуч е вакум от всмукателния колектор до мап сензора, ако е запушен или скъсан колата минава в авариен режим и нищо не свети на таблото.
А турбото за да спече и да не се върти изобщо, трябва да му е запушена маслената магистрала.
Или да си карал доста километри така и да са се изпекли лагерите барабар с маслото :shock:


Имал съм случай да видя как беше спекло турбото ,не въртеше грам,колата както се очаква не вървеше,та беше заяло(незнайно как) но с отверка,чук и смазваш спрей тръгна и сега кара още,а въпросната случка беше преди повече от 2г.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 23 Юли 2010, 0:31

киде го чукаш и къде го мажиш обесни по подробно

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook