пичове защо мо се губи турбото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: пичове защо мо се губи турбото
Да, моя грешка. ТДС-а е с по-стара технология, заблудил съм се с 320Д на Е46, който вече е с променлива геометрия.
Точно поради факта, че турбините ви не са с променлива геометрия води до усещането за ускорение чак след 2000об.
Аз няма какво повече да добавя, според мен колата си ти върви нормално
Точно поради факта, че турбините ви не са с променлива геометрия води до усещането за ускорение чак след 2000об.
Аз няма какво повече да добавя, според мен колата си ти върви нормално

- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: пичове защо мо се губи турбото
bmw325tds написа:Alien написа:Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?
На tds-а турбината на турбото не е с променлива геометрия.
Въпроса ми беше към vanka7a, но сега видях че и той е отговорил.
Важното е, че накрая се разбрахме.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: пичове защо мо се губи турбото
sevosevo1 написа:никои ли е нямал такъв проблем
А какъв проблем

sevosevo1 написа:както си карам и няма и изведнъж се появява и му идва силата иначи влачи до 2000 оборота
По тия обяснения на първокласник пак много отговори получи...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: пичове защо мо се губи турбото
Ако мощността ти се губи до 2000об./мин - нямаш проблеми с колата! Всяко едно турбо си иска време докато вдигне бууст и всяко едно турбо си има лаг.
Последна промяна vanka7a на 22 Юли 2010, 10:21, променена общо 1 път
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: пичове защо мо се губи турбото
sevosevo1 написа:губи му се мощноста след извесно време се появява
Ако имаш възможност хвани го свали това турбо,разпръскай го с контактен спрей и тамън ще му видиш луфта,неможе 1 път да работи 1 път не,или работи или не.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: пичове защо мо се губи турбото
Абе вие ще спрете ли да се заяждате с bmw325tds и започнете да пишете по темата или .... Вижте че момчето има ~500 мнения вижте му и ника май от доста време има тдс...
По темата: в този ред - провери си куулер и маркучи, МАР и чак накрая дюзи и ГНП щом тръгва да тегли здраво в един момент е почти изключено да е от дюзи и гнп.
По темата: в този ред - провери си куулер и маркучи, МАР и чак накрая дюзи и ГНП щом тръгва да тегли здраво в един момент е почти изключено да е от дюзи и гнп.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: пичове защо мо се губи турбото
Колега, никой не се заяжда с 325тдс... Просто смятам е някак си смешно 320Д на Е46 да се усеща турбото от 1800об/мин, а при ТДС от 1100. Още по-малко, че турбото ви не е с променлива геометрия. Не смятам, че някой се заяжда! Тука сме се събрали да си помагаме, а не да се заяждаме. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: пичове защо мо се губи турбото
Браво две страници спам и нищо конкретно
Колега когато колата невърви и няма мощност свети ли ти лампата за дюзата на таблото?
Има няколко неща заради които ТДС-тите влизат в авариен режим , когато влязат в авариен режим, горивото което се подава от помпата към дюзите е значително по малко и съответно изгорелите газове са много по малко, от това следва колата да няма мощност, защото , когато няма изгорели газове, нчма какво да завърти турбината и да надуе
Това е което се получава при теб.
Има датчик за въздук на всмукателния колектор, има и един маркуч който отива до мап сензора, провери ги тях, и ако имаш възможност прочети компа на колата за грешки

Колега когато колата невърви и няма мощност свети ли ти лампата за дюзата на таблото?
Има няколко неща заради които ТДС-тите влизат в авариен режим , когато влязат в авариен режим, горивото което се подава от помпата към дюзите е значително по малко и съответно изгорелите газове са много по малко, от това следва колата да няма мощност, защото , когато няма изгорели газове, нчма какво да завърти турбината и да надуе


Това е което се получава при теб.
Има датчик за въздук на всмукателния колектор, има и един маркуч който отива до мап сензора, провери ги тях, и ако имаш възможност прочети компа на колата за грешки


- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: пичове защо мо се губи турбото
vanka7a написа:Ако мощността ти се губи до 2000об./мин - нямаш проблеми с колата! Всяко едно турбо си иска време докато вдигне бууст и всяко едно турбо си има лаг.

Re: пичове защо мо се губи турбото
значи знам кога вклучва турбото и знам как ми беше.вчера ходих при митко в пети километър в бургас и тои я закачи на комп и ми каза че нищо и няма и ми каза да сменя един маркуч които е под смукателните колектори и утре чакам да доиде този маркуч ими каза че временно турбото е заяло и ми каза че може да е в проблема турбината и не ми пуши колата като е пробемна на никои ли не му се случвало това нещо .ако имаше проблем по дюзите и гнп то мисля че компа ще ше да го покаже аааа и не ми свети нищо на таблото.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: пичове защо мо се губи турбото
Въпросния маркуч е вакум от всмукателния колектор до мап сензора, ако е запушен или скъсан колата минава в авариен режим и нищо не свети на таблото.
А турбото за да спече и да не се върти изобщо, трябва да му е запушена маслената магистрала.
Или да си карал доста километри така и да са се изпекли лагерите барабар с маслото
А турбото за да спече и да не се върти изобщо, трябва да му е запушена маслената магистрала.
Или да си карал доста километри така и да са се изпекли лагерите барабар с маслото


- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: пичове защо мо се губи турбото
vld написа:Въпросния маркуч е вакум от всмукателния колектор до мап сензора, ако е запушен или скъсан колата минава в авариен режим и нищо не свети на таблото.
А турбото за да спече и да не се върти изобщо, трябва да му е запушена маслената магистрала.
Или да си карал доста километри така и да са се изпекли лагерите барабар с маслото
Имал съм случай да видя как беше спекло турбото ,не въртеше грам,колата както се очаква не вървеше,та беше заяло(незнайно как) но с отверка,чук и смазваш спрей тръгна и сега кара още,а въпросната случка беше преди повече от 2г.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани