газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Shubret0069 написа:Тук има цени и телефониhttp://www.eurogas.hit.bg/web/index800.htm
Луди листе да ходите при тия некадърници брееееее!!!!!!!!!!!
Ох сори че избухнах така ама като ги знам кви са, гледат да ти вземат парите и после тва че ти харчи колко си иска нема значение, всеки казва, аааа добре е, не и трябва настройка, после на 10 места ремонт докато се оправя, а и се сърдят ако седиш и гледаш как ти слагат газовата. Ами аз искам да си гледам колата, ако някой иска да я изнасили без мен


- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
tozy написа:Моята ми излезе 450. Ако имаш парички сложи си по-добре газов инжекцион
Каква е тяоята? Там е работата,че ако имах парички нямаше да питам дали може и с по евтината

Човекът каза (газаджията) - това е най-доброто което мога да ти предложа! По-принцип съм чувал, че добрите АГУ-та са италиански и холандските - Ловато, Ренцо Ланди и др. И наистина самата газова си работи идеално, просто не е за пълна инжекция като нашите. Оборотите играят - понякога е доста досадно
, и няма чак такъв ряз като на бензин (което е нормално). Иначе ляга много тънко. Кво да ти кажа, колите правени в Мюнхен не са за газ, ама пуста беднотия!

- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Shubret0069 написа:Каква е тяоята?
Имах предвид такава с управляваща система или не

Ако е такава за нея има стабилизатор за празен ход, и други емулатори за ламбда сондата и инжекторите. Ако ги нямаш тях маи е нормално да мени оборотите.
П.С Трупат ли се грешки в компютъра или не.
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
318is не е с пласмасови колектори, а през целия ли период на производство е така
П.С
Свързано е с газта, защото, ако по-късните версии (последните гонини) вече са с пласмасови тогава няма смисъл човек да си купи примерно по-новата или поне трябва да бъде на ястно с нещата преди да взима, та затова питах

П.С
Свързано е с газта, защото, ако по-късните версии (последните гонини) вече са с пласмасови тогава няма смисъл човек да си купи примерно по-новата или поне трябва да бъде на ястно с нещата преди да взима, та затова питах

- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Аз вчера ходих да питам за мойта (318 М40) и ми казаха 450 лв, но ще стане чак след 15.07 До тогава били запълнени. Това е във В. търново. Като си сложа ако се интересувате още ще каза кое колок точно.
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Добре де аиде да питам още веднъж
За тея цени каква уредба се слага от всичките видове
Вече почнаха да ме ебават ама така и не получих конкретен отговор
В този саит пише за три модела ( карбуратор, моноинжекцион,инжекцион) съответно с различни цени от порядъка на 80лв.
Ако за инжекцион е уредба отвторо поколение, там пише че струва 480лв а за карбуратор ( първо поколение) 420лв, кое прави разликата от 50лв, като само един от емулаторите или или управляващата система струват няколко пъти повече и плюс това се заплащат допълнително
Дано да сте ме разбрали какво точно питам, и мерси все пак за отговорите, че ще се слага гас ще се слага, по добре да върви по бавно от колкото по малко

За тея цени каква уредба се слага от всичките видове

Вече почнаха да ме ебават ама така и не получих конкретен отговор



Дано да сте ме разбрали какво точно питам, и мерси все пак за отговорите, че ще се слага гас ще се слага, по добре да върви по бавно от колкото по малко

Ами ако изкаш да ти излезе тънко (за 318 при условие че всичко ти е изрядно
кабели, свещи и изобщо запалването смятам че няма да имаш проблеми) си сложи най обикновенното газово или 1-во поколение от сайта ,който си дал понагоре
само с малки изменения за да стане за пълна инжекция
1.Изпарителя(LPG редуктор) трябва да е ``електрически`` а не ``вакуумен``
2.Превключвателя газ-бензин трябва да е за инжекцион в смисъл да палиш винаги на бензин и след определени обороти да превключва на газ с цел да пази дюзите от дълго``бездействие`` (по добре е този ключ да е италиански а не български аналог
разликата е че италианския ключ обръща от бензина на газ когато оборотите на ДВГ-то достигнат определената граница ,която си си избрал и ЗАПОЧНАТ ДА ПАДАТ демек върнал си газта
а при българския ключ прехода става още във възходящия момент на оборотите и когата ускоряваш и се поручава едно мноо гадна предръпване
ако се ме разбрал
)
3.В твоя случай няма карб. а смесителя се слага преди дросела с една клапа ,която при евентуална детонация поради една или друга причина пази дебитомера от взривната вълна
а ако е достатъчно силна тази вълна просто си го събираш по земята и ако вече ни подлежи на ремонт утиваш на моргата и си купуваш друг
(все пак не е газов инжекцион а просто газово
и е евтино)
4.Ползват се още няколко релета за да се спре помпата за бензина, инжекторите и тн(за някой коли като Рено примерно не може да се спре помпата защото има датчик за налягане на горивото и гаси мотора ,но в твоя случай си я спираш без проблем
в някой каталози не дават спиране на помпата но с цел по дълга експлоатация си я спри защото се предполага че ще имаш бензин в резервоара колкото да палиш и по завоите тая помпа ще засмуква въздух и сети се к`во ще стане ако не е спряна
) не ти е нужен емулатор за инжекторите ЕКУ-то ти не е толкова умно че да се налага да го лъжеш с емулатори стаа и с просто реле
Това което е сложено във АГУ 2ро поколение е глезотия и няма ефект от него а и след време създава провлеми поради мръсната газ в БГ а именно микропроцесурна управляваща система, упрабляем дросел(стъпков мотор) лампда контроли и други сложнотии ,които само качват цената а не вършат работа
та това е май общо взето
за евтиния вариант аз съм карал м40 1.6 с такава система а ся карам м50 2.0 и си работи добре (м50 го карам с един стар МАФ който е прецакан а здравия си го пазя в къщи че мноо скъп ако случайно гръмне
)
А ако изаш баш изтината слагай газов инжекцион последно поколение с управляващ блок ,който мноо си върши работата сам и знае к`во да прави всеки един момент
тогава разхода е по-нисък и вървенето е пооооооооооооочти същото като на бензин и най-важното избягваш дифузирането на входящия въздух от смесителя и детонациите от нередовна запалителна система
За цени незнам но мога да питам но едва ли ще се същите като при вас така че май няма смисъл




1.Изпарителя(LPG редуктор) трябва да е ``електрически`` а не ``вакуумен``
2.Превключвателя газ-бензин трябва да е за инжекцион в смисъл да палиш винаги на бензин и след определени обороти да превключва на газ с цел да пази дюзите от дълго``бездействие`` (по добре е този ключ да е италиански а не български аналог




3.В твоя случай няма карб. а смесителя се слага преди дросела с една клапа ,която при евентуална детонация поради една или друга причина пази дебитомера от взривната вълна




4.Ползват се още няколко релета за да се спре помпата за бензина, инжекторите и тн(за някой коли като Рено примерно не може да се спре помпата защото има датчик за налягане на горивото и гаси мотора ,но в твоя случай си я спираш без проблем



Това което е сложено във АГУ 2ро поколение е глезотия и няма ефект от него а и след време създава провлеми поради мръсната газ в БГ а именно микропроцесурна управляваща система, упрабляем дросел(стъпков мотор) лампда контроли и други сложнотии ,които само качват цената а не вършат работа

та това е май общо взето



А ако изаш баш изтината слагай газов инжекцион последно поколение с управляващ блок ,който мноо си върши работата сам и знае к`во да прави всеки един момент



За цени незнам но мога да питам но едва ли ще се същите като при вас така че май няма смисъл


- batko_koko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 15.04.2005
АЗ съм с газов инжекцион, щото съм с 320 с пластмасови колектори и неможе друга щото ще гарми ужастно но с газовия инжекцион е както на бензин АБСОЛЮТНО НИКВА РАЗЛИКА нито в старта нито на дълго але изобщо никаде. Моят е ТАРТАРИНИ 2450лв. е за 6 цилиндровите вотори вез значение марката на колата, а за 4 цилиндровите 316, 318, и 318ис например без значение кои от моделите е, излиза 1840 с монтаз и абзолютно всичко. Че паричките са си много много са но си струва шото си варви абсолютно като на бензин без разлика. Нямя менене на обороти, няма заглъхвани, нямя гармене, нямя да имя "але до 4000 оборота ми варви посли заглхва, и така ако имате пари за газова инжекция не се замисляине. ЗНАМ ГА ОТ ОПИТ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани