М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
А някой сетили се че може изпарителя да изпуска газ когато колата е в покой и да пулни колекторите с гориво и когато завъртите ключа - БУМ. С течение на времето сдават багажа системите щото ги караме с много готина газ (пълна с твърди частици) .Вътре се пълнят и се почват проблемите - голям разход ,проблемно палене ,миризма. Отиди някой да надникне дали не ти изпуска изпарителя докато е изгасена колата и ти сам можеш да го направиш малко вода сапунче на изхога на изпарителя ,ако почне да прави бавно балончета - ясно ,за ремонт е ! .Дано съм бил полезен . 

- St3althX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 335d
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
Значи Колега проверих си тукущо на тъмно и не светят бобоните изобщо няма външна искра.Вече да сменя свещите остана,но все пак това оправяне с лак на бобините кога се прави още докато са здрави или и да са напукани,а иначе аз имах две напукани ама не светят може би не са фатално напукани?Някой по разбиращ ако може да помогне да обясни или даде тема за това оправяне с лак понеже не можах да намеря.Иначе като гледах свещите имаше в няколко от тях масло и ми казаха че ми е за смяна гарнитурата на капака на главата за труд дали взимат много пари?И дали от това не искарва искра до бобината?
- kapi_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ги да цирикат!!!
- Мечтае да кара: НЛО
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
St3althX написа:Значи Колега проверих си тукущо на тъмно и не светят бобоните изобщо няма външна искра.Вече да сменя свещите остана,но все пак това оправяне с лак на бобините кога се прави още докато са здрави или и да са напукани,а иначе аз имах две напукани ама не светят може би не са фатално напукани?Някой по разбиращ ако може да помогне да обясни или даде тема за това оправяне с лак понеже не можах да намеря.Иначе като гледах свещите имаше в няколко от тях масло и ми казаха че ми е за смяна гарнитурата на капака на главата за труд дали взимат много пари?И дали от това не искарва искра до бобината?
колега смени си гарнитурата сам не е трудно. а относно: И дали от това не искарва искра до бобината? искарва искара и до голяма, маслото го играе като проводник и тока не отива кадето трябва. според мен тези бобини кадето са били намокрени мойе да им смениш само лулите, а за майстор 6тете одруса поне едно 50 лв за смяна на гарнитурата, смени си и гарнитурата на клапаните .
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.
- St3althX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 335d
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
колега то не е ли едно и също гарнитура на клапаните и на капака на главата или не 

- kapi_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ги да цирикат!!!
- Мечтае да кара: НЛО
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
тези гарнитури трябжа да смени6St3althX написа:колега то не е ли едно и също гарнитура на клапаните и на капака на главата или не
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.
- St3althX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 335d
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
ее ама те комплект ги продават на повечето места 

- Gentsa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
Абсолютно същия проблем го имам и аз...на 1000 км ми го прави 2-3 пъти. С газов инж. съм. Бобините са екстра, свещите и лулите също....дясната ръка ми е издрана и опарена заради тоя гад....накрая ще сложа едни дърти здрави скоби и квото стане....
- kapi_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ги да цирикат!!!
- Мечтае да кара: НЛО
Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....
Gentsa написа:Абсолютно същия проблем го имам и аз...на 1000 км ми го прави 2-3 пъти. С газов инж. съм. Бобините са екстра, свещите и лулите също....дясната ръка ми е издрана и опарена заради тоя гад....накрая ще сложа едни дърти здрави скоби и квото стане....
ще ти гръмне колекторите
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани