Не свети лампата на акумулатора.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от Владо » 16 Юни 2010, 8:41

вярвам ти... но виждаш и разликата... пифа може да обиколи цяла софия на бутане, но няма да запали... това е щото алтернатора му не работи, а твоя си е работил...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от piff » 16 Юни 2010, 8:49

При мен и с форсиране на двигателя не става. Вчера нямах време, но днес ако не вали вечерта ще сваля алтернатора и ще го нося на диагностика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от piff » 19 Юни 2010, 13:39

Смених алтернатора с работеш, обаче пак не заражда и не свети лампата. :banghead: Сега ще проверя синия кабел за лампата дали не е прекъснат някъде. Има ли бушон за алтернатора и кой номер е, че не го намерих в таблицата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от pgv64 » 19 Юни 2010, 16:51

;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от piff » 19 Юни 2010, 19:01

pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде! :yes:


Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от KUM4o » 19 Юни 2010, 21:40

piff написа:
pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде! :yes:


Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.

Пробвай следното.Запали мотора и премери зареждането ако ти показва 11 или малко над 12 това е напрежението на акумулатора.След като изворсираш мотора трябва да почне да зарежда ,защото ще го възбудиш по този начин.Ако това ,което те карам да направиш стане точно както ти го описвам пробления кабел ти е този B+ ,който е минусов.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от piff » 21 Юни 2010, 8:33

KUM4o написа:
piff написа:
pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде! :yes:


Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.

Пробвай следното.Запали мотора и премери зареждането ако ти показва 11 или малко над 12 това е напрежението на акумулатора.След като изворсираш мотора трябва да почне да зарежда ,защото ще го възбудиш по този начин.Ако това ,което те карам да направиш стане точно както ти го описвам пробления кабел ти е този B+ ,който е минусов.


Не става колега! А пък и го проверих синия кабел и не е прекъснат. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от Smoocki » 21 Юни 2010, 9:21

Добре в крайна сметка алтернатора зарежда ли ,как го мериш ?
Да не би проблема за лампата да е в таблото ?
Ремъците читави ли са ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от piff » 21 Юни 2010, 19:51

Проблема е решен. :lol: Причините бяха първо в прекъсната пътека в стария алтернатор, а след това при слагането на другия се е прекъснала масата към мотора. Благодаря на всички за съветите. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от bobi_81xx » 25 Яну 2011, 11:08

KUM4o написа:Имах същия проблем писах тук във форума и нищо.Проблема при мене беше ,че жичката Б+ ,която е тънката синя жичка(тя е минус и ходи в таблото ,на синята букса ще те излъжа точно кой пин беше) беше прекъсната някъде по веригата и не даваш минус към таблото по този начин нито свети лампата при работещ двигател ,нито на контакт.За да провериш дали е от нея запали мотора и премери напрежението ,трябва да ти показва волтажа само на акумулатора.След това изфорсирай мотора до към 3000-4000хил. оборота и гледай уреда или таблото на колата.Ако проблема е в тази жичка след тези след като изфорсираш двигателя динамото ще се възбуди от оборотите и ще започне да зарежда и долу циферблата с километрите ще видиш как ще светне по силно и уреда ще покаже ,че има зареждане.Дано съм ти бил полезен с инфото. :)


При мен е този проблема при работещ мотор без подаване на тези обороти от порядъка на 2000-3000 не ми зарежда акумолатора.може ли проблема да е в самия алтернатор? или в електронното ми блокче?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Не свети лампата на акумулатора.

Мнение от mgate » 26 Яну 2011, 9:36

pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде! :yes:

:OT: как реши че няма консумация може и малка но я има ,та значи има два плюса достигащи до алтернатора единият е директно от контак на някои автомобили е през предпазител ,който през реле регулатора отива на ротора на едната четка ,а на другата четка има минус ,та остава вторичт плюс той пак е от к.к. минава през лампата на таблото през едно реле с постоянно затворен контакт и отива към звездният център на динамото ,където като почне да заржда прекъсвва контактите на релето за крушката и тя гасне :yes:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook