Не свети лампата на акумулатора.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Не свети лампата на акумулатора.
вярвам ти... но виждаш и разликата... пифа може да обиколи цяла софия на бутане, но няма да запали... това е щото алтернатора му не работи, а твоя си е работил...
- piff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М42B18
Re: Не свети лампата на акумулатора.
При мен и с форсиране на двигателя не става. Вчера нямах време, но днес ако не вали вечерта ще сваля алтернатора и ще го нося на диагностика.
- piff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М42B18
Re: Не свети лампата на акумулатора.
Смених алтернатора с работеш, обаче пак не заражда и не свети лампата.
Сега ще проверя синия кабел за лампата дали не е прекъснат някъде. Има ли бушон за алтернатора и кой номер е, че не го намерих в таблицата?

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Не свети лампата на акумулатора.

Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде!

- piff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М42B18
Re: Не свети лампата на акумулатора.
pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде!
Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.
Re: Не свети лампата на акумулатора.
piff написа:pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде!
Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.
Пробвай следното.Запали мотора и премери зареждането ако ти показва 11 или малко над 12 това е напрежението на акумулатора.След като изворсираш мотора трябва да почне да зарежда ,защото ще го възбудиш по този начин.Ако това ,което те карам да направиш стане точно както ти го описвам пробления кабел ти е този B+ ,който е минусов.

- piff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М42B18
Re: Не свети лампата на акумулатора.
KUM4o написа:piff написа:pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде!
Не зарежда колега. Новото е, че преди малко проверих цялата верига от алтернатора до таблото и не е прекъсната.
Последно имам съмнения в таблото, защото преди време имах подобен проблем с 1 пасат и се оказа студена спойка в таблото. А пък моето табло и без това изгасва когато си поиска.
Пробвай следното.Запали мотора и премери зареждането ако ти показва 11 или малко над 12 това е напрежението на акумулатора.След като изворсираш мотора трябва да почне да зарежда ,защото ще го възбудиш по този начин.Ако това ,което те карам да направиш стане точно както ти го описвам пробления кабел ти е този B+ ,който е минусов.
Не става колега! А пък и го проверих синия кабел и не е прекъснат.

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Не свети лампата на акумулатора.
Добре в крайна сметка алтернатора зарежда ли ,как го мериш ?
Да не би проблема за лампата да е в таблото ?
Ремъците читави ли са ?
Да не би проблема за лампата да е в таблото ?
Ремъците читави ли са ?

- piff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М42B18
Re: Не свети лампата на акумулатора.
Проблема е решен.
Причините бяха първо в прекъсната пътека в стария алтернатор, а след това при слагането на другия се е прекъснала масата към мотора. Благодаря на всички за съветите. 


- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Не свети лампата на акумулатора.
KUM4o написа:Имах същия проблем писах тук във форума и нищо.Проблема при мене беше ,че жичката Б+ ,която е тънката синя жичка(тя е минус и ходи в таблото ,на синята букса ще те излъжа точно кой пин беше) беше прекъсната някъде по веригата и не даваш минус към таблото по този начин нито свети лампата при работещ двигател ,нито на контакт.За да провериш дали е от нея запали мотора и премери напрежението ,трябва да ти показва волтажа само на акумулатора.След това изфорсирай мотора до към 3000-4000хил. оборота и гледай уреда или таблото на колата.Ако проблема е в тази жичка след тези след като изфорсираш двигателя динамото ще се възбуди от оборотите и ще започне да зарежда и долу циферблата с километрите ще видиш как ще светне по силно и уреда ще покаже ,че има зареждане.Дано съм ти бил полезен с инфото.
При мен е този проблема при работещ мотор без подаване на тези обороти от порядъка на 2000-3000 не ми зарежда акумолатора.може ли проблема да е в самия алтернатор? или в електронното ми блокче?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Не свети лампата на акумулатора.
pgv64 написа:;) няма бушон за алтернатора , защото той не консумира , а произвежда ток!
Вземи мултицет и го вържи към акомулатора при работещ двг. и ако тока ти е 13.9 -14.3 волта ,някъде , значи алтернатора зарежда и проблема е другаде!


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани