бавно ускорение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: бавно ускорение
Stoqnov_1979 написа:Здравейте! Извинявам се на колегата,че се намесвам в темата му! Със същия мотор съм м52б20 и абсолютно същия проблем,но аз смених ламбда сондата и всичко си е пак така! Дали наистина е възможно да е от дебитомера?
Не само възможно, а най-вероятно е от него. По-надолу в темата на COLD_FIRE става въпрос за неговия дебитомер, който според него си е изправен. Карал съм с прецакана ламбда сонда и освен разхода на гориво- над 15 литра на 100 км, и понякога яко тресене на двигателя и невъзможност да се форсира за секунди, вървежа на колата си беше много добър. Набираше си толкова добре, колкото и след смяната на сондата.
- kiril_m
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS
Re: бавно ускорение
при мен проблема е подобен,когато натисна педала до долу колата се замисля малко,докато мисли започва да бучи все едно е със спортен филтър,а не е и въобще не набира.след наколко секунди се оправя и фръква.когато стоя на обороти понякога се менят 600-800-900-600 и така.това ми го прави съвсем от скоро и нeзнам от какво може да е.
скоро ще я водя на диагностика.
колата е Е36 320i
скоро ще я водя на диагностика.
колата е Е36 320i
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: бавно ускорение
ивчо3 написа:Става от м40 с мотроник 1.7. Отвори линка № 2 на схемата. Лошото е че на м40 се намира между горната и долната част на колектора и трябва да се разглоби: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _assembly/
На м43 датчика се намира отпред на оста на клапата, № 2 на схемата:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _assembly/
Привет колеги .и на мен ми се струва ,че имам същия проблем.и при мен така се получава.чудисе дали да върви или дали да спре и след време започва да ускорява.искам да ви попитам имали някакъв наачин с мултицедд да се провери и ако може какви стоиности трябва да дава за да работи. и аз съм с м40б18
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: бавно ускорение
ивчо3 написа:zigo написа:Дърпа въздух от некаде аз го имам тоя проблем с 1 пежо
Ако дърпа въздух отнякъде няма да набира по-добре след малко отпускане педала на газта. Има коли, които фабрично си страдат от този дефект, примерно "деу ланос", който няма устройство за отчитане количеството /масата/ на въздуха, а само датчик- потенциометър за положението на дроселовата клапа.
Колега при пежото като го настъпя до доло почва 1 вид да се дави като по отпусна гаста с малко почва пак да си набира и след 3500 оборота го натискам до доло и няма проблем. Но интересното е че на бензин не го прави това само на гас.

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: бавно ускорение
При мен така се получава.Тръгвам нормално до 1500 оборота.След като отлепя гумите и дигне до към 2000 оборота и дам повече газ до дупка се получава едно такова замисляне дали да тръгне или да спре но не забива муцуна.След като стигне над 3000-3500 оборота се отпушва и започва асъл както трябва да ускорява.Имам и др случай който и тоЙ е постоянен .както каза колегата в началото като дам малко повече гас (педала до дупка) и неще да ускорява .Получава се едно такова чудене дали да спре или да продължи.Като го върна на средно полужение се отпушва и си ускорява много добре.Гледам друг колега е споменал че има вероятност да си е отишъл дебитомера .Имали вероятност да се провери с мултицет ??? и какви стойности трябва да дава ако работи ??? Защото съм го закъсал много зле с кинтите и нямам излишни за хубава диагностика
мотора е м40б18
мерси предварително .

мотора е м40б18
мерси предварително .
може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: бавно ускорение
ивчо3 написа:zigo написа:Дърпа въздух от некаде аз го имам тоя проблем с 1 пежо
Ако дърпа въздух отнякъде няма да набира по-добре след малко отпускане педала на газта. Има коли, които фабрично си страдат от този дефект, примерно "деу ланос", който няма устройство за отчитане количеството /масата/ на въздуха, а само датчик- потенциометър за положението на дроселовата клапа.
Добре де, по принцип ако дърпа някаде след дебитомера, сместа става бедна нали така, после ламдата като види че е бедна подава повече бензин което обеснява стрелката на моментния разход, не само при силно натискане на педала, тя се повишава непропорционално на натискането на педала до като се върне в рамките на от 0 до 10 поради покачването на оборотите което казахме че става бавно. Като си следя мисълта може и въздуха да ми е проблема, след като дебитомер и ламбда са излязли читави и колата не прекъсва което пък ме навежда на мисълта че не е някой от другите датчици. Сега, обаче как да хвана от къде вдишва допълнително въздух. Най-лесното за което се сещам е гофрирания маркуч, ако не е нацепен някаде, примерно може да взима въздух от там където се свързва с дебитомера.. Други места от където може да дърпа и начини за откриването им? Ще ви изчакам малко преди да играя със силикона

Ще споделя и нещо друго ... примерно колата стои на място и двигателя е пуснат, като се даде газ се чува едно като засмукване и чак тогава започва да се форсира колата. Сега знам, че има и други теми и знам че едни казват че това щади двигателя и е нормално други не, но го споделям от гледна точка на проблема ми и на много други където бавното ускорение е основен проблем на нашите стари коли поради различни причини.
Последна промяна COLD_FIRE на 03 Юни 2010, 2:20, променена общо 1 път
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече 

Re: бавно ускорение
kiril_m написа:при мен проблема е подобен,когато натисна педала до долу колата се замисля малко,докато мисли започва да бучи все едно е със спортен филтър,а не е и въобще не набира.след наколко секунди се оправя и фръква.когато стоя на обороти понякога се менят 600-800-900-600 и така.това ми го прави съвсем от скоро и нeзнам от какво може да е.
скоро ще я водя на диагностика.
колата е Е36 320i
свали си дебитомера и го огледай да не е счупена едната пластина(те са две). Трябва да видиш решетка от пластмаса и две пластини посредата. Едно момче имаше следния проблем, незнайно как едната му пластина беше счупена а решетката мазало. Или в някой сервиз или като е карал в червеното ако е влязло нещо в въздушния. Макар че ако е понякога ще е странно...
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече 

Re: бавно ускорение
lop_88 написа:При мен така се получава.Тръгвам нормално до 1500 оборота.След като отлепя гумите и дигне до към 2000 оборота и дам повече газ до дупка се получава едно такова замисляне дали да тръгне или да спре но не забива муцуна.След като стигне над 3000-3500 оборота се отпушва и започва асъл както трябва да ускорява.Имам и др случай който и тоЙ е постоянен .както каза колегата в началото като дам малко повече гас (педала до дупка) и неще да ускорява .Получава се едно такова чудене дали да спре или да продължи.Като го върна на средно полужение се отпушва и си ускорява много добре.Гледам друг колега е споменал че има вероятност да си е отишъл дебитомера .Имали вероятност да се провери с мултицет ??? и какви стойности трябва да дава ако работи ??? Защото съм го закъсал много зле с кинтите и нямам излишни за хубава диагностика![]()
мотора е м40б18
мерси предварително .
Тя като качи на 3000-3500 тръгва да ускорява, ама не е като да върти гуми, а само вози. Все пак усещаме че ускорява защото са готини двигателите можеше и да е по зле

Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече 

- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: бавно ускорение
И при мен е нещо такова. Сякаш се дави при ускорение с педал до долу и е малко по-добре като го отпуснеш леко като се усеща едно много леко придърпване. Обаче имам въпрос. Като започна да прави така започна да пали и малко по-трудно. Дебитомер ли ще да е?
Сърдитко Петко - празна му торбата..
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: бавно ускорение
lop_88 написа:При мен така се получава.Тръгвам нормално до 1500 оборота.След като отлепя гумите и дигне до към 2000 оборота и дам повече газ до дупка се получава едно такова замисляне дали да тръгне или да спре но не забива муцуна.След като стигне над 3000-3500 оборота се отпушва и започва асъл както трябва да ускорява.Имам и др случай който и тоЙ е постоянен .както каза колегата в началото като дам малко повече гас (педала до дупка) и неще да ускорява .Получава се едно такова чудене дали да спре или да продължи.Като го върна на средно полужение се отпушва и си ускорява много добре.Гледам друг колега е споменал че има вероятност да си е отишъл дебитомера .Имали вероятност да се провери с мултицет ??? и какви стойности трябва да дава ако работи ??? Защото съм го закъсал много зле с кинтите и нямам излишни за хубава диагностика![]()
мотора е м40б18
мерси предварително .
На теб ти предлагам това:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=191535&p=2122931&hilit=%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8#p2122931
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: бавно ускорение
BorisMW написа:lop_88 написа:При мен така се получава.Тръгвам нормално до 1500 оборота.След като отлепя гумите и дигне до към 2000 оборота и дам повече газ до дупка се получава едно такова замисляне дали да тръгне или да спре но не забива муцуна.След като стигне над 3000-3500 оборота се отпушва и започва асъл както трябва да ускорява.Имам и др случай който и тоЙ е постоянен .както каза колегата в началото като дам малко повече гас (педала до дупка) и неще да ускорява .Получава се едно такова чудене дали да спре или да продължи.Като го върна на средно полужение се отпушва и си ускорява много добре.Гледам друг колега е споменал че има вероятност да си е отишъл дебитомера .Имали вероятност да се провери с мултицет ??? и какви стойности трябва да дава ако работи ??? Защото съм го закъсал много зле с кинтите и нямам излишни за хубава диагностика![]()
мотора е м40б18
мерси предварително .
На теб ти предлагам това:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=191535&p=2122931&hilit=%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8#p2122931
мерси колега за линка.сега ще го разгледам

поздрави

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: бавно ускорение
COLD_FIRE написа:Добре де, по принцип ако дърпа някаде след дебитомера, сместа става бедна нали така, после ламдата като види че е бедна подава повече бензин което обеснява стрелката на моментния разход, не само при силно натискане на педала, тя се повишава непропорционално на натискането на педала до като се върне в рамките на от 0 до 10 поради покачването на оборотите което казахме че става бавно. Като си следя мисълта може и въздуха да ми е проблема, след като дебитомер и ламбда са излязли читави и колата не прекъсва което пък ме навежда на мисълта че не е някой от другите датчици. Сега, обаче как да хвана от къде вдишва допълнително въздух. Най-лесното за което се сещам е гофрирания маркуч, ако не е нацепен някаде, примерно може да взима въздух от там където се свързва с дебитомера.. Други места от където може да дърпа и начини за откриването им? Ще ви изчакам малко преди да играя със силикона
Ще споделя и нещо друго ... примерно колата стои на място и двигателя е пуснат, като се даде газ се чува едно като засмукване и чак тогава започва да се форсира колата. Сега знам, че има и други теми и знам че едни казват че това щади двигателя и е нормално други не, но го споделям от гледна точка на проблема ми и на много други където бавното ускорение е основен проблем на нашите стари коли поради различни причини.
Добре, да поразсъждаваме щом желаеш. Смяташ, че дърпа въздух отнякъде и за това има лошо ускорение. Разбира се, щом обеднява сместа от засмуквания въздух в момент, когато за ускорението на колата е необходима богата смес, ще има по-бавно ускорение, но ще бъде плавно, без замисляне. Ламбда сондата обогатява /обеднява/ сместа в тесни граници и практически не влияе на ускорението, а на разхода на гориво. В твоя случай натискаш педала на газта до долу, колата за момент "подскача" и леко започва да набира. Отпускаш малко педала и ускорението се подобрява. Не си писал на по-студен двигател дали прави този номер, според мен колата по-добре върви на студен мотор. Както писах при ускорение с натиснат докрай педал на газта горивната смес трябва да е богата, но не и преобогатена, иначе двигателя се "дави". Това най-силно се усеща в диапазона 2000-3500-до към 4000 оборота, по високите обороти вкарват повече въздух и ускорението е добро. Когато отпуснеш малко педала на газта, влиза повече въздух, отколкото бензин, сместа частично обеднява и това дава по-добри резултати. Уредите, които отчитат количеството /масата/ на входящия въздух са дебитомер /МАФ МЕТЪР на м52/. Казваш, че твоя е проверен и си сигурен в него. Другото устройство е потенциометър на дроселовата клапа, който отчита натоварването на двигателя. И дебитомера, и TPS-а работят на сходен принцип- имат променлив резистор /потенциометър/, който дава променливо съпротивление, в зависимост от нещата, които описах в предното изречение. МАФА работи на съвсем различен принцип, но това е друга тема. Износването, замърсяването на пистите означава некоректно подавани стойности, които пряко влияят на състава и качеството на горивовъздушната смес. Щом искаш търси откъде смуче въздух, но пак повтарям ако влиза допълнително въздух отнякъде ще има по-бедна горивна смес, а малкото отпускане на педала, още повече ще влоши нещата. Отделно на празен ход мотора ще претриса.
- kiril_m
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS
Re: бавно ускорение
COLD_FIRE- няма видима повреда по дебитомера,но и незнам къде са тези пластинки.вътре има само една пластина и една медна жичка в триъгална форма, мисля че са здрави. направил съм и снимки но май не се вижда мн добре
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: бавно ускорение
Към колегата пуснал темата : Колега забелязал ли си като задържиш газта на едно положение дали ускорява равномерно ? При мен като задържа газта на едно положение и в началото ускорява бавно все едно се дави , след малко се получава нещо като тласък и колата тртъгва по-добре и така на 3-4 пъти ускорява . Все 1 съм дръпнал ръчната и на интервали я отпускам по 1 зъб . Това го прави до към 4000 оборота . пък като стигна 5500 и ги подмина колата започва да работи на 3 цилиндъра . и като освободя от скорост и пусна газта 4 сек точно работи така и след това се оправя .
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: бавно ускорение
kiril_m написа:COLD_FIRE- няма видима повреда по дебитомера,но и незнам къде са тези пластинки.вътре има само една пластина и една медна жичка в триъгална форма, мисля че са здрави. направил съм и снимки но май не се вижда мн добре
Това на снимката е mass air flow (MAF) meter, не го бъркайте с дебитомер. Единствения начин да се провери това устройство е да отидете с колата на диагностика със софтуер, който може да чете живи данни. Разни замервания с мултицет никаква работа не вършат. Обикновения дебитомер може да се замери с мултицет. Ето и един линк от форума на "Нисан", специално за маф сензорите. Предполагам може да се приложи и на БМВ.
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 7af99fa2e2
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани