проблем с климатика на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с климатика на е36
svilgg написа:Към колегата Oci
Колега , моля за съвет може да ми отговориш и на ЛС но е желателно тук , защото ако има някой с сходен проблем да му се помогне и на него![]()
318i '97 год Дигитален Климатроник
Зареден миналата година август месец
При проверката - без проблеми на вакуум , без проблем на налягане
Но , още като ми го заредиха забелязах че не духа достатъчно студено.изходната температура от централната конзола не е по ниска от около 13 градуса.Там където ми го заредиха ми казаха че било нормално , но аз не го смятам за нормално.Увериха ме че след като си сменя филтъра в купето щяло да падне още малко.
Следователно смених филтъра в купето но ефект нямаше.
И още един проблем който забелязах , от духалката към прозореца , при пуснат климатик , духа топъл въздух , а на останалите духалки студен. Това предполагам е клапа на парното която не затваря добре , но ако греша моля да ме поправиш.
Предварително благодаря
Щом горе ти духа топло са клапани на парното,на централната розетка врътката (за топло и студено) на студено ли е?Ако е, имаш и проблем и с управлението на клапата или с самата клапа.
Re: проблем с климатика на е36
jdl написа:~Мишо~ написа:[...Майстора мери температурата в въздуховода и беше отрицателна...
Това, колега, ме хвърля в джаза...Най-малкото, защото на изпарителя има температурен датчик, който, когато температурата на изпарителя падне под около 6 градуса, подава сигнал към електрониката за изключване на компресора - това си е защитна функция! При това положение не виждам как ще измерите във въздуховодите отрицателна температура, освен ако датчикът не е дал фира, но и така да е, въпросният майстор би трябвало поне малко да се озадачи
Че има термостат има,но ако изключва на 6 градуса ше има бая да почакаш да те охлади!Термостата изключва между -5 и -10 градуса.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
IPI78 написа:jdl написа:~Мишо~ написа:[...Майстора мери температурата в въздуховода и беше отрицателна...
Това, колега, ме хвърля в джаза...Най-малкото, защото на изпарителя има температурен датчик, който, когато температурата на изпарителя падне под около 6 градуса, подава сигнал към електрониката за изключване на компресора - това си е защитна функция! При това положение не виждам как ще измерите във въздуховодите отрицателна температура, освен ако датчикът не е дал фира, но и така да е, въпросният майстор би трябвало поне малко да се озадачи
Че има термостат има,но ако изключва на 6 градуса ше има бая да почакаш да те охлади!Термостата изключва между -5 и -10 градуса.
за първи път чувам да има термостат климатика

А до колегата с температурата която не е под 13 градуса най-вероятно проблема е в електрическите клапа или по точно централната клапа която затваря от топло на студено, но можеш и да провериш водния ел.клапан за парното при пуснат климатик и намелена температура на 16 градуса клапана трябва да е затворил иначе ще пуска топъл антифриз към радиатора на парното в купето и ще смесва топло със студено.
Вчера имах такъв проблем но на е 46 провери тези неща и пиши да видим какво ще излезе.
- pisarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: проблем с климатика на е36
bobo_ld написа:И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
Зравейте колеги днеска направих теста с оборотите; включих климатика и карах с 4500 оборота около 10км и по скритото меню на климатроника градосите бяха в ляво от 5 до 7 ,а в дясно 5.5 до 7.5 градоса нормално ли е,ваншната температура беше 24 градоса след това почнах да карам нормално с ниски обороти и градосите си останаха същите.
А за фреона; имам фреон преди седмица бях на майстор, изтоками фреона с машина и го напални на ново сложими 820 грама каза ми,че е долял 300 грама фреон и изми радиаторите с параструйка.
Колеги как ви се струва нормално ли е да духа от 5 до 7 градоса
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем с климатика на е36
oci написа:IPI78 написа:jdl написа:~Мишо~ написа:[...Майстора мери температурата в въздуховода и беше отрицателна...
Това, колега, ме хвърля в джаза...Най-малкото, защото на изпарителя има температурен датчик, който, когато температурата на изпарителя падне под около 6 градуса, подава сигнал към електрониката за изключване на компресора - това си е защитна функция! При това положение не виждам как ще измерите във въздуховодите отрицателна температура, освен ако датчикът не е дал фира, но и така да е, въпросният майстор би трябвало поне малко да се озадачи
Че има термостат има,но ако изключва на 6 градуса ше има бая да почакаш да те охлади!Термостата изключва между -5 и -10 градуса.
за първи път чувам да има термостат климатикаима датчик на изпарителя за което си прав и той спира компресора на 5 градуса с цел да не замръзне изпарителя.
А до колегата с температурата която не е под 13 градуса най-вероятно проблема е в електрическите клапа или по точно централната клапа която затваря от топло на студено, но можеш и да провериш водния ел.клапан за парното при пуснат климатик и намелена температура на 16 градуса клапана трябва да е затворил иначе ще пуска топъл антифриз към радиатора на парното в купето и ще смесва топло със студено.
Вчера имах такъв проблем но на е 46 провери тези неща и пиши да видим какво ще излезе.
ок благодаря , ще проверя и ще пиша

- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: проблем с климатика на е36
Колеги извинявам се за моя въпрос,но за да не пускам нова тема излишна ше питам тук.....Начи климатика ми духа студено насякаде без в краката на шофиора защо? Там духа топло.....

Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
pisarov написа:bobo_ld написа:И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
Зравейте колеги днеска направих теста с оборотите; включих климатика и карах с 4500 оборота около 10км и по скритото меню на климатроника градосите бяха в ляво от 5 до 7 ,а в дясно 5.5 до 7.5 градоса нормално ли е,ваншната температура беше 24 градоса след това почнах да карам нормално с ниски обороти и градосите си останаха същите.
А за фреона; имам фреон преди седмица бях на майстор, изтоками фреона с машина и го напални на ново сложими 820 грама каза ми,че е долял 300 грама фреон и изми радиаторите с параструйка.
Колеги как ви се струва нормално ли е да духа от 5 до 7 градоса
Точно така е колега нормално е да е около 7 градуса защото изпарителя сваля до 5 градуса на него има датчик който следи темперетурата и когато падне на 5 градуса изключва компресора иначе изпарителя ще замръзне така, че това е оптималния вариант между 5 и 7 градуса.

Re: проблем с климатика на е36
oci написа:pisarov написа:bobo_ld написа:И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
Зравейте колеги днеска направих теста с оборотите; включих климатика и карах с 4500 оборота около 10км и по скритото меню на климатроника градосите бяха в ляво от 5 до 7 ,а в дясно 5.5 до 7.5 градоса нормално ли е,ваншната температура беше 24 градоса след това почнах да карам нормално с ниски обороти и градосите си останаха същите.
А за фреона; имам фреон преди седмица бях на майстор, изтоками фреона с машина и го напални на ново сложими 820 грама каза ми,че е долял 300 грама фреон и изми радиаторите с параструйка.
Колеги как ви се струва нормално ли е да духа от 5 до 7 градоса
Точно така е колега нормално е да е около 7 градуса защото изпарителя сваля до 5 градуса на него има датчик който следи темперетурата и когато падне на 5 градуса изключва компресора иначе изпарителя ще замръзне така, че това е оптималния вариант между 5 и 7 градуса.
Колега едно професионално въпроче:колко е нормалното работно налягане на ниската страна?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
IPI78 написа:oci написа:pisarov написа:bobo_ld написа:И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
Зравейте колеги днеска направих теста с оборотите; включих климатика и карах с 4500 оборота около 10км и по скритото меню на климатроника градосите бяха в ляво от 5 до 7 ,а в дясно 5.5 до 7.5 градоса нормално ли е,ваншната температура беше 24 градоса след това почнах да карам нормално с ниски обороти и градосите си останаха същите.
А за фреона; имам фреон преди седмица бях на майстор, изтоками фреона с машина и го напални на ново сложими 820 грама каза ми,че е долял 300 грама фреон и изми радиаторите с параструйка.
Колеги как ви се струва нормално ли е да духа от 5 до 7 градоса
Точно така е колега нормално е да е около 7 градуса защото изпарителя сваля до 5 градуса на него има датчик който следи темперетурата и когато падне на 5 градуса изключва компресора иначе изпарителя ще замръзне така, че това е оптималния вариант между 5 и 7 градуса.
Колега едно професионално въпроче:колко е нормалното работно налягане на ниската страна?
около 3-4 бара
Re: проблем с климатика на е36
oci написа:IPI78 написа:Колега едно професионално въпроче:колко е нормалното работно налягане на ниската страна?
около 3-4 бара
А колко е изпарението?
Re: проблем с климатика на е36

- D.Devito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
Re: проблем с климатика на е36
Колега за да духа 13 градуса не е нормално при зареждане грамажа триябва да се спози с точност плус минус 20-30гр ако е по малко може да духа по слабо или да има проблем компресора и да неможе да направи нужното налягане.
- fullname
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: мотопед
Re: проблем с климатика на е36
здравеите колего онзи ден се прибрах от път просто работата ми е такава нямах голяма вазможност да се занимавам с колата но днес имах малко време опитах всичко но се оказа че е компресора всичко друго си е наред сега ще тарся компресор Благодаря на всички за помоща и наи вече на колегата oci
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
fullname написа:здравеите колего онзи ден се прибрах от път просто работата ми е такава нямах голяма вазможност да се занимавам с колата но днес имах малко време опитах всичко но се оказа че е компресора всичко друго си е наред сега ще тарся компресор Благодаря на всички за помоща и наи вече на колегата oci

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани