E36 325i или малка нафтова E46 даите съвет...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Гост
-
вал зе ми го от устата ... то понеже бмвтата са едни резачки яко бръзоходни и само плачем че ни бегат разни салфетки и орелчета .. за тфа по добре дизелчето поне си знаеш че не върви а не да се чудиш какво да обясняваш .. ааа хъъъ нещо не ми работи смених ония ден бушона ...аа .. помпата не върви ся ай друг ден пак ... а й вече 36ки под път и над път друго си е е46 еххх мечта мечта .. като порасна такава ще си зема 

- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
абе кво ви пука за светофари и кръстовища по-важното е според мен че на магистралата с 180 колата си е супер стабилна и сигурна, а сините пръскалки (разбирай голф 2/3) или опелските коруби са пред разпадане. те нека ме духат по преките ама на цариградско МАЛИИИИ.......
вземай е46 важното е че е нова

вземай е46 важното е че е нова


- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
bam-bam написа:вал зе ми го от устата ... то понеже бмвтата са едни резачки яко бръзоходни и само плачем че ни бегат разни салфетки и орелчета .. за тфа по добре дизелчето поне си знаеш че не върви а не да се чудиш какво да обясняваш .. ааа хъъъ нещо не ми работи смених ония ден бушона ...аа .. помпата не върви ся ай друг ден пак ... а й вече 36ки под път и над път друго си е е46 еххх мечта мечта .. като порасна такава ще си зема
Баси и комплексарското обяснение - 2.5 бензин си е 2.5 бензин. Разбира се по-новото, винаги си е по-ново. И само за сведение - разлика от 1.1 сек. при 100км/ч си направо колкото 2 икаруса от градския транспорт

- Milionera213
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 22.04.2003
- Местоположение: София
- Кара: 740i
Моя съвет е ако ти е читава 325-цата не я продавай. Защото като гледам колко 320Д е46 се продават на пазара а и в Германия - цените им ще паднат и то доста скоро (също така се говори че в Германия ще влиза някакъв много тежък данък за старите дизели). Мисълта ми е че ако купиш 320д ще губиш приблизително по 2000 лв на година от цената само, да не говориме че каското ще ти е тройно, а ако вземе да се скърши нещо по-тоя мотор колко е дебело не ми се мисли. 325 е36 е ювелирна машина, нейната цена няма да падне толкова (пак казвам ако е запазена), да не говорим за удоволствието от шофирането на 192 коня, няма нищо общо с колито до 150 коня в това съм сигурен, карал съм и 2-те също така наскоро карах 320 Ci 00' и трябва да ви кажа че, ако имах избор щях да карам е36 325 ако може купе де
Това е от мене, дерзайте!

Искам да пожелая на всички крадци парите които изкарват от кражби да ги дават за хемодиализа, патерици, химиотерапия, инвалидни колички и антибиотици
Незнам кво сравнявате кола която струва 10-15 вл и друга 20-25 лв според мен това не е правилно .
325 е една наистина сериозна машина, която еднствено 3.0 дизел може да и се опре и незнам какво може да се търси повече ,хем красива хем удобна и много бърза ,но машина със своето време ,която освен че ще харчи доста за гориво и доста за подръжка защото все пак е на 10 години . Другото е нещо ново, кола с друг дух за други условия поне аз така смятам. Няма да киселея с 200 к по софийските улици и да чупя кола за 20 хиляди, при положение че едната дюза е 800 лв а те са 6 на брой и така нататък.
Човек, вземи си новата кола, а ако можеш и двете аз така бих направил .Да си имам една за фън и един елегантен нов автомобил.
325 е една наистина сериозна машина, която еднствено 3.0 дизел може да и се опре и незнам какво може да се търси повече ,хем красива хем удобна и много бърза ,но машина със своето време ,която освен че ще харчи доста за гориво и доста за подръжка защото все пак е на 10 години . Другото е нещо ново, кола с друг дух за други условия поне аз така смятам. Няма да киселея с 200 к по софийските улици и да чупя кола за 20 хиляди, при положение че едната дюза е 800 лв а те са 6 на брой и така нататък.
Човек, вземи си новата кола, а ако можеш и двете аз така бих направил .Да си имам една за фън и един елегантен нов автомобил.




- Гост
-
димчо ти да не се засегна , гледам те и ти си с бръзоходка .. нема страшно требва да си свикнал да те задминават горепосочените коли
и кажи ся с колко разлика те минават да измерим колко икаруса са ... и пак че кажа е46 е колата нема връзка с е36 пък и с тоя бензин освен ако тате не е шеф на нефтохим с тая 325 за какво ми е да седи само в гаража и да хваща прах 


- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
добре, тъй като пак почваме да си говорим празни приказки нека да кажа нещо като обобщение:
Е36 325 - както всички знаете Е36 притежава силен спортен дух. Точно като колата, която е по средата между Е30 и Е46, тя дава добро усещане на скоростта ( не толкова силно изявено както при Е30, но не и така глупаво притъпено както при Е46) и наистина те кара да се чустваш на правилното място зад волана й, защото има нужните качества за хората, които НАИСТИНА обичат да карат.
Е46 320д ( примерно ) - ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН автомобил. Цари комфорт и удобство от всякъде. по-нов автомобил, доста пъргав за дизеловия си двигател, и със завиден разход на гориво. НО пак казвам, че ВСИЧКО зависи от това, което ти очакваш от колата. Тази кола дава неповторим комфорт и наистина те кара да се чустваш удобно и на място в нея. Докато другата, описана по-горе... тя те кара да си на ръба, защото адреналина, който те удра като я настъпиш е ТОТАЛНО различен от усещането на Е46.
заключение: казах го преди, сега го повтарям. ти САМ трябва да знаеш какво очакваш от колата си. Изборът, който обмисляш да направиш не може да бъде измислен с разум, трябва да го усетиш просто;) ако си готов да пренебрегнеш адреналина в името на комфорта... изборът е ясен;)
Е36 325 - както всички знаете Е36 притежава силен спортен дух. Точно като колата, която е по средата между Е30 и Е46, тя дава добро усещане на скоростта ( не толкова силно изявено както при Е30, но не и така глупаво притъпено както при Е46) и наистина те кара да се чустваш на правилното място зад волана й, защото има нужните качества за хората, които НАИСТИНА обичат да карат.
Е46 320д ( примерно ) - ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН автомобил. Цари комфорт и удобство от всякъде. по-нов автомобил, доста пъргав за дизеловия си двигател, и със завиден разход на гориво. НО пак казвам, че ВСИЧКО зависи от това, което ти очакваш от колата. Тази кола дава неповторим комфорт и наистина те кара да се чустваш удобно и на място в нея. Докато другата, описана по-горе... тя те кара да си на ръба, защото адреналина, който те удра като я настъпиш е ТОТАЛНО различен от усещането на Е46.
заключение: казах го преди, сега го повтарям. ти САМ трябва да знаеш какво очакваш от колата си. Изборът, който обмисляш да направиш не може да бъде измислен с разум, трябва да го усетиш просто;) ако си готов да пренебрегнеш адреналина в името на комфорта... изборът е ясен;)

- Milionera213
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 22.04.2003
- Местоположение: София
- Кара: 740i
Само забрави да споменеш за удоволствието от тръгването с задницата на страни което с моделите на БМВ под 325 е невъзможно за съжеление!
Искам да пожелая на всички крадци парите които изкарват от кражби да ги дават за хемодиализа, патерици, химиотерапия, инвалидни колички и антибиотици
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
bam-bam написа:милионера само забрави да споменеш колко ще му струва после това удоволствие което едва ли ще го използва доста често .. е ти си милионер де ние ко да кажем
Абе човек само ти ли неразбра, че човека в момента кара 325-цата и въпроса му е дали да я сменя за Е46 дизел. Така, че тия неща с бензина и колко я ползва едва ли са му непознати.
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
Milionera213 написа:Само забрави да споменеш за удоволствието от тръгването с задницата на страни което с моделите на БМВ под 325 е невъзможно за съжеление!




Dimitar написа:bam-bam написа:милионера само забрави да споменеш колко ще му струва после това удоволствие което едва ли ще го използва доста често .. е ти си милионер де ние ко да кажем
Абе човек само ти ли неразбра, че човека в момента кара 325-цата и въпроса му е дали да я сменя за Е46 дизел. Така, че тия неща с бензина и колко я ползва едва ли са му непознати.
бе разбра се ама въж кво е написъл горе и аза сечудех че прави съпоставака коя е по тежка крушата или ябълката




33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани