Проблем с М50Б20 без ванос.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с М50Б20 без ванос.
Те тоците колега не се определят от газовата,а от датчиците на валовете и компа.
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с М50Б20 без ванос.
LiTtLeRoCk написа:Те тоците колега не се определят от газовата,а от датчиците на валовете и компа.
тук спор няма, не съм казал че са ти сложили допълнително делко за газта... въпроса е, че си писал "като се кара на газ...", с други думи на бензин го няма този ефект. след като на бензин го няма, значи газовата кара "компа и датчиците" да работят след като си върнал контакта... и понеже обяснението "Газовата е обикновена" е напълно достатъчно за някой в телевизия "скат", но не и за правилна преценка на свързването на газовата, предложих да идеш на газаджия... ако проблема не е в газовата, същото нещо би трябвало да го имаш и на бензин... и да не кажеш, че съм твърдоглав тъпак, дето е тръгнал да се заяжда... просто мисля логично, нищо лично

Re: Проблем с М50Б20 без ванос.
Според мен се замозапалва гадта, която влиза в колектора и в цилиндрите след загасяне, имаме инерция, имаме влизане на горивото, имаме загрял мотор, което води до повишаване на температурата, оттам води до самозапалване. Според мен е вповече газта и оттам го прави, пробвайте да намалите притока дали от кранчетата дали от изпарителя, газаджията да си го прави, другото което е, че газта иска още аванс, спрямо този на бензина и оттам също дава малко ядове.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани