след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Щото двама мои приятели с италианки отидоха на осн.ремонт след смяна на масло.
Маслото което си показал си е добро проблемът е другаде . Не искам да съм лош пророк, но от това което казваш ,плачеш за ремонт. Дано да греша! Успех в оправянето!!

- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.
пробваи с това -
Здравейте,
колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)
смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Мани го тоя Bullshit колега
сложи нещо друго и карай
Аз в момента съм си купил малко Repsol 10w40 и утре ще го слагам и ще кажа как е
Двигателя ми е М43Б18



Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
sonny написа:godziliaz написа:Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка![]()
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал
То щом 10/40 е гъстичко, аз с грес ли карам, след като в едната кола съм с 15/50
Е ясно, че не караш с грес ама ти си си в час и сам можеш да прецениш в какво дериже тие мотора и с какво масло трябва да го караш


- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здр,
както споменах колата е сега наремонт.
сменят се гарнитурите.единият повдигач издал багажа.
разпр. вал е в прекрасно състояние(чудо,пък толкова я натискам)
кобилиците са супер. само на горната глава има за водата едно пластмасово дето разделя на две.тое за смяна понеже е изгоряло.иначе ми се доплака като я видях на парчета.
е,,, нали ми е първата ими е доста свидна
ето и няколко снимки от ремонта.
както споменах колата е сега наремонт.
сменят се гарнитурите.единият повдигач издал багажа.
разпр. вал е в прекрасно състояние(чудо,пък толкова я натискам)
кобилиците са супер. само на горната глава има за водата едно пластмасово дето разделя на две.тое за смяна понеже е изгоряло.иначе ми се доплака като я видях на парчета.
е,,, нали ми е първата ими е доста свидна

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
repibg написа:fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.
пробваи с това -
Здравейте,
колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.
Да не си карал с "черен" Кастрол?


Последна промяна ивчо3 на 30 Мар 2010, 10:57, променена общо 1 път
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
маслото си е хубаво просто ти дойде момента за ремонт, това е...щом казваш че един повдигач ти е направил белята значи си е нормално..ако бяха повече бихме си помислили че наистина маслото е било за боклука а не за кола и все пак?? мен ми мирише работата че наистина му стана време на тоя мотор да се отвори и това е...най-евтиното масло да слагаш, ако отговаря на изискванията на мотора (bmw longlife и вискозитет) няма да имаш никакъв проблем..с тази логика значи който не слага кастрол в колата ще се сбогува с мотора..не е така..мога да ти изброя много фирми масла даже и такива които ми направиха голямо впечатление как работи мотора с тях студен и загрял...
селения (вече под петронас си подобриха много качеството)
comma
agip
shell helix ultra (най-добро засега)
amsoil
mobil 1
карам в момента моята с кома 5 литра 40 лева и работи перфект до 12.000 след това на загрял мотор се чуват леко повдигачите т.е. маслото е загубило свойствата си..
най-добра полусинтетика която ми направи доста добро впечатление е мобил 1 10-40 (купен от омникар - официален вносител)...имах 23.000 км и го смених понеже ме хвана шубе..долях 200 грама масло в тези 23000 и колата до последно не чукаше ни на студено ни на топло..ти като сменяш маслото на по 3-4-5000 км какво си разбрал освен че даваш излишни пари на вятъра?? сега карам с шел хеликс 10-40 понеже ми падна без пари..масло като масло. но следващия път ще бъде мобил..това е истинско масло за големи пробези...
ПП. този мотор на фиат го наричат валотрошач
през 50.000 и сменяш вал с повдигачи...нещо като М40 но в по-злия вариант..гоня 300.000 с оригиналния вал и повдигачи
селения (вече под петронас си подобриха много качеството)
comma
agip
shell helix ultra (най-добро засега)
amsoil
mobil 1
карам в момента моята с кома 5 литра 40 лева и работи перфект до 12.000 след това на загрял мотор се чуват леко повдигачите т.е. маслото е загубило свойствата си..
най-добра полусинтетика която ми направи доста добро впечатление е мобил 1 10-40 (купен от омникар - официален вносител)...имах 23.000 км и го смених понеже ме хвана шубе..долях 200 грама масло в тези 23000 и колата до последно не чукаше ни на студено ни на топло..ти като сменяш маслото на по 3-4-5000 км какво си разбрал освен че даваш излишни пари на вятъра?? сега карам с шел хеликс 10-40 понеже ми падна без пари..масло като масло. но следващия път ще бъде мобил..това е истинско масло за големи пробези...
ПП. този мотор на фиат го наричат валотрошач

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
+1 за "мобил супер" 10в40,ама да не вземете от МЕТРО,"мобил спешъл",че е друг 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
аз също съм карал 2 смени с Mobil Formula S сменяно в Германия
доста доволен останах

абе тва си е марка, то кое и да сложиш, ако отговаря на БМВ лонлайф-98 или БМВ спешъл (то почти всичко отговаря) стига да е оригинално си на производителя, няма да има грижи. Valvoline също фигурура в списъка на БМВ с масла, ама баш па тва за 100 000км май го няма
доста доволен останах


абе тва си е марка, то кое и да сложиш, ако отговаря на БМВ лонлайф-98 или БМВ спешъл (то почти всичко отговаря) стига да е оригинално си на производителя, няма да има грижи. Valvoline също фигурура в списъка на БМВ с масла, ама баш па тва за 100 000км май го няма

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
и колега за напред внимавай с М43то да не влиза в червеното за температурата, че почват едни филмиии 

- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здравейте,
снощи я взех от сервиза.
добре са я стегнали.
стореното:
горната глава е шлайфана - 50лв.-оказа се че е доста крива.4 десети са взели.
сменениса ръждивите болтове.
сменен повдигач - 30 лв
кора на свещите - 20 лв
разпр. за водата -20 лв
работа - 80 лв
шума значително намаля,дори чувам аспуха
но бавното набиране си остана. съкрушен съм. миналата година с тези 16ки джанти просто летях,
но сега все едно с ръчна върви.май ще ги продам.
снощи я взех от сервиза.
добре са я стегнали.
стореното:
горната глава е шлайфана - 50лв.-оказа се че е доста крива.4 десети са взели.
сменениса ръждивите болтове.
сменен повдигач - 30 лв
кора на свещите - 20 лв
разпр. за водата -20 лв
работа - 80 лв
шума значително намаля,дори чувам аспуха

но бавното набиране си остана. съкрушен съм. миналата година с тези 16ки джанти просто летях,
но сега все едно с ръчна върви.май ще ги продам.
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Не е от джантите,аз минах от 15" на 16",разлика няма,а и няма как да има,освен от няколко килограма по голямото тегло,ама то е незначително.Като караш с правилен размер гуми,цялостния диаметър на колелото се запазва и няма как да има разлика във ускорението...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
той така си върви 16ката 

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
repibg написа:fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.
пробваи с това -
Здравейте,
колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)
смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.
К'ва е тая смяна на 3000км?
"а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.," - Аз ли нещо съм тъп или мойто го сменям на 8-10к?
Та аз ако трябва да го сменя на 1300км трябва като тръгна някъде на по-дълъг път да го сменям по пътя...

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
nelim написа:Та аз ако трябва да го сменя на 1300км трябва като тръгна някъде на по-дълъг път да го сменям по пътя...



отбиваш у десно, лягаш и сменяш

8 до 10к км интервал за смяна на маслото си е перфектно

Аз моето го карам към 8500км някъде и цак, смяна

да не говорим, че селед 8500км са изгаснали само 2 зелени от инспекцията, сметай тоя комп по негова сметка кога ше ми каже да сменям, към 15к сигурно най малко

42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани