след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от pgv64 » 26 Мар 2010, 23:04

:D Ако ,както каза колегата е първа смяна след закупуване и ако е "италианка" няма защо да се чудиш.
Щото двама мои приятели с италианки отидоха на осн.ремонт след смяна на масло.
Маслото което си показал си е добро проблемът е другаде . Не искам да съм лош пророк, но от това което казваш ,плачеш за ремонт. Дано да греша! Успех в оправянето!! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 27 Мар 2010, 0:12

fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.

пробваи с това -
.JPG

Здравейте,

колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)
смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от bir40o0 » 27 Мар 2010, 0:38

Мани го тоя Bullshit колега :) сложи нещо друго и карай :) Аз в момента съм си купил малко Repsol 10w40 и утре ще го слагам и ще кажа как е :) Двигателя ми е М43Б18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от godziliaz » 28 Мар 2010, 8:32

sonny написа:
godziliaz написа:Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка :mhihi:
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал

То щом 10/40 е гъстичко, аз с грес ли карам, след като в едната кола съм с 15/50 :mhihi:

Е ясно, че не караш с грес ама ти си си в час и сам можеш да прецениш в какво дериже тие мотора и с какво масло трябва да го караш :mhihi: (може диференциално да му сложиш - шегувам се :lol: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 29 Мар 2010, 15:59

Здр,

както споменах колата е сега наремонт.
сменят се гарнитурите.единият повдигач издал багажа.
разпр. вал е в прекрасно състояние(чудо,пък толкова я натискам)
кобилиците са супер. само на горната глава има за водата едно пластмасово дето разделя на две.тое за смяна понеже е изгоряло.иначе ми се доплака като я видях на парчета.
е,,, нали ми е първата ими е доста свидна :oops: ето и няколко снимки от ремонта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от ивчо3 » 29 Мар 2010, 17:18

repibg написа:
fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.

пробваи с това -
.JPG

Здравейте,

колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.

Да не си карал с "черен" Кастрол? :D :driving: Това на шега, но двигателят ти трябва да е дизел, за да прави маслото черно, като катран за 1500 км. И мотора както и да го юркаш не трябва да загрява над допустимото.
Последна промяна ивчо3 на 30 Мар 2010, 10:57, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от grnka » 29 Мар 2010, 17:40

маслото си е хубаво просто ти дойде момента за ремонт, това е...щом казваш че един повдигач ти е направил белята значи си е нормално..ако бяха повече бихме си помислили че наистина маслото е било за боклука а не за кола и все пак?? мен ми мирише работата че наистина му стана време на тоя мотор да се отвори и това е...най-евтиното масло да слагаш, ако отговаря на изискванията на мотора (bmw longlife и вискозитет) няма да имаш никакъв проблем..с тази логика значи който не слага кастрол в колата ще се сбогува с мотора..не е така..мога да ти изброя много фирми масла даже и такива които ми направиха голямо впечатление как работи мотора с тях студен и загрял...
селения (вече под петронас си подобриха много качеството)
comma
agip
shell helix ultra (най-добро засега)
amsoil
mobil 1
карам в момента моята с кома 5 литра 40 лева и работи перфект до 12.000 след това на загрял мотор се чуват леко повдигачите т.е. маслото е загубило свойствата си..
най-добра полусинтетика която ми направи доста добро впечатление е мобил 1 10-40 (купен от омникар - официален вносител)...имах 23.000 км и го смених понеже ме хвана шубе..долях 200 грама масло в тези 23000 и колата до последно не чукаше ни на студено ни на топло..ти като сменяш маслото на по 3-4-5000 км какво си разбрал освен че даваш излишни пари на вятъра?? сега карам с шел хеликс 10-40 понеже ми падна без пари..масло като масло. но следващия път ще бъде мобил..това е истинско масло за големи пробези...

ПП. този мотор на фиат го наричат валотрошач :mhihi: през 50.000 и сменяш вал с повдигачи...нещо като М40 но в по-злия вариант..гоня 300.000 с оригиналния вал и повдигачи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Делян » 29 Мар 2010, 18:49

+1 за "мобил супер" 10в40,ама да не вземете от МЕТРО,"мобил спешъл",че е друг :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от BiTurbo » 29 Мар 2010, 18:53

аз също съм карал 2 смени с Mobil Formula S сменяно в Германия
доста доволен останах :yes:

Изображение

абе тва си е марка, то кое и да сложиш, ако отговаря на БМВ лонлайф-98 или БМВ спешъл (то почти всичко отговаря) стига да е оригинално си на производителя, няма да има грижи. Valvoline също фигурура в списъка на БМВ с масла, ама баш па тва за 100 000км май го няма :mhihi:
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от uricatoli » 30 Мар 2010, 9:57

и колега за напред внимавай с М43то да не влиза в червеното за температурата, че почват едни филмиии :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 31 Мар 2010, 12:09

Здравейте,

снощи я взех от сервиза.
добре са я стегнали.
стореното:
горната глава е шлайфана - 50лв.-оказа се че е доста крива.4 десети са взели.
сменениса ръждивите болтове.
сменен повдигач - 30 лв
кора на свещите - 20 лв
разпр. за водата -20 лв
работа - 80 лв

шума значително намаля,дори чувам аспуха :)
но бавното набиране си остана. съкрушен съм. миналата година с тези 16ки джанти просто летях,
но сега все едно с ръчна върви.май ще ги продам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Делян » 31 Мар 2010, 19:17

Не е от джантите,аз минах от 15" на 16",разлика няма,а и няма как да има,освен от няколко килограма по голямото тегло,ама то е незначително.Като караш с правилен размер гуми,цялостния диаметър на колелото се запазва и няма как да има разлика във ускорението...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Alexi » 31 Мар 2010, 22:14

той така си върви 16ката :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от nelim » 01 Апр 2010, 11:31

repibg написа:
fedoracore написа:да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.

пробваи с това -
.JPG

Здравейте,

колата я имам от 3 години. на всеки 3000км си сменям маслото.(ползвах Кастрол)
смяната не ми е за първи път. иначе е от Австрия.
така доста я държа на високи обороти.обичам да я натискам и затова доста загрява.
но сега нещо ми е сърдита. а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.,
но беше като катран черно и се изплаших да не стане нещо., и сложих това за след 100,000 км.


К'ва е тая смяна на 3000км?
"а маслото преди да сложа това беше на 1300-1400 км.," - Аз ли нещо съм тъп или мойто го сменям на 8-10к?

Та аз ако трябва да го сменя на 1300км трябва като тръгна някъде на по-дълъг път да го сменям по пътя...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от BiTurbo » 01 Апр 2010, 12:01

nelim написа:Та аз ако трябва да го сменя на 1300км трябва като тръгна някъде на по-дълъг път да го сменям по пътя...


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

отбиваш у десно, лягаш и сменяш :mhihi:

8 до 10к км интервал за смяна на маслото си е перфектно :winky:
Аз моето го карам към 8500км някъде и цак, смяна :wave:
да не говорим, че селед 8500км са изгаснали само 2 зелени от инспекцията, сметай тоя комп по негова сметка кога ше ми каже да сменям, към 15к сигурно най малко :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook