Ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите

Колеги знаете ли какво става с маслото при 6000-7000 об/мин!?! :
Става на омара.Трабва да имате в предвид че въпреки прослувутата здравина и издържливост на двигателите на Баварките ,те са все пак нормални автомобили , а не болиди от НАСКАР!
И когато се издевателства над такъв мотор той бързо ще сдаде багажа!
Тук не говорим за 3 литровите мотори , а за стандартните без допълнителни екстри и усилване на агрегата!
Така , че ако искате да се радвате по-дълго на вашето бижу трябва и да го щадите малко!!!

Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
kalobrana написа:Ще попитам по опитните в тави област![]()
Нормално ли е след държане на лимитатор 325-ца 3-4 мин.да чукат повдигачи.А като се охлади маторя само 1-2 се чуват.Не е прегряван и не надува маркучите,а само малко Power-1 чивт 15-ки заминаха.и то без шперц
кофти масло махни го преди да е станала белята... като искаш да караш часове наред на прекъсвач слагаш пълна синтетика 5-50 или 10-60...смятай никога няма да имаш проблем...първото число може да е и 20 но второто да е 50 или 60
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
grnka написа:кофти масло махни го преди да е станала белята... като искаш да караш часове наред на прекъсвач слагаш пълна синтетика 5-50 или 10-60...смятай никога няма да имаш проблем...първото число може да е и 20 но второто да е 50 или 60


щом ще издевателстваш 10/60 е твоята цифра

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани