странен проблем със съидинителя ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: странен проблем със съидинителя ?!
Виж колега невъзможни неща няма, но съединителя ти е отзад на мотора незнам до него как може да стигне нафта! Вземи разбери от къде ти идва теча щом казваш корите че са мокри огледай дюзите, ГНПто там маркучите за обратното гориво, а най вече се вглеждай там където са свръзките някоя дифтунка да не би да изпуска
Re: странен проблем със съидинителя ?!
Изчисти си предварително хубаво двигателя, запали я на място и търси къде ти е теча.
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: странен проблем със съидинителя ?!
Аз съм патил от теч на нафта от горивния филтър на пежото ми,намокри съединителя и боксуваше 4,5 дни след като оправих проблема с теча.Но при редовия двигател на Бмв-то това не виждам как ще стане... както казаха и другите - измиваш мотора на пароструйка ,палиш и дебнеш
- bankata318
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 13.10.2009
Re: странен проблем със съидинителя ?!
те4е нафта от 1 пло4ка на помпата която е към двигателя и трудно я достигам нафтата е стигала до саединителя от корите
задържали са нафта и отдоло има 2 отвора които нз за какво са на капака на саединителя ! карам я ве4е 3 ,4 дена но пак боксува странното е 4е когато тръгна от място и го ритна със високи обороти и се оправя ! имам и едно питане понеже сфалях колекторните траби и ги по4истих с нафта , сфалих и сензора които е в трабите и него по4истих с нафта после попро4етох 4е нетрябвало с нафта
даде ми някфа грешка на таблото ми сфетнаха дюзите и неискаше да върви ! по4истих дат4ика с топла вода и със сешоар хубаво го потсоших и засега работи! питането ми е дали съм го прецакал нещо и сега да ми гори 20 на 100 пък и ще тръгван ба път 400 км да не ме остави по пътя някъде 
задържали са нафта и отдоло има 2 отвора които нз за какво са на капака на саединителя ! карам я ве4е 3 ,4 дена но пак боксува странното е 4е когато тръгна от място и го ритна със високи обороти и се оправя ! имам и едно питане понеже сфалях колекторните траби и ги по4истих с нафта , сфалих и сензора които е в трабите и него по4истих с нафта после попро4етох 4е нетрябвало с нафта


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: странен проблем със съидинителя ?!
bankata318 написа:колеги наиситна имам те4 на нафта днес проверих но немога да остановя от куде то4ноцелите ми кори от доло са в нафта ! но дали е от това наистина
може ли да достигне нафтата до феродото на саидинителя ?
Това с теча на нафта е нешо като нищо. На мен ми се скъса тръбата на хидравликата в движение и единствено корите бяха в хидравлична течност и мазни. Колегите са те посъветвали правилно провери съединитела и ако се налага сменяй. Няма как да се реши проблема само със съвети във форума. Запрятай ръкавите и проверявай.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bankata318
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 13.10.2009
Re: странен проблем със съидинителя ?!
оказа се помпа
карах я в сервис и казаха 4е марку4ите са 4исти само4е трудно са го обезваздушили и ги самнява помпа защото педала се връщал малко мудно
не съм я сменял сега се обезваздуши сам и за сега се оправи временно 



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: странен проблем със съидинителя ?!
bankata318 написа:оказа се помпакарах я в сервис и казаха 4е марку4ите са 4исти само4е трудно са го обезваздушили и ги самнява помпа защото педала се връщал малко мудно
не съм я сменял сега се обезваздуши сам и за сега се оправи временно
Колега, извинявай ама каква е тази глупост с помпата. Ако говориш за помпата на съединитела и за това, че системата не е била обезвъздушена, може да се върнеш в същия сервиз и да си вземеш парите, които си дал. Ако си имал въздух в системата, нямаше изобщо да можеш да включиш на която и да е предавка, защото въздуха за разлика от течността се свива и тогава, на изпълнителния цилиндър на съединитела ще му е много малък хода, ако изобщо има накакъв ход, и ще превключваш скоростите или като на ГАЗка или няма да можеш изобщо да влкючиш на скорост. Ако пък се е развалил изпълнителния цилиндър (долната помпа на съединитела) от нея ще тече спирачна речност, педала ти ще пропада и пак няма да можеш да включваш на скорост. Щом педала се връща "малко мудно" има два причини:
1. да е крив стержена на горната помпа - малко вероятно;
2. съединитела ти си е заминал или има някакъв проблем във вилката на скоростната кутия - доста вероятно;
Разглобявай и ще разбереш какво и има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: странен проблем със съидинителя ?!
Моята е бензин и някой път като трябва да тръгна рязко , давам газ вдигам към 4000 об/мин и като пускам съединителя така , че да не върти гуми колата т.е плавно и усещам как боксува . Ако го пусна рязко си върти гуми . Обаче като тръгна да го пускам плавно при тези обороти започва да бокскува . След това има и миризма на ферофо .Нормално ли е да става така или и моя е отишал?
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани