Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Аз имам проблем с дясното стъкло, като натисна един път и си слиза надолу без проблем, но нагоре нещо го спира и мога да го затворя само с тласъци
дайте съвет колеги благодаря! 


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
mitko_dd написа:а не трябвали първо да махне - а после +
то въобще има ли значение стига да се ударя ключа по ламарината зада окаси
а това се избягва като махнеш масата а после плюса





Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Mpower84 написа:uli4nika написа:това със стъклата верно ли бе колега??? аз се чудя що мойте трябва да ги държа постоянно,с едно натискане не става,пък сум виждал на др.бими става то номер
Само ако имаш комфорт модул е така.Именно той усигорява тази функция.
Относно поразиите ще кажа, че съм виждал кола с изгорял компютър заради неоткачен акумолатор.
Аз съм жив пример. От една точка за по малко от секунда и му фръкна един модул. Нема да ти казвам колко го търсих после, защото по закона на всемирната гадост точно този се монтира само в кола като моята а те не са много (да не кажа под 10), или поне не бяха.
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Mpower84 написа:uli4nika написа:това със стъклата верно ли бе колега??? аз се чудя що мойте трябва да ги държа постоянно,с едно натискане не става,пък сум виждал на др.бими става то номер
Само ако имаш комфорт модул е така.Именно той усигорява тази функция.
Относно поразиите ще кажа, че съм виждал кола с изгорял компютър заради неоткачен акумолатор.
Аз съм жив пример. От една точка за по малко от секунда и му фръкна един модул. Нема да ти казвам колко го търсих после, защото по закона на всемирната гадост точно този се монтира само в кола като моята а те не са много (да не кажа под 10), или поне не бяха.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Laverita написа:Колега, давай без да го махаш, аз толкова заварки направих, когато си правих генерацията и даже жената беше вътре в колата и си слушаше радио
Пък и да знаеш какво хубаво думка акумолатор направо ще останеш очарован


Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до крайи съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем
Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
Колеги, мойто дясно нещо се ебава, като натисна да слезе до долу по продължително си слиза, но нагоре неиска нещо го спира и трябва да го затварям на тласъци!?



- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
абсолютно никави проблеми няма да имаш ако откачиш акомулатора колега. Аз съм го правил доста пъти, заварявал съм накраиник на задното гърне докато е сложено на колата да видя как ще стои просто, доста други неща, просто проблеми няма да има, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си откачи клемите, може само + , но препоръчително и двете, че да не стане някой фал ... както каза колегата само CD-то ще изгуби настройките си, а също така може да ти се включи алармата ако имаш, поне при мен така става като закача клемите отново 

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
колеги и аз имам този проблем, на дясното ми копче отказа тази функция, а преди това и работеше. Сега се сваля стъклото само като задържа копчето. Знам, че вътре има едни ''чопчета'' който може да са се счупили и да е от това, защото по-рано ми се беше случило същото с лявото копче, но го лепнах с капчица уж временно и сега си карам така вече 5 месеца почти ...
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
По отношение на реда на откачане и закачане на акумулаторните клеми -първо махаш "-" , след това "+".Закачането става по обратния ред
Така е правилно,за да няма изненадващи и стряскащи яки искри,че и заварки,ако докато развиваш/завиваш,гаечният ти ключ случайно опре по шасито
П.П. Не питай старило-питай патило


П.П. Не питай старило-питай патило

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
vld написа:uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до крайи съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем
Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.
ами май нямам втора степен


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем
uli4nika написа:vld написа:uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до крайи съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем
Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.
ами май нямам втора степен,слагани са ми допълнително,значи ако сложа др.копчета с 2 степени ще стане.
мерси че ме светна колега
Не става само с копчета

Всичко е друго на моторчетата си има управление абе не е туко така.

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани