Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 2.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Savy » 26 Яну 2010, 21:52

Аз имам проблем с дясното стъкло, като натисна един път и си слиза надолу без проблем, но нагоре нещо го спира и мога да го затворя само с тласъци :( дайте съвет колеги благодаря! :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от ned_gm28 » 27 Яну 2010, 0:14

mitko_dd написа:а не трябвали първо да махне - а после +
то въобще има ли значение стига да се ударя ключа по ламарината зада окаси
а това се избягва като махнеш масата а после плюса

:yes: Не питай старило-питай патило :!: За да се застрахова човек от изненадващи "заварки" между гаечния ключ и шасито,ВИНАГИ първо "масата" :!: Положителната клема няма нужда да се откача,освен ако не се налага да извадите акумулатора :idea: В случай,че са откачени и двете клеми,свързването по обратния ред ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Kris » 27 Яну 2010, 0:17

Mpower84 написа:
uli4nika написа:това със стъклата верно ли бе колега??? аз се чудя що мойте трябва да ги държа постоянно,с едно натискане не става :roll: ,пък сум виждал на др.бими става то номер

Само ако имаш комфорт модул е така.Именно той усигорява тази функция.

Относно поразиите ще кажа, че съм виждал кола с изгорял компютър заради неоткачен акумолатор.



Аз съм жив пример. От една точка за по малко от секунда и му фръкна един модул. Нема да ти казвам колко го търсих после, защото по закона на всемирната гадост точно този се монтира само в кола като моята а те не са много (да не кажа под 10), или поне не бяха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Kris » 27 Яну 2010, 0:18

Mpower84 написа:
uli4nika написа:това със стъклата верно ли бе колега??? аз се чудя що мойте трябва да ги държа постоянно,с едно натискане не става :roll: ,пък сум виждал на др.бими става то номер

Само ако имаш комфорт модул е така.Именно той усигорява тази функция.

Относно поразиите ще кажа, че съм виждал кола с изгорял компютър заради неоткачен акумолатор.



Аз съм жив пример. От една точка за по малко от секунда и му фръкна един модул. Нема да ти казвам колко го търсих после, защото по закона на всемирната гадост точно този се монтира само в кола като моята а те не са много (да не кажа под 10), или поне не бяха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от dangerous » 27 Яну 2010, 0:29

Laverita написа:Колега, давай без да го махаш, аз толкова заварки направих, когато си правих генерацията и даже жената беше вътре в колата и си слушаше радио :mhihi:

Пък и да знаеш какво хубаво думка акумолатор направо ще останеш очарован ;) :mhihi:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от vld » 27 Яну 2010, 12:40

uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до край :evil: и съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем :driving:


Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 2.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Savy » 27 Яну 2010, 12:55

Колеги, мойто дясно нещо се ебава, като натисна да слезе до долу по продължително си слиза, но нагоре неиска нещо го спира и трябва да го затварям на тласъци!? :confused: :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 27 Яну 2010, 13:07

абсолютно никави проблеми няма да имаш ако откачиш акомулатора колега. Аз съм го правил доста пъти, заварявал съм накраиник на задното гърне докато е сложено на колата да видя как ще стои просто, доста други неща, просто проблеми няма да има, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си откачи клемите, може само + , но препоръчително и двете, че да не стане някой фал ... както каза колегата само CD-то ще изгуби настройките си, а също така може да ти се включи алармата ако имаш, поне при мен така става като закача клемите отново ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 27 Яну 2010, 13:10

колеги и аз имам този проблем, на дясното ми копче отказа тази функция, а преди това и работеше. Сега се сваля стъклото само като задържа копчето. Знам, че вътре има едни ''чопчета'' който може да са се счупили и да е от това, защото по-рано ми се беше случило същото с лявото копче, но го лепнах с капчица уж временно и сега си карам така вече 5 месеца почти ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от ned_gm28 » 27 Яну 2010, 17:04

По отношение на реда на откачане и закачане на акумулаторните клеми -първо махаш "-" , след това "+".Закачането става по обратния ред :!: Така е правилно,за да няма изненадващи и стряскащи яки искри,че и заварки,ако докато развиваш/завиваш,гаечният ти ключ случайно опре по шасито :idea:
П.П. Не питай старило-питай патило ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от uli4nika » 27 Яну 2010, 18:05

vld написа:
uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до край :evil: и съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем :driving:


Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.

ами май нямам втора степен :evil: ,слагани са ми допълнително,значи ако сложа др.копчета с 2 степени ще стане.
:bowdown: мерси че ме светна колега

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Ако откача акомулатора ,след вкючването му ще има ли проблем

Мнение от vld » 27 Яну 2010, 18:21

uli4nika написа:
vld написа:
uli4nika написа:мойте все трябва да ги даржа до край :evil: и съм го откачал тоя акумолатор и съм го закачал и все така. незнам дали само при мен е така и от каде е проблема.
А по темата на колегата откачаи и закачай смело нищо не може да и стане на колата най мн. да се оправи някой проблем :driving:


Имаш ли двойна функция на бутоните за стъклата?
Като натиснеш леко тръгва да се сваля , като натиснеш малко посилно бутона усещаш щракване на втората степен тя е за сваляне до долу и можеш да пуснеш бутона.
Ако нямаш двойно действаща функция няма да ти се свалят сами.
Купетата всички имат доколкото знам, а най ранните седани имат двойно действие само на шофьорското стъкло.

ами май нямам втора степен :evil: ,слагани са ми допълнително,значи ако сложа др.копчета с 2 степени ще стане.
:bowdown: мерси че ме светна колега

Не става само с копчета :mhihi:
Всичко е друго на моторчетата си има управление абе не е туко така.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook