на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от hamann25 » 25 Ное 2009, 22:40

колеги и спорд мен не е редно да хълца

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от ~Мишо~ » 25 Ное 2009, 22:49

Разликата в оборотите на празен ход на М40/М43 е 100 оборота в полза на М43,така че примера с компакта не е уместен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от dangerous » 25 Ное 2009, 23:30

въобще пък не е нормално на м40 или какъвто и да било да придърпва
и ако колата ти на празен ход държи стабилни 750-850 об/мин.то причината е в съединителния възел
:wave:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от stef4o_BMW » 25 Ное 2009, 23:50

Митко Ганчев написа:Ми какъв е извода, има някакъв проблем дето не е нито в съединителя, нито в моторчето, нито в дюзите :idea:
Или и твойта е от читавите и следователно е нормално да хълца?

Ми кво друго да е,всичко си и е ок.На диагностика няма грешки,подържам я как тря,доста работи съм и оправил,и си е така.
Просто мисля че 1.6 и 1.8 са слаби в ниските за това купе и затова хълца така.
Чакам някой на който не е така да ме повози,зада ме разобеди :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от grayscale » 26 Ное 2009, 0:20

Aко е от съединител от какво точно предполагате, че е при положение, че вече е сменен с чисто нов-комплект и проблемът си остава ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от jakson » 26 Ное 2009, 0:26

Да ви кажа като взех колата с 4 4овека в нея съм си правил експеримент и на всички скорости вървеше без газ вкл и 5та . Като ми изчистиха дюзите и каточели без газ взе да хълца или поне сега ми направи впечетление . Защото аз винаги си правя нали маневрите и в движение си лсагам колана и пускам газта докато си го слагам и останах неприятно изненадан . Ама някой път пък нехълца като пусна газта , някой път направи ще си огасне .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от Игнатов » 26 Ное 2009, 0:30

jakson написа:Да ви кажа като взех колата с 4 4овека в нея съм си правил експеримент и на всички скорости вървеше без газ вкл и 5та . Като ми изчистиха дюзите и каточели без газ взе да хълца или поне сега ми направи впечетление . Защото аз винаги си правя нали маневрите и в движение си лсагам колана и пускам газта докато си го слагам и останах неприятно изненадан . Ама някой път пък нехълца като пусна газта , някой път направи ще си огасне .


избягвай на студен мотор да ги правиш тея маневри

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от jakson » 26 Ное 2009, 0:46

ааа , докато стрелката на т' нестигне средата неправя никакви експерименти и принципно неправя подобни експерименти , но тогава тъкмо я бях купил и всички викаха аа 1.6 е мн слаба нз си кво и ми бяха вменили , че е едвали не трактор , то се оказа самолет .... когато е на кеф колицата страшно върви . И тогава викам абе я да видя на 5та без газ дали тръгва и дали върви . нямаше проблем ама като дам газ почти неускорява то на 5та с 20 км кво да ускорява :lol: Иначе пак ви казвам 1.6 не е зле М40 ката въпреки (-) мнение за този модел . Не съм карал друго бмв ама съм си доволен от моето особенно като е на ''кеф '' щот невсеки път е ... върви много доволно . Иначе нз дали има връзка с темата но забелязах , че като загрее двигателя на 1500 оборота има нещо като цъкане в моторчето и някак си се усеща леко играена в оборотите съдеики по звука на двигателя при тези обороти . цъкането наподобява звук от работеща свещ ако сте чували искрата . еи такова нещо е .свещите са сравнително нови 5000 км да са макс . кабелите ми казаха , че са добре , нова капачка с палец , бубината уж е добре . нз от къде идва това цъкане .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от ивчо3 » 26 Ное 2009, 11:35

Митко Ганчев написа:
stef4o_BMW написа:С нов съединител съм(цял комплект),с изчистени дюзи и стъпково моторче,сменен вал с кобилици и т.н. и си хълца :winky:

Ми какъв е извода, има някакъв проблем дето не е нито в съединителя, нито в моторчето, нито в дюзите :idea:
Или и твойта е от читавите и следователно е нормално да хълца?

А колата с климатик ли е? И ако е така смени ли и маховика?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от ивчо3 » 26 Ное 2009, 11:51

grayscale написа:Aко е от съединител от какво точно предполагате, че е при положение, че вече е сменен с чисто нов-комплект и проблемът си остава ?

Когато колата ти е с клима, маховика е с двойна маса и демпфер. На феродовия диск нямаш пружини, тяхната роля се замества от маховика. След определен пробег демпфера в маховика нещо се чупи /не съм го виждал в разглобено състояние/ и се появава много голям свободен ход, от порядъка на няколко сантиметра. В сервизите препоръчват смяна на съединителя в комплект с маховика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от jakson » 26 Ное 2009, 12:54

Нямам климатик , но като заговорихме за съединителя не ми е много наред . Като загрее колата и започва да трака нещо , като натисна съединителя спира тракането . Трака като дизел ... възможно ли е да е от това ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от BiTurbo » 26 Ное 2009, 14:04

jakson написа:Нямам климатик , но като заговорихме за съединителя не ми е много наред . Като загрее колата и започва да трака нещо , като натисна съединителя спира тракането . Трака като дизел ... възможно ли е да е от това ?


трака лагер на първичен вал на скоростната кутия, спокойно аз вече съм така 30 000км, както и 80% от съфорумците :mhihi: :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от grayscale » 26 Ное 2009, 14:07

ивчо3 написа:
grayscale написа:Aко е от съединител от какво точно предполагате, че е при положение, че вече е сменен с чисто нов-комплект и проблемът си остава ?

Когато колата ти е с клима, маховика е с двойна маса и демпфер. На феродовия диск нямаш пружини, тяхната роля се замества от маховика. След определен пробег демпфера в маховика нещо се чупи /не съм го виждал в разглобено състояние/ и се появава много голям свободен ход, от порядъка на няколко сантиметра. В сервизите препоръчват смяна на съединителя в комплект с маховика.


Да, за кола с климатик иде реч. И аз само за това се сетих, но реших да чуя и друго мнение. Въщност тези пружини не работят ли само при зацепване на дисковете за по-плавно прилепване един към друг? Питам щото при мен при потегляне,в движение и при смяна на скорости няма проблеми, обаче като тръгна да качвам някой бордюр става страшно. Появаява се страшна смрад, т.е. преплъзва съединителят и не мога да си обясня как ще е в резултат на маховик... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от jakson » 27 Ное 2009, 0:01

а , принципно инжекциона нетрябва ли сам да подава газ ? и от кое се контролира това подаване ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: на 1ва без газ невърви , хълца . нормално ли е ?

Мнение от ивчо3 » 27 Ное 2009, 11:06

grayscale написа:Да, за кола с климатик иде реч. И аз само за това се сетих, но реших да чуя и друго мнение. Въщност тези пружини не работят ли само при зацепване на дисковете за по-плавно прилепване един към друг? Питам щото при мен при потегляне,в движение и при смяна на скорости няма проблеми, обаче като тръгна да качвам някой бордюр става страшно. Появаява се страшна смрад, т.е. преплъзва съединителят и не мога да си обясня как ще е в резултат на маховик... :confused:

Когато сменях съединител, огледах и маховика, видимо нямаше нищо нередно, освен този свободен ход, за който споменах. Колата съвсем плавно потегля от място, без тресене и мирис на феродо, но в движение при превключване на по-висока предавка и по-рязко отпускане на съединителя има 2-3 тласъка. При положение, че сменя през една предавка, примерно втора-четвърта, няма такова нещо. Карал съм такива коли нови- деу и шкода фабия на по десетина хиляди км с фабричен дефект в съединителя или маховика и по същия начин потегляха с разтрисане и смърдеше на феродо. На фабията съединителя зацепваше на около 2 см преди горно положение и аксиалния лагер беше станал син от прегряването още на 3000 км пробег. По спомен имаше разминаване в допирните повърхности на маховика и феродовия диск, смениха ги безплатно /колата беше в гаранция/ и оттогава всичко си беше наред.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook