Перка климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: ...
Василев написа:...виж си и релето за втората степен![]()
много неща може да са както казаха колегите така че трябва да се провери
кое е това реле?
Проверих 41 бушон, за който в една тема пише, че отговаря за 2рата степен. Погледнах и за датчика под пасажерския фар ... ако съм го познал той е под наклон прелича на трабичка и в него влиза букса.Тя ми се струва хлабава. Утре ще отида при ел. майстор, но ми е чудно как ще се извади този датчик

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: ...
vanci88 написа:Василев написа:...виж си и релето за втората степен![]()
много неща може да са както казаха колегите така че трябва да се провери
кое е това реле?
Проверих 41 бушон, за който в една тема пише, че отговаря за 2рата степен. Погледнах и за датчика под пасажерския фар ... ако съм го познал той е под наклон прелича на трабичка и в него влиза букса.Тя ми се струва хлабава. Утре ще отида при ел. майстор, но ми е чудно как ще се извади този датчик
този тъй наречен датчик (пресустат) се развива с ключ 17 или 19 май беше и се вади на ако буксата ти е хлабава може и то това да е лош контакт но при факта че ти тръгва климатика >>> че буксата контактува защотот иначе няма да можеш да пуснеш изобщо климатика извади я и пробвай да го пуснеш да видиш ... погледни
релето за втора степен ...
това ми е темата и аз го търсех но ... търсачка ...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Кво излезе сега? Първа степен пуска ли се с компресора или не фабрично?
Ако развиеш пресостата, ще ти избяга фреона.
Виж си датчика на радиатора, той мисля че е втора степен. Или бушоните. Май беше 40А бушон, но не помня със сигурност. Знам че беше доста силен.
Виж и релето в кутията с бушоните.
Не съм 100% сигурен вече, че ми се объркаха представите, но май пресостата командва само първа степен (или може би при мен така остана, че ни мързеше да преправяме)...
Ако развиеш пресостата, ще ти избяга фреона.
Виж си датчика на радиатора, той мисля че е втора степен. Или бушоните. Май беше 40А бушон, но не помня със сигурност. Знам че беше доста силен.
Виж и релето в кутията с бушоните.
Не съм 100% сигурен вече, че ми се объркаха представите, но май пресостата командва само първа степен (или може би при мен така остана, че ни мързеше да преправяме)...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
абе ще видя релето и буксата на датчика.... ако трябва да го свалям ще хода в сервиз за климатици дами дръпнат фреона преди интервенцията щото иначе го губя, а е зареждан скоро.... ако пък ми препоръчате сервиз в София където да ми отстранят проблема.... няма да се занимевам аз въобще.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
liloff написа:Кво излезе сега? Първа степен пуска ли се с компресора или не фабрично?
Ако развиеш пресостата, ще ти избяга фреона.
Виж си датчика на радиатора, той мисля че е втора степен. Или бушоните. Май беше 40А бушон, но не помня със сигурност. Знам че беше доста силен.
Виж и релето в кутията с бушоните.
Не съм 100% сигурен вече, че ми се объркаха представите, но май пресостата командва само първа степен (или може би при мен така остана, че ни мързеше да преправяме)...
Пресостата вкючва и първа и втора степен когато вдигнеш налягане кое казва н перката включи вотра степен

Павка, честно си мислех че втора степен включва само при висока температура във водния радиатор, докато pressure switch-a управлява само първа... Но не съм сигурен. При Владо не го направихме така, моята също не е така... Склонен съм да си мисля, че е от датчика на водния радиатор. Щом и колегите казват, че втора се включва аварийно при тях, когато вдигне температура. Тук една Е34 М-ка също работи фабрично така: втора от радиатора... не знам 

За колегата Liloff: датчика на климатика има 3 позиции: 1.при налягане над 2 ат. дава разрешение на с-мата да заработи и вкл.компресора и перката на 1-ва скорост. 2.при налягане над 18 ат. вкл.перката на 2 скорост за да свали наягането под 15 ат. и изкл. 3.ако при някакъв проблем с-мата вдига високо налягане и не може да го свали и стигне 26-28 ат. изключва с-мата аварийно.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Проблема е бил в прекъснати кабели...буксата на вентилатора също е била много замърсена. Мерси за отговорите и мненията! Темата може да бъде полезна и на други колеги. 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
IPI78 написа:За колегата Liloff: датчика на климатика има 3 позиции: 1.при налягане над 2 ат. дава разрешение на с-мата да заработи и вкл.компресора и перката на 1-ва скорост. 2.при налягане над 18 ат. вкл.перката на 2 скорост за да свали наягането под 15 ат. и изкл. 3.ако при някакъв проблем с-мата вдига високо налягане и не може да го свали и стигне 26-28 ат. изключва с-мата аварийно.
точно така е аз се убедих в това докатао колата ми беше закачена на машината и я бяхме пуснали и се виждаше какво прави пуска се климата веднага първа степен и почва да вдига налягане щом мине 18 атмосфери веднага вкл. втора степен сваля налягането и се изкл. вотра и продължава само първа

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
PNR написа:IPI78 написа:За колегата Liloff: датчика на климатика има 3 позиции: 1.при налягане над 2 ат. дава разрешение на с-мата да заработи и вкл.компресора и перката на 1-ва скорост. 2.при налягане над 18 ат. вкл.перката на 2 скорост за да свали наягането под 15 ат. и изкл. 3.ако при някакъв проблем с-мата вдига високо налягане и не може да го свали и стигне 26-28 ат. изключва с-мата аварийно.
точно така е аз се убедих в това докатао колата ми беше закачена на машината и я бяхме пуснали и се виждаше какво прави пуска се климата веднага първа степен и почва да вдига налягане щом мине 18 атмосфери веднага вкл. втора степен сваля налягането и се изкл. вотра и продължава само първа
тя втора степен помага и на виското нали така?че дори и без да пускам климатика като заиграя дизела се пуска
Да,тя се явява и спомагателна перка на охлаждането която се управлява от датчика на водния радиатор.Когато работи климатика тя следи него,но ако колата започне да вдига температура датчика на радиатора(някои от тях)имат функцияда изключи климатика за да не товари допълнително ДВГ-то и включва перката да охлажда.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
прочетох, но никъде не видях някъде да се споменава кое реле отговаря за перката, защото при мен не работи!
иначе като и пода ток с акумулатора се пуска, но иначе не ... също така пробвах и друга перка, но и тя не се пуска, та въпроса ми е
на реле или бушон е тази перка (или и двете) и кои са те? мерси!

иначе като и пода ток с акумулатора се пуска, но иначе не ... също така пробвах и друга перка, но и тя не се пуска, та въпроса ми е
на реле или бушон е тази перка (или и двете) и кои са те? мерси!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
степените на перката са на бушони - сега не се сещам точно кои. Управляващото реле пък се намира зад десния фар пред казанчето за чистачките(при ТДС). Лошото е,че това реле е 150-160лв
.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани