разлика между 323 и 325
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
M50B25 - няма VANOS
M50B25TU - VANOS на входящия вал само
M52B25 - VANOS на входящия вал само
M52B25TU - двоен VANOS
Двата М50 мотора им дават по 190 к.с. фабрично, двата М52 им дават по 170. При измервания се оказва, че М52 дава малко повече от 170 (близо до 180), и въртяшия момент идва по-ниско отколкото при М50, но като цяло е по-слаб мотор от М50Б25. Наследника на М50Б25 е на практика М52Б28 в разните му варианти. Въпреки еднаквите работни обеми, двата двигателя се различават драстично. Главната причина М52 да е по-слаб е, че фабричната генерация (входяща и изходяща) е доста по-удушена от тази на М50, както и разпределителните валове са тунинговани за повече въртящ момент отколкото високи обороти.
M50B25TU - VANOS на входящия вал само
M52B25 - VANOS на входящия вал само
M52B25TU - двоен VANOS
Двата М50 мотора им дават по 190 к.с. фабрично, двата М52 им дават по 170. При измервания се оказва, че М52 дава малко повече от 170 (близо до 180), и въртяшия момент идва по-ниско отколкото при М50, но като цяло е по-слаб мотор от М50Б25. Наследника на М50Б25 е на практика М52Б28 в разните му варианти. Въпреки еднаквите работни обеми, двата двигателя се различават драстично. Главната причина М52 да е по-слаб е, че фабричната генерация (входяща и изходяща) е доста по-удушена от тази на М50, както и разпределителните валове са тунинговани за повече въртящ момент отколкото високи обороти.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Bimmer написа:rtzankov написа:има М52TUB25 който е 170 кс.!
Няма![]()
![]()
E




R.I.P Landikar
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Джиткайте с тас търсачка бе маа му 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ми то, таковата, тука и търсачка ли има ? 

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: разлика между 323 и 325
малко дигам стара тема , но за неразбралите главите на м52б25 м50б25 м52б28 са еднакви в момента слагаме глава от 523и е39 с един ванос на блок м50б25 от е34 и няма никъкви ядове , засега нещтата които се различават , са маслен филтър трябва да е новия модел от м52 пасва перфектно на м50 маслената помпа се разминава на 3-тото краче с 3 милиметра с малко пилене пасва идеално и магистралите не се разминават , все още не може да се намери лапа откъм изп. колектори за вкарване на м50 в е39 стойката на всмукателните колектори също се разминава , а да ако ще слагате м50 в автоматик се подгответе за яко избиване на вътрешното лагерче във вала
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани