проблемче!е36-316'92г.прекъсване-отремонтирано!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Re: проблемче!е36-316'92г.прекъсване!

Мнение от mladi » 15 Дек 2008, 15:27

AGT написа:
mladi написа:.................А същевременно да попитам ;защо по някога сутрин като запаля колата и замирисва на бенз в купето? Видиях под (долу-горе)двигателя едната сутрин че е текло малко бенз.докато загрее но казвам ,че това не се случва всеки път!

Под всмукателните колектори има две малки маркучета за бензин.Най често се сцепват с времето и от там мирише на бензин а също и придърпва колата.Поне при мен така беше.След смяната всичко си дойд е на мястото.
еее колега благодаря за съдействието аз се мъчих да ги погледна но са на много неудобно място и само ги зърнах те са две влизат под колекторите(всмукателните)но трябва да ги видим задалжително и тях!!!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 16 Дек 2008, 23:09

ще мирише на бензин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 21 Дек 2008, 10:48

е колеги моята работа нищо не става за сега! :confused: закарах колата на един прехвален майстор на елкон,стоя 2 дена :shock: отидох да си я взема щото ми писна и тоя ми звани през това време и вика ела да си я вземеш.Отивам и ми обяснява ,че цялата работа било натрупани грешки в компиитъра,изчистил ги но колата отново не поддаржа ниските обороти и пак гасне за което той каза че неможе да оправи тва!ок платих си 15лв.и тръгнах след като покарах малко прекасна ми един-два пъти и след извесно каране започна да си прави същите глупости колата.Даже и уредите ми за бенз и температурата на водата отказаха,после тръгнаха и съм бесен,той дето нищо не поправи ами и развали и утре ще му закарам колата да си види майсторлъка!!!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Дек 2008, 11:43

mladi написа:е колеги моята работа нищо не става за сега! :confused: закарах колата на един прехвален майстор на елкон,стоя 2 дена :shock: отидох да си я взема щото ми писна и тоя ми звани през това време и вика ела да си я вземеш.Отивам и ми обяснява ,че цялата работа било натрупани грешки в компиитъра,изчистил ги но колата отново не поддаржа ниските обороти и пак гасне за което той каза че неможе да оправи тва!ок платих си 15лв.и тръгнах след като покарах малко прекасна ми един-два пъти и след извесно каране започна да си прави същите глупости колата.Даже и уредите ми за бенз и температурата на водата отказаха,после тръгнаха и съм бесен,той дето нищо не поправи ами и развали и утре ще му закарам колата да си види майсторлъка!!!



Колега , искам да ти кажа нещо .... и ще ти го кажа от опит.... аз имах подобен проблем преди време . По точно моята кола не прекъсваше но менеше обороти и сутрин като пелех оборотомера почваше "разходки" ногоре до 1200 и надолу почти до 0 оборота. По отношение на "Елконаджиите" работата е така , да знаеш повече да не ходиш :mhihi: .... те само това си знаят , да чистят грешки и да казват - "ламбда сонда и дебитомер повредени" :mhihi: а в 80% от случаите се стига до там , че се подменят и проблема си остава. Та от многото изчетени теми с подобни проблеми и от времето прекарано над двигателя САМ... разбарх едно - ТОЯ ПРОБЛЕМ Е КОМПЛЕКСЕН , много рядко сменяш едно нещо и колата се оправя от раз. Значи какво направих аз за да ми се оправи колата. Смених клапан на картерните казове (говоря за М43) , смених маркуч м/у дебитомера и колектора , смених бензинов филтър (беше станал на ла..но стария), минах от 95 на 98 бензин, смених няколко други маркуча (за въздух , за масло) , прегледах всички връзки и ги понатегнах (но наиситна всички , лежах от долу , от горе , завирах се навсякъде). Та така ... иначе ти след като си изчел темите по тоя въпрос значи си видял кое друго може да е причината за да не ти изреждам сега на ново десетките причини за тоя проблем. Не знам просто тоя проблем е много , много гаден и трудно се диагностицира. Честно казано почвам вече да се дразня , че колите ни са толкова чувствителни в това отношение. Гледам един приятел купи един хюндай горе долу ,когато аз купих баварчето ми. Еми от тогава той по тая кола не е пипнал нищо , а аз моята уж я взех супер читава и здрава (гледах я тогава под лупа и сума пари дадох за нея) и въпреки това почти всеки месец от как съм я взел (вече половин година ) все сменям по нещо и все за 100 -200 лв. Не знам просто уж най здравата , уж най добрата .... ама докъто ги стенеме тия коли , мани ,мани . Вярно че тия коли са на по 10 и повече години и са изживели вече един живот ... ама е го ... само пари , пари ..... (Извинявам се за малкото отклонение :mhihi: ) За да не пиша тука фермани и ако не успееш да си оправиш нещата пиши на ЛС да ти дам няколко съвета , кое и как да погледнеш за да разбереш дали е здраво и дали е за смяна :) . Успех ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 21 Дек 2008, 13:58

ех-ех :( за жалост си много прав наистина при тия елконаджии е така!ще го кажа зада знаят всички какви мерзавци са тея и какви нескопосници са защото сигурен съм на запад не е така с елконите но нали тук не е запад и всеки уж майстор който до преди 5-6 години е поправял лади,жигулита,москвичи(нямам против нищо марките)и трактори сега се пъчи че може всичко да оправя но ето---един колега случайно беше при елкаждията и ми вика че на компиутара излезнала ламбда-сонда(опел астра)ок,сменили сондата и проблема си останал прекъсва си колата му и тва е!колегата отново се връща при тоя и назнам какво е ставало но вече 2 дена чака да мине пак през елкона мале ,мале...нямам думи! Благодаря за компетентноста колега утре ми предстои ремонт при един приятел той има същия мотор като моя и ще пробваме всичко което би могло да доведе до проблема с прекъсването и гасненето на двигателя!Мисля че така ще е най-добре но ако нищо не стане,ще ти пиша наЛС!!! а относно това колко са издържливи нашите колици аз съм ЗА-че са здрави!моята от 2 години яко каране (само тя си знае горката)единствено сега ми се налага да влизам в бокса!изклиучвам момента при смяната на ролки и ремък!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 25 Дек 2008, 11:38

Честита коледа на всички БМВ-маняци!Сега да си дойдем на думата,равносметката от моя случай е;--ДЕБИТОМЕР-- след след смешната диагностика на елкона която беше,че компа ми е заминал и тн.най-накрая отидох при моя майстор и без елкони и други глупости,момчето директно подмени дебитомера с такъв от 318-е36 и работата си стана!Но свещите бяха ужассс,черни и зацапани с бенз,защото колата започна да работи на 2-3 цилиндъра и няма да казвам за какво ставаше на дума!Нарочно не съм писал от няколко дена за да видия как ще се държи колата след ремонта,еми добре си е сега но явно свещите трябва да се подменят защото много рядко се случва да ми попрекъсне за малко но като имам в предвид ,в каво състояние бяха... :shock: с този проблем мисля ,че съм приклиучил вече но ето че днес като се качих ж колата и натиснах съединителят тои си ходеше напълно свободно без никакво съпротивление и отделяне-просо не работи а не е имало признаци до сега които да подсказват,че си отива!Е така ще е колеги точно сега не трябваше да се случва и това но...важното е да сме живи и здрави,пък то другото ще го мислим и поправяме!!!Дано съм помогнал с темата на някой с подобен проблем като моя. ;)
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Дек 2008, 16:21

Така е ...тъкмо оправиш едно и идва друго ... само едно ще ти кажа , стягай колата , но внимавай да не ти омръзне , че така един приятел ,сменя , сменя и на края я продаде и сега друг се радва на перфектно стегнат автомобил....

а ето и за смяната на съединителя малко инфо :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=123513

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 26 Дек 2008, 1:38

Koлега мноооого ти благодаря за полезната информация! за съединителя,БРАВОООО :ok:
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Дек 2008, 21:07

mladi написа:Koлега мноооого ти благодаря за полезната информация! за съединителя,БРАВОООО :ok:


За това е форумчето ... :D :yes: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 31.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: X6, Cayenne, CL65 ...

Re: проблемче!е36-316'92г.прекъсване-отремонтирано!

Мнение от S.Krustevv » 13 Ное 2010, 10:12

Здравейте. Имам няколко проблема/притеснения.:

Значи след монтирането на газов инж. маркучите на охладителната система са твърди много, и на бензин като е карам са твърди и на газ също. Проблема е, че не знам дали преди монтажа на газта са били също толкова твърди (за жалост не съм проверявал) Консултирах се с един колега от форума, който е писал и тук и винаги най-подробно обяснява, изчерпателен и изобщо много добър човек - metodi80. Да е жив и здрав! Каза ми, че най-добре е да ходя на майстор. Та... ходих на майстор, даже на 2 казаха, че за тях е нормално да са твърди щом вътре има налягане а и капачката била 2000 или 200 бара... Температурата винаги седи в средата не мърда, перката много често включва, гледам да не мине средата стрелката иначе маркучите са си наистина твърди. Като загрее и стиснеш потъват 1-1/5 см. НЕ губи антифриз и вода и спирам вече да го мисля, че само се шашкам. Може и капачката да са повредили от борбата с обезвъздушаването след монтажа на газовия инжекцон. Ще следя постоянно температурата и така.

Друг проблем имам...

Още като купих колата и е карах на бензин, забелязах, че гори доста... След като сложих газов инжекцион, колата пали на бензин и след 3-4- мин прехвърля на газ. Добре, но..

Сутрин като е запаля на бензин и примерно е на 900-1000 оборота или 800. След като е запаля и работи 2 секунди изведнъж пада на 500 оборота... ахааа да загасне притреперва и се вдига на 800 примерно, след това пак пада до 500 се едно ще загасне и се вдига. Като загрее проблема се оправя! На газ не го прави.

На 2-3 диагностики на различни места винаги ми е давало грешка в ламбда сондата, но проблема се засили сутрин след като сложих газта. Иначе като е карам на бензин само и е загряла не прави проблеми. За сега това е само сутрин като е студена. Сменял съм едно клапанче горе за картерните газове мисля, ми бе6е пукнато 90 лв, ново на BMW. Свещи не съм сменял, горивен не съм сменял и ламбда не съм сменял.

Като ида на майстор пак ще ми каже нищо ти няма на колата или ще изкарат всичко развалено.

Според вас да е сменял ли тази ламбда содна и оказва ли влияние сутрин на колата преди да е загряла на бензин? Или какво друго може да е. Наистина доста си лапа бензин, иначе на газ да чукна на дърво за автоматик гори много малко (10 дори под 10). Като е карам на бензин и стрелката на разходомера винати отива 15-20 дори със съвсем лека газ. От Пловдив съм, ако има някои специалист, който може да ми оправи със сигурност проблемите, да ми пише, ще го посетя и освен за труда и оправянето на колата, за което съответно ще си заплатя, ще има и допълнително възнаграждение или поне почерпка.

Някакъв съвет, в кое може да е проблема и къде да отида или какво да направя сам за да си реша притесненията.

Благодаря на всички ви предварително! Всичко най-хубаво :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Re: проблемче!е36-316'92г.прекъсване-отремонтирано!

Мнение от Людмил » 13 Ное 2010, 22:09

Ами,като всички имали такъв проблем,ще ти кажа-Наи-вероятно е да са мооторчето на празния ход или да смуче въздух някаде от маркучите..Не казвам,че 100% е от там проблема,но погледни ги преди да почнеш да сменяш сондата..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook