Много свири - малко върви (325tds)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 24 Сеп 2008, 2:18

Моето мнение е като не разбираш не стискай много много,да не земеш да стиснеш турбото за ушите и после да плачеш като плащаш ремонт..отиди при някой,който знае какво прави пък си плати 10-20лв... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 24 Сеп 2008, 10:54

///M3-E36 написа:Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой друг ;) Аз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?


По пътя за морето видях 2 бр 725тдс и едно 325тдс с отворени капаци и излизащи кълба пара, ама то може да е случайно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 24 Сеп 2008, 11:16

Сигурно е случайно, щом тоя мотор го слагат и на други марки и модели автомобили.. Ако беше калпав надали щеше да е толкова желан от другите производители ;)
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 24 Сеп 2008, 11:21

стан написа:
///M3-E36 написа:Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой друг ;) Аз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?


По пътя за морето видях 2 бр 725тдс и едно 325тдс с отворени капаци и излизащи кълба пара, ама то може да е случайно :mhihi:
Странно, нащо отиде до Виена и обратно и нямаше един проблем :) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 24 Сеп 2008, 14:32

[quote="///M3-E36"][/quote]

Е като дрифтиш що не се оплакваш от недостиг на тяга!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 24 Сеп 2008, 15:39

КУНИ написа:
///M3-E36 написа:


Е като дрифтиш що не се оплакваш от недостиг на тяга!?


Приятел, виж ко съм писал в първия пост.. 1.4 Rover сто и няколко коня да ме минава, тигра, на Сиско йеската... не съм съгласен, че е нормално. И много хора ми казаха, че трябва повече да върви!
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Сеп 2008, 17:03

Здравейте,
добре де сложи му един манометър за да видиш какво ти е налягането в кулера и от там ще станат някои неща ясни(да ли има пропуски, а цената е около 10 лв, малко маркучи и работа за половин час). Как си с горивото, имам предвит чип имаш ли или помпата настроена ли ти е, за да пръска повече?
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 24 Сеп 2008, 20:49

Няма чип, сичко си е сток, помпата не съм я пипал. Манометър не знам как да закача, не ги разбирам двигателите :uups:
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

re

Мнение от kudo » 24 Сеп 2008, 22:21

Махни маркуча на мапа и пробвай дали има разлика във вървежа,ако не откриеш (най-вероятно)нагласи 180 лв.МОЯ ГО БЯХ ПРЕЦАКАЛ И БЕШЕ СТАНАЛО КАКТО ТИ ОПИСВАШ,МНОГО ШУМ ЗА НИЩО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Сеп 2008, 0:55

Здравейте,
///M3-E36 написа:Няма чип, сичко си е сток, помпата не съм я пипал. Манометър не знам как да закача, не ги разбирам двигателите :uups:

колега бях дал линк на предната страница, отново ти препоръчвам да прочетеш цялата тема. Описано е много хубаво всичко(как да си почистиш маркуча на МАП сензора, интеркулера и т.н.)

Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.


Относно манометъра(има описание на 6 страница и после описанието на колегата zvetiko в следващите страници)
swh_bmw написа:както писах горе да ви обясна как може да си поставите евтин манометър(boost meter). Намерих и един доста добър линк към колегата от Audi форума който много добре е обяснил.
http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?p=8327

При мене за цялата работи ми бяха нужни
- тръбичка за въздуха около 1.5 метъра
- манометър
- "Т" образна добавка за да се направи път към манометъра
- ножче

1.Прекъсвате маркучето което отива към МАП сензора.(при повечето колеги идва от долу на смукателния колектор и отива към МАП сензора), при мене и вече при колегата zvetiko ;) от турбото към МАП сензора.
2. Поставяте "Т" образнаната част където сте прекъснали маркучето
от едната страна свързвате маркучето което идва от колекторите(или турбината) другата страна маркучето към МАП сензора и от третата вашата нова тръбичка, получава се нещо такова
Изображение

3. Прекарвате новата тръбичка към купето. Моята е е36 и имах готова дупка от където да пъхна тръбичката към купето
Изображение

4. Намирате си някое местенце из конзолата където да си сложите уредчето и свързвате тръбичката към него при мене се получи нещо такова
Изображение
Изображение

като работи се получава нещо такова:
http://www.youtube.com/watch?v=RkvVDa14EKc

Искам да изброя плюсовете и минусите от това което съм направил.

Минуси
- Манометъра е от 0 до 4 бара което е малко повече за нашето налягане(малко грубо се вижда след като при мене налягането идва едвам към 1 бар)
- няма отрицателен показалец както при другите красиви уредчета
Изображение
-няма осветление в този уред който аз съм поствавил(но това е решимо и като го направя ще обясна) и през вечерта е трудно да се наблюдава без допълнително осветление.
- размера му е малък и незнам да ли че можете да намерите готова поставка за този уред като тези. Но това все пак е решимо ако имате познатите хора които да ви изделкат това което искате за да пъхнете манометърчето в поставка.
Изображение

Плюсовете
- Цената на манометъра е 11.5 лв с винтчето за тръбичката.
- цялата работа ще ви отнеме около 10 минути и ще можете да наблюдавате налягането
- ще знаете действително налягането на МАП сензора и от там ще имате наблюдения колко ви са чисти маркучетата, и други информации относно как работи действително турбината ви.
цената на "Т" образната част не я знам защото си ми беше в колата но смятам че ще е някакви жълти стотинки. Цената на тръбичката също не мога да ви кажа защото един колега ми я даде(предполагам че тя ще е някакви стотинки).
Успех и поздрави


Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 25 Сеп 2008, 1:33

Благодаря ви! Ще прочета всичко утре като се наспя, че вече едвам гледам.. Лека нощ :P
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 29 Сеп 2008, 23:29

Развръзката - имаше спукан маркуч (тоя дебелия, дето е долу в ляво) 5см цепнатина и като надуе го отваря и се едно нямам турбо.. Сменихме го и ся вечее.... е няма такъв вървеж просто, чупи ми врата като се развърти :)
Благодаря на всички, дали акъл и съвети :winky:
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 29 Сеп 2008, 23:32

Здравейте,
колега радвам се че си открил проблема. Но все пак те съветвам(а не само на тебе) да си сложиш манометър за такива случаи, поне веднага ще забележиш нередностите в налягането.
Поздрави


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 29 Сеп 2008, 23:47

///M3-E36 написа:Развръзката - имаше спукан маркуч (тоя дебелия, дето е долу в ляво) 5см цепнатина и като надуе го отваря и се едно нямам турбо.. Сменихме го и ся вечее.... е няма такъв вървеж просто, чупи ми врата като се развърти :)
Благодаря на всички, дали акъл и съвети :winky:

Айде сега прочети моя пост в началото на темата,и да знаеш пия туборг ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 29 Сеп 2008, 23:51

Мдаа, ще го имам предвид :) Сега изобщо не съска, не свири, само шестака ми пее и ме кара да го разпявам още повече :lol: Голям кеф ми е звука сега (за вървежа е ясно, все едно за първи път си карам колата..)
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook