Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
След цял ден висене на студа най после успях да я подкарам тази лампа ... Обаче ми излизат някой въпроси ... когато запаля колата лампата угасва но като поседи 10 сек и лампата светва ... давам газ и гасне ... също светва и когато се движа между 1500 2000к ... Незнам дали не е защото има записана грешка 1224 (температурен датчик на въздуха)
Ако някой има идеи нека сподели ..
Да отбележа и за портокола ....
Сврзвъх мерих с мултицета всичко беше ок но докато беше на таблото тази лампа нещеше и нещеше да светва ... По едно време се усетих и свалих таблото и светнах на тази дупка където е крушката с фенерче и за мое съжаление светлина не мина
Без да му мисля хванах една отверка и изчегърках този непропускваем слой непускашт светлина ... Естествено стана мега грозно но ще си намеря тази скала от друго табло която да си пише CHECK ENGINE
Та за колегите които не им светва лампата а всичко им е ок докато са на контакт нека да погледнат зад таблото там се вижда дали свети а не да правят мойта грешка да е чакат да светне отпред
Ако някой има идеи нека сподели ..
Да отбележа и за портокола ....
Сврзвъх мерих с мултицета всичко беше ок но докато беше на таблото тази лампа нещеше и нещеше да светва ... По едно време се усетих и свалих таблото и светнах на тази дупка където е крушката с фенерче и за мое съжаление светлина не мина

Та за колегите които не им светва лампата а всичко им е ок докато са на контакт нека да погледнат зад таблото там се вижда дали свети а не да правят мойта грешка да е чакат да светне отпред

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Здравейте колеги,
Карам Е34 с бош електроника мотроник 3.1, вързах лампата и първоначално ми изкара грешка 1 2 2 4 - за датчика за входящия въздух, тъй като го бях сменял скоро и не бях изчистил грешката, разкачих акумулатора за 10-тина секунди за да изчистя грешката - тя изчезна, но при повторен тест се случва следното нещо: една дълга светлина за започване на теста, гасне, една къса светлина, гасне и пак дълга за край на теста
тоест трябва да е код 1 ?
Какво означава това, четох цялата тема някой колеги казват, че при това положение трябва да се натисне педала още веднъж, но нищо не се случва при мен, а и не излиза заветното 1 4 4 4...
Карам Е34 с бош електроника мотроник 3.1, вързах лампата и първоначално ми изкара грешка 1 2 2 4 - за датчика за входящия въздух, тъй като го бях сменял скоро и не бях изчистил грешката, разкачих акумулатора за 10-тина секунди за да изчистя грешката - тя изчезна, но при повторен тест се случва следното нещо: една дълга светлина за започване на теста, гасне, една къса светлина, гасне и пак дълга за край на теста

Какво означава това, четох цялата тема някой колеги казват, че при това положение трябва да се натисне педала още веднъж, но нищо не се случва при мен, а и не излиза заветното 1 4 4 4...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Намерих парт номерата на всички видове пинове, сега остава някой да каже кой вид трябва за буксата на ДМЕ-то и кой пин е за буксата на таблото и е време и аз да се оборудвам
Също така как се разглобява буксата на ДМЕ-то и тази на таблото някой ако поясни направо ще може да се заключи темата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=15

Също така как се разглобява буксата на ДМЕ-то и тази на таблото някой ако поясни направо ще може да се заключи темата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=15
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Хайде някой компетентен колега да даде мнение за да мога да купя, да направя 2-3 снимки после и да приключим тази доста полезна тема 

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
нямаш ли кабел до тази букса ( на снимката) че искаш да купуваш пинове за буксата на DME то?
а за буксата на таблото - можеш да мушнеш кабелчето там директно и като закопчееш буксата няма да имаш проблем
а за буксата на таблото - можеш да мушнеш кабелчето там директно и като закопчееш буксата няма да имаш проблем
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Колеги на мен ми изкара тази грешка
1211 DME Control Unit
Какво значи ?
И лампата не гасне свети ми постоянно като е запалена колата
1211 DME Control Unit
Какво значи ?
И лампата не гасне свети ми постоянно като е запалена колата
I'm slowly drifting


Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
1211 DME Control Unit
This code is stored when the DME self test fails. Delete any
stored codes. Start and run the car for 30 seconds. Turn off
the ignition for 30 seconds. Rerun the diagnosis. If the same
fault recurs, the DME control unit must be replaced.
Също и това намерих:
This may indicate a problem with the DME computer. Most problems result in a dead computer that cannot give out codes, so this particular code is not seen too commonly. If the code does appear, start and rerun the test for about one minute. If the code reappears, then chances are that you need to replace your DME computer.

Как стана, нещо правено ли е около DME-то, че да се отсвятка? Принципно, както го разбирам аз, става въпрос за неуспешна самодиагностика на DME-то, може проблема да е във някоя чек-сума на flash или eprom, или пък рамта му да не минава self-test... ?
This code is stored when the DME self test fails. Delete any
stored codes. Start and run the car for 30 seconds. Turn off
the ignition for 30 seconds. Rerun the diagnosis. If the same
fault recurs, the DME control unit must be replaced.
Също и това намерих:
This may indicate a problem with the DME computer. Most problems result in a dead computer that cannot give out codes, so this particular code is not seen too commonly. If the code does appear, start and rerun the test for about one minute. If the code reappears, then chances are that you need to replace your DME computer.


Как стана, нещо правено ли е около DME-то, че да се отсвятка? Принципно, както го разбирам аз, става въпрос за неуспешна самодиагностика на DME-то, може проблема да е във някоя чек-сума на flash или eprom, или пък рамта му да не минава self-test... ?

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Сега и англичаните да се включат че нещо не го разбрах това
I'm slowly drifting


Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
1211 DME Control Unit
This code is stored when the DME self test fails. Delete any
stored codes. Start and run the car for 30 seconds. Turn off
the ignition for 30 seconds. Rerun the diagnosis. If the same
fault recurs, the DME control unit must be replaced.
Този код се записва, когато DME не се изпълни самодиагностиката.
Изтрийте всички запиани кодове. Стартирайте двигателя и го оставете да работи 30 секунди.
Изключете на запалването в продължение на 30 секунди.
Изпълнете отново диагностиката.
Ако същста грешка се повтаря, контролния модул DME трябва да бъде заменен.
This may indicate a problem with the DME computer. Most problems result in a dead computer that cannot give out codes, so this particular code is not seen too commonly. If the code does appear, start and rerun the test for about one minute. If the code reappears, then chances are that you need to replace your DME computer.
Това може да означава проблем с DME компютъра.
Повечето проблеми възникват от повреден компютър, който не предава навън кода, така че този код не е появявал често (при диагностика).
Ако кодът се появи, стартирайте и повторете теста за около една минута.
Ако кодът се появява отново, тогава по всяка вероятност трябва да замените DME модула.
This code is stored when the DME self test fails. Delete any
stored codes. Start and run the car for 30 seconds. Turn off
the ignition for 30 seconds. Rerun the diagnosis. If the same
fault recurs, the DME control unit must be replaced.
Този код се записва, когато DME не се изпълни самодиагностиката.
Изтрийте всички запиани кодове. Стартирайте двигателя и го оставете да работи 30 секунди.
Изключете на запалването в продължение на 30 секунди.
Изпълнете отново диагностиката.
Ако същста грешка се повтаря, контролния модул DME трябва да бъде заменен.
This may indicate a problem with the DME computer. Most problems result in a dead computer that cannot give out codes, so this particular code is not seen too commonly. If the code does appear, start and rerun the test for about one minute. If the code reappears, then chances are that you need to replace your DME computer.
Това може да означава проблем с DME компютъра.
Повечето проблеми възникват от повреден компютър, който не предава навън кода, така че този код не е появявал често (при диагностика).
Ако кодът се появи, стартирайте и повторете теста за около една минута.
Ако кодът се появява отново, тогава по всяка вероятност трябва да замените DME модула.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Тоест DME Unit е компютъра , сиреч ми е заминал 

I'm slowly drifting


- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
DirtySouth написа:Тоест DME Unit е компютъра , сиреч ми е заминал
Недей да си мислиш все още че е заминал.
Има ли разлика във вървежа на колата след като ти е светнала лампата CHECK ENGINE?
Задавам ти този въпрос защото аз имах същия проблем и ми изписа същия код.
При мен нямаше разлика във вървежа и в работата на двигателя.
Отидох на диагностика,изтриха грешката и лампата угасна.
На въпроса защо е записал този код,ми отговориха че в даден момент DME е изгубило за момент захранване и е записало този код.
Другия вариант е DME да е заминало но тогава знаеш последствията.
Отиди на диагностика там ще си покаже.
Успех

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Разлика във вървежа няма ! Незнам кога го е записало оня ден си сложих лампата и директно го изкара ще ходя на диагностика , дано е като при теб
I'm slowly drifting


- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Здравейте колеги,за да не пускам нова тема пиша в тази.
Днес лампата за диагностика ми даде грешка 1234 - Vehicle speed sensor (VSS) - incorrect/no signal
До колкото разбирам това е датчика на дифа за скороста,но скоростомера си отчита с колко карам.
В Аутодатата пише причини за грешката може да са в инсталацията или таблото
Всичко работи и не виждам какво може да е.Другото което е колата върви отвратитвлно,пробвах я малко планинско а тя умира и изплезва език,няма мощ.И започна да цапа ауспуха.Но в това не виждам връзка с тая грешка и вървежа.
Вързахме я преди малко на диагностика и изписа няма грешки в паметта-викам на спеца вади буксата и хвърляй тая диагностика.
Някой ако има идеи какво да пипам да пише.
Днес лампата за диагностика ми даде грешка 1234 - Vehicle speed sensor (VSS) - incorrect/no signal
До колкото разбирам това е датчика на дифа за скороста,но скоростомера си отчита с колко карам.
В Аутодатата пише причини за грешката може да са в инсталацията или таблото

Вързахме я преди малко на диагностика и изписа няма грешки в паметта-викам на спеца вади буксата и хвърляй тая диагностика.
Някой ако има идеи какво да пипам да пише.

Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Виждал съм веднъж тази грешка (при мен беше предизвикана неумишлено при тестове на място
, без да има действителен проблем).
Това има като обяснения:
Също така:
Компютърната диагностиката (CarSoft, само тя без ADS интерфейс вижда моето DME 1.7) - нека спестим коментарите колко принципно е безполезна - видя въпросната грешка, като посочи като възможно обяснение, освен по-горното, и проблем с TPS-а, т.е. потенциометъра, свързан към дроселната клапа.
Колега, щом казваш, че не върви хич, и бърка горивната смес (саждите по ауспуха) - струва си да провериш TPS-а - може и с обикновен мултимер!

Това има като обяснения:
Speedometer "A" Signal This code is generated when the engine is under load, over 2500 RPM and no discernable speedometer signal can be detected for more than 10 seconds. Check the wiring harness, and also the instrument console.
Също така:
This code is stored when no plausible speed signal is detected
while driving. The requirements are an engine speed >2500
rpm and under load for more than 10 seconds. Check the
speedometer function and the wire to the DME . Also check
for codes in the Combi Unit (Instrument Cluster).
Компютърната диагностиката (CarSoft, само тя без ADS интерфейс вижда моето DME 1.7) - нека спестим коментарите колко принципно е безполезна - видя въпросната грешка, като посочи като възможно обяснение, освен по-горното, и проблем с TPS-а, т.е. потенциометъра, свързан към дроселната клапа.
Колега, щом казваш, че не върви хич, и бърка горивната смес (саждите по ауспуха) - струва си да провериш TPS-а - може и с обикновен мултимер!
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Направи една качествена диагностка.Не може да не покаже какъв е проблема,щом е записало грешка DME.
Иначе за този код 1234-Vehicle Speed Sensor(Speedometer A Signal)
This code is stored when no plausible speed signal is detected while driving.The requirements are an engine speed > 2500 rpm and under load for more than 10 seconds.Check the speedometer function and the wire to the DME.Also check for codes in the Combi Unit (Instrument Cluster)
Иначе за този код 1234-Vehicle Speed Sensor(Speedometer A Signal)
This code is stored when no plausible speed signal is detected while driving.The requirements are an engine speed > 2500 rpm and under load for more than 10 seconds.Check the speedometer function and the wire to the DME.Also check for codes in the Combi Unit (Instrument Cluster)

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани