Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
ogata написа: пробвайте да спрете с левият крак и ще разберете какъв е ефекта от тази модификация
Муахах



Каза , че ще го направиш - направи го - браво !
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен. Ключ !
liloff написа:Изкара късметСупер, че се е оправило.
сега отпусни жилата от ръчната докато станат леко хлабави и 2те, нещо като жилото на газта и отиди при тея пичове да ти настроят ръчната от задните апарати като хората.
Ръчната не се настройва от гайките под маншона.
Първо се обират през дупката за болта на джантата, се намира щифта и се върти докато подпре накладките в барабанната част, чак след това горе при ръчната се играе...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36
Оказа се, че проблема не е решен.
Вчера както казах, отпуснах жилата и тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и вечерта паля колата, излязох за едни 3-4 км. и отново почна затягането точно като се прибирах
Дигнах колата на крик - и предните и задните колела не мърдат
Днес отново дигнах колата на крик. Бяха се отпуснали, но всички колела се въртят трудно и без инерция.
Дойде ми на акъла да направя няколко неща - напомпих спирачката, запалих колата и педала на спирачките се отпусна (Направи ми впечатление, че като го натискам съска доста в купето). Извадих маркуча който влиза от колектора в сервото, изсъска, върнах си го на мястото и като че ли след тази манипулация предните колела започнаха да се въртят една идея по-леко. Другото което забелязах е, че между помпата и сервото май смуче въздух. Минава ми през акъла, че може да са деформирали нещо гумичката там
По принцип сервото в bmwfans го дават еднакво за всички е36ци
http://bmwfans.info/parts/catalog/34331162965/, видях в бимерфорумс, че доста хора са сложили plug&play само помпата без сервото, така че едва ли е било нужно да слагам това, което пристигна с мковата помпа.
Помпата едва ли може да се ебава нещо, пък и при кофти ГСЦ спирачките липсват, а не задържат.
Давайте идеи, щото снощи не съм спал
Вчера както казах, отпуснах жилата и тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и вечерта паля колата, излязох за едни 3-4 км. и отново почна затягането точно като се прибирах

Дигнах колата на крик - и предните и задните колела не мърдат

Днес отново дигнах колата на крик. Бяха се отпуснали, но всички колела се въртят трудно и без инерция.
Дойде ми на акъла да направя няколко неща - напомпих спирачката, запалих колата и педала на спирачките се отпусна (Направи ми впечатление, че като го натискам съска доста в купето). Извадих маркуча който влиза от колектора в сервото, изсъска, върнах си го на мястото и като че ли след тази манипулация предните колела започнаха да се въртят една идея по-леко. Другото което забелязах е, че между помпата и сервото май смуче въздух. Минава ми през акъла, че може да са деформирали нещо гумичката там

По принцип сервото в bmwfans го дават еднакво за всички е36ци
http://bmwfans.info/parts/catalog/34331162965/, видях в бимерфорумс, че доста хора са сложили plug&play само помпата без сервото, така че едва ли е било нужно да слагам това, което пристигна с мковата помпа.
Помпата едва ли може да се ебава нещо, пък и при кофти ГСЦ спирачките липсват, а не задържат.
Давайте идеи, щото снощи не съм спал

Последна промяна ogata на 14 Юли 2013, 23:45, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Имам една идея, но е много кофти, ако съм прав.
Нали беше споменал, че накладките на задните са станали много тегаво. Това при положение, че слагаш дискове 2ра ръка.
До тук имаш поне 2-3мм от дебелината на диска отнети.
What if не си взел апарати от 28ица/23ка, а обикновени апарати.
10мм е дебелината на нормален, 19ка на 23/28мицов.
Значи до тук имаш 16мм дебел диск на обикновен апарат.
Та случайно да е възможно апаратите ти да са обикновени, а ти да опитваш да сложиш двоен диск на тях?
Нали беше споменал, че накладките на задните са станали много тегаво. Това при положение, че слагаш дискове 2ра ръка.
До тук имаш поне 2-3мм от дебелината на диска отнети.
What if не си взел апарати от 28ица/23ка, а обикновени апарати.
10мм е дебелината на нормален, 19ка на 23/28мицов.
Значи до тук имаш 16мм дебел диск на обикновен апарат.
Та случайно да е възможно апаратите ти да са обикновени, а ти да опитваш да сложиш двоен диск на тях?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Това не е възможно, тъй като по самия супорт си личи за какъв диск е.
Старите са 2 пъти по-тясни от новите, от своя страна рамената на самия апарат също са по-широки за да могат да обгърнат супорта.
За момента имам една идея, която утре ще споделя в сервиза.
До колкото си спомням стержена на сервото подлежеше на реглаж и това ставаше мисля от един болт на върха на спирачният лост.
Новата помпа е с около 12 мм по-къса от старата, което определено оказва някакво влияние ако въпросният стержен не е регулиран.
Съответно има постоянно налягане в системата, което обяснява до някаква степен затрудненото движение на 4те колела.
Защо обаче се усилва задържането на апаратите след определено време шофиране ....

Старите са 2 пъти по-тясни от новите, от своя страна рамената на самия апарат също са по-широки за да могат да обгърнат супорта.

За момента имам една идея, която утре ще споделя в сервиза.
До колкото си спомням стержена на сервото подлежеше на реглаж и това ставаше мисля от един болт на върха на спирачният лост.
Новата помпа е с около 12 мм по-къса от старата, което определено оказва някакво влияние ако въпросният стержен не е регулиран.
Съответно има постоянно налягане в системата, което обяснява до някаква степен затрудненото движение на 4те колела.
Защо обаче се усилва задържането на апаратите след определено време шофиране ....




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Щото най вероятно не е обезвъздушена както трябва и като я покараш малко и прави мехура по малък, после пък се разширява опитвайки се да излезе от някъде и така.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Днеска я закарах в 8.30 сутринта. Имаше една кола останала от събота.
В 17.30 се обадих дали да ходя да си я взимам и ми казаха, че още не е влизала в сервиза
Много съм ядосан, тва че им дадох карт бланш да я правят на спокойствие, да я огледат от всякъде за да стане като хората, мисля че съвсем не означава, че трябва да ми се туткат и некви други за смяна на масло да ме пререждат. Ама така е ... нали вече платих
Утре ако не е готова до края на работния ден или няма резултат ше го направа на голям проблем.

В 17.30 се обадих дали да ходя да си я взимам и ми казаха, че още не е влизала в сервиза

Много съм ядосан, тва че им дадох карт бланш да я правят на спокойствие, да я огледат от всякъде за да стане като хората, мисля че съвсем не означава, че трябва да ми се туткат и некви други за смяна на масло да ме пререждат. Ама така е ... нали вече платих



Утре ако не е готова до края на работния ден или няма резултат ше го направа на голям проблем.




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Смени майсторите, че явно нещо са сбъркали занаята.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Диагнозата от днес е че не се връща течност от спирачките към казанчето. Съмняват се в сервото или помпата.
Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD
Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Таа диагноза без да е влизала още в сервиза ли е?! За 5 месеца до са да си направил тия "ръг и тръг" апарати САМ поне 100 пъти! Са и помпа и серво нови ли ще купиш? Не си у ред нещо. Успех все пак...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Колата най-накрая е на подемник, помпата е свалена и .. о, небеса ... инерцията на колелата дойде.
Разкарах се до сервиза и добре, че го направих щото измежду 3ма механици дето се чесаха по вратовете, ми дойде идеята да премеря нещо.
И какво се оказа... че сервотата по парт номер са еднакви, само дето разстоянието от върха на стержена до ръба на оригиналното серво е 56мм, а на това което пристигна с мковата помпа е 48 мм. Тоест 8 мм разлика. По моята логика, това е разликата която държи помпата натисната и без да барам педала
Сега като си сложат новото и като си окомплектоват нещата като хората ще видим какво ще се получи.
Дано днеска да изляза от сервиза и проблема да е тотално решен, че ми писна на к*ра вече ...

Разкарах се до сервиза и добре, че го направих щото измежду 3ма механици дето се чесаха по вратовете, ми дойде идеята да премеря нещо.
И какво се оказа... че сервотата по парт номер са еднакви, само дето разстоянието от върха на стержена до ръба на оригиналното серво е 56мм, а на това което пристигна с мковата помпа е 48 мм. Тоест 8 мм разлика. По моята логика, това е разликата която държи помпата натисната и без да барам педала

Сега като си сложат новото и като си окомплектоват нещата като хората ще видим какво ще се получи.

Дано днеска да изляза от сервиза и проблема да е тотално решен, че ми писна на к*ра вече ...




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Така като чета и се чудя на тия хора плащаш ли им или те ти дават пари да ги обучаваш и за овладяване на "нови" технологии
Сайтовете нещо са те подвели, защото преброих поне три видя сервота (поне по парт номера):
M3 Evo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 2 228 094
М3: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 965
328i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 963
318i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... epression/ - 34 33 1 162 963
Това на M3 Evo го дават, че влиза... само в M3 Evo
На старата М-ка пък е с друг парт номер, пък го дават, че става на всяка Е36-ца
Ходи ги разбери
Добре, че си взел помпата със сервото, та си забелязал разликата

Сайтовете нещо са те подвели, защото преброих поне три видя сервота (поне по парт номера):
M3 Evo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 2 228 094
М3: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 965
328i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 963
318i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... epression/ - 34 33 1 162 963
Това на M3 Evo го дават, че влиза... само в M3 Evo

На старата М-ка пък е с друг парт номер, пък го дават, че става на всяка Е36-ца


Добре, че си взел помпата със сервото, та си забелязал разликата

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Aбе хем има основание да им се цупи на хората от сервиза, хем няма...
В смисъл че е ОК да обърнат внимание на детайли по спирачната система, понеже това в действителност е най-важната в автомобила.
но...
Аз като нося в сервиза разни фантастични модове, си нося последствията... те просто ги монтират.
Няма как да се пробваш дори да им търсиш сметка, за това че слагаш части от различни коли с идеята да стане всичко plug-n-play.
Така че не ги вини, а продължи да им помагаш до отстраняването на проблема, че току що размислих относно М3 помпата
Аз съм сигурен, че висиш там и гледаш какво се случва, докато във форума само се ежиш, но лошо няма, интересно е дали сервото е виновно или помпата.
В смисъл че е ОК да обърнат внимание на детайли по спирачната система, понеже това в действителност е най-важната в автомобила.
но...
Аз като нося в сервиза разни фантастични модове, си нося последствията... те просто ги монтират.
Няма как да се пробваш дори да им търсиш сметка, за това че слагаш части от различни коли с идеята да стане всичко plug-n-play.
Така че не ги вини, а продължи да им помагаш до отстраняването на проблема, че току що размислих относно М3 помпата

Аз съм сигурен, че висиш там и гледаш какво се случва, докато във форума само се ежиш, но лошо няма, интересно е дали сервото е виновно или помпата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Повярвай ми,много ми се иска да седя там през цялото време,но просто работата ми не го позволява. Днес са сложили мковото серво и помпа и колелата отново са останали блокирани след обезвъздушаването. После са сложили моята помпа и нещата са си дошли на мястото май. За жалост бях извън града и не можах да ида да си я взема.. та утре ще разбера какво става.
Дори всичко да е ок,аз държа на м помпата и чувството при спиране и по един или друг начин в близкото бъдеще ще се опитам да монтирам и нея.
В крайна сметка изводите от упражнението са 3:
1. Знаех си, че трябваше да ревизирам помпата.
2. Такива модификации повече няма да връчвам на сервизи специализирани в смяната на консумативи.
3. Цел в живота ми ще е да си оборудвам личен сервиз от-до. Та поне да не ме е яд....
Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD
Дори всичко да е ок,аз държа на м помпата и чувството при спиране и по един или друг начин в близкото бъдеще ще се опитам да монтирам и нея.
В крайна сметка изводите от упражнението са 3:
1. Знаех си, че трябваше да ревизирам помпата.
2. Такива модификации повече няма да връчвам на сервизи специализирани в смяната на консумативи.
3. Цел в живота ми ще е да си оборудвам личен сервиз от-до. Та поне да не ме е яд....
Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Аз изтървах защо сменяш сервото... бях останал с впечатление, че ще смениш само помпата.
Какво ако сложиш М помпата и си сложиш сервото от твоята?
Какво ако сложиш М помпата и си сложиш сервото от твоята?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани