МОЛЯ ЗА ПОМОЩ ПО ЕДИН ВАПРОС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ ПО ЕДИН ВАПРОС
ПРЕДИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА СИ КУПИХ БМВ 318И 92 Г. ОТ КАКТО ГО КУПИХ ИМА ЕДИН ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕХ ХОД,ПРОБЛЕМА СЕ САСТОИ В ТОВА ЧЕ КОГАТО КОЛАТА Е НА ПРАЗЕН ХОД ОБОРОТИТЕ ПОДСКАЧАТ ОТ 500 ДОО 1000 НЯКОИ ПАТ СЕ ОПРАВЯ ЗА МАЛКО НО ТОВА Е САМО ЗА МАЛКО И МНОГО РЯДКО ИНАЧИ КАТО САМ НА СКОРОСТ КОЛАТА НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ С МОЩНОСТА.МНОГОКРАТНО САМ ЧИСТИЛ СТАПКОВОТО МОТОРЧЕ НИ НЕПОМАГА И ГРАМ.ОБИЧАМ БМВ-ТО СИ НО НАПРВО НЕ МИ Е КЕФ ДА ГО КАРАМ КАТО ГО УСЕЩТАМ КАК СЕ МАЧИ КОГАТО ОБОРОТИТЕ ПОДСКАЧАТ ААА ДА НЕ ЗАБРАВИЯ ДА КАЙА ЧЕ МНОГО РЯДКО НО НЯКОИ ПАТ ОБОРОТИТЕ ПРОСТО СЕ ЗАБИВАТ НА 500 И НЕ ПОДСКАЧАТ ДОРИ ТОГАЖА МУ Е МНОГО ГАДНО НА БМВ-ТО.
МОЛЯ САВЕТВАИТЕ МЕ
:help
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Пиши с малки букви!!!Следващ пост с големи букви ще бъде изтрит!
bmwdriver
МОЛЯ САВЕТВАИТЕ МЕ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Пиши с малки букви!!!Следващ пост с големи букви ще бъде изтрит!
bmwdriver
Re: МОЛЯ ЗА ПОМОЩ ПО ЕДИН ВАПРОС
minkaja написа:МНОГО РЯДКО НО НЯКОИ ПАТ ОБОРОТИТЕ ПРОСТО СЕ ЗАБИВАТ НА 500 И НЕ ПОДСКАЧАТ ДОРИ ТОГАЖА МУ Е МНОГО ГАДНО НА БМВ-ТО.![]()



Сори за оффтопика, но не можах да се сдържа а сега по темата а има ли вероятност да е автоматичния смукач ако има такъв де?!


Забравих да кажа,че проблема ми е актуаленеднакво,както при студена кола,така и при загряла.Ходих на диагностика за БМВ-та и ми казаха,че уж всичко си било наред.
Най-вероятно има автоматичен смукач,но аз си мисля,че не е от него,защото дори когато колата е добре загряла пак е същото,но ще го проверя.
Най-вероятно има автоматичен смукач,но аз си мисля,че не е от него,защото дори когато колата е добре загряла пак е същото,но ще го проверя.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Виж сега пробваи да отка4и6 мърку4ите от стъпковото мотор4е и ги съедини с някаква тръби4ка с тесен отвор около 4мм.Ако оборотите ти се закрепят макар високи или ниски зна4и е от него.и при мен бе6е така и като смених мотор4ето с друго се оправи.
А за смука4а:ролята на автомати4ен смука4 играе един температурен дат4ик които казва на компа каква е температурата на двигателя и от там тои сам си определя каква смес да му подаде(по-бедна или по-богата).Дано да сам ти бил полезен
А за смука4а:ролята на автомати4ен смука4 играе един температурен дат4ик които казва на компа каква е температурата на двигателя и от там тои сам си определя каква смес да му подаде(по-бедна или по-богата).Дано да сам ти бил полезен
.............
като казваш че си го чистил това какво означава?Аз също имах точно такъв проблем,чистих го и не ства.Накраия обърнах внимание че клапичката се движи трудно,даже на моменти блокира.продължих да смазвам и да я раздвижвам продължително докато не почна да се движи леко и да се връща сама в изходно положение.Така при мен нещата се оправиха(няма гаранция че е случайно)
Re: .............
батка моята клапичка се движи много мазничко и затова си мисля че проблема ми идва от нещо друго дано поне да се окаже 4е цялото моторче е за хварляне да го сменям и да се сваршваrplamen написа:като казваш че си го чистил това какво означава?Аз също имах точно такъв проблем,чистих го и не ства.Накраия обърнах внимание че клапичката се движи трудно,даже на моменти блокира.продължих да смазвам и да я раздвижвам продължително докато не почна да се движи леко и да се връща сама в изходно положение.Така при мен нещата се оправиха(няма гаранция че е случайно)
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Тя клапи4ката може да се движи мазни4ко и безпроблемно както казва6 оба4е ако компа не и подава правилни сигнали или ако изоб6то не и подава импулси файда никаква няма,а може и бобината на мотор4ето да е заминала.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
А сега се се6там 4е мотор4ето има едно бол4е за регулиране положението на клапата.То по принцип е залято сас смола за да не се развива,но ако някои преди това го е ра4кал не6то може да се развило и то4но така запо4ват да ти игратя оборотите.Моето веднъж се бе6е развило така,после го регулирах и ми сложих лак или силикон за да не мурда мове4е.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
относно проблема
Колега да ти кага че тва не е от дебитомера.При мен е суштиа проблем.Аз смених кабели свешти дистрибуторна капачка и палче за нея и проблема го няма

- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани