Проблем или не с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Проблем или не с парното
Здравейте колеги.Имам един доста странен въпрос.Забелязах,че опцията на парното която е да духа срещу мен духа само студено.Реших да го оправя отворих двигателя направих всичко възможно което може да се направи за да се оправи но не се оправи.При мен е лошия факт,че за парното имам само една клапа с 2 маркуча.И се зачудих дали не е като мерцедесите преди 93-та година и те нямат модел който да духа дирекно срещу човека


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Проблем или не с парното
На баща ми IS-ката е 94-та година и отпред също духа само студено, а моята кола е компакт 318тдс 99-та година и духа топло от дет си искам. Явно има няква разлика при по-старите модели.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем или не с парното


- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем или не с парното
и при мен клапите са за чистене но когато я изворсирам както си трябва започва да духа отвсякъде топло,мисля,че това е някаква заблуда,че срешу шофьора не духа топло,трябва отвсякъде да духа еднакво. 

- batmitko.1
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем или не с парното
Колега при мен си духа топло от всякаде централна конзола пак ми е наи силна имам в предвит топла
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Проблем или не с парното
@paco_sp колега тя мойта под 3 и 5 пада само по светофарите докато спирам.Но пак не духа топло.Както вече казах аз имам само една клапа - И я изчистих и раздвижих перфектно.Обезвъздуших системата.В общи линий всичко което успях да прочета за решението на проблема.И на компютър беше включена не даде грешки.


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем или не с парното
Ако си само с парно без да имаш климтик или климатроник,от централните конзоли не духа топло.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Проблем или не с парното
Който е с централна "решетка" с една врътка (затворено< > отворено), от фронталните отвори ще му духа само студено
Ако е с афърмаркет климатик,пак ще му духа студено

При е36-ци с централна "решетка" с две врътки ,лявата е за (студено < > топло) и се слага на колите с фабрични клими.От там се регулира потока топъл въздух през фронталните духалки
Ако не ви идва "топлото" ,отваряте и си гледате клапата.Има два вида,едната е с жило ,а другата е с ел.моторче,като на самата решетка има потенциометър.
Ето я и с двете врътки

Успех с духалките
Ако е с афърмаркет климатик,пак ще му духа студено


При е36-ци с централна "решетка" с две врътки ,лявата е за (студено < > топло) и се слага на колите с фабрични клими.От там се регулира потока топъл въздух през фронталните духалки
Ако не ви идва "топлото" ,отваряте и си гледате клапата.Има два вида,едната е с жило ,а другата е с ел.моторче,като на самата решетка има потенциометър.
Ето я и с двете врътки


Успех с духалките


- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Проблем или не с парното
Нормално е средните духалки да духат само хладно /каквото е на вънка/ Поне е така при по първите модели на е36 без климатик/климатроник/Вече с климатрониците там е друга песен само средната духа студено другите топло.Мен като ми загрее колата го глася да ми духа долу в краката и малко да отвори клапите за да продуха и през централните духалки и пускам на 2-ра степен и пак ми топли ръцете.

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем или не с парното
Аз немога да разбера с каква цел ще е направено само студено да духа,мойта е само с парно 94-та,обаче е с 2 врътки на конзолата,демек от там трябва да се нагласи да духа топло? в краката и прозорците духа топло,обаче за към пасажерите нито от централната нито от останалите страничните решетки не духа топло?
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Проблем или не с парното
shengi написа:Нормално е средните духалки да духат само хладно /каквото е на вънка/ Поне е така при по първите модели на е36 без климатик/климатроник/Вече с климатрониците там е друга песен само средната духа студено другите топло.Мен като ми загрее колата го глася да ми духа долу в краката и малко да отвори клапите за да продуха и през централните духалки и пускам на 2-ра степен и пак ми топли ръцете.
Маркираното в червено е пълна глупост,което си написал

Врътката за (топло-студено) на централния въздуховод контролира притока на топъл или студен въздух към всичките фронтални духалки (шофьорски и пасажерски) на таблото и не е самостоятелна само за централната

lpfc1990 написа:Аз немога да разбера с каква цел ще е направено само студено да духа,мойта е само с парно 94-та,обаче е с 2 врътки на конзолата,демек от там трябва да се нагласи да духа топло? в краката и прозорците духа топло,обаче за към пасажерите нито от централната нито от останалите страничните решетки не духа топло?
Направена е да духа само студено ,за да ти вее снежинки в лицето зимата и да те държи свеж,за да не заспиш докато караш.А колата ти само с парно и централна решетка с две врътки са я събирали горублянските реставратори и са намерили такава от кола с климатроник
А това колко хора не знаят функцийте си на парното ,направо ме изумява

http://bmw.newbg.net/ теглете ръководството за експлоатация на български и четете,белким стане ясно


- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем или не с парното
plradev написа:shengi написа:Нормално е средните духалки да духат само хладно /каквото е на вънка/ Поне е така при по първите модели на е36 без климатик/климатроник/Вече с климатрониците там е друга песен само средната духа студено другите топло.Мен като ми загрее колата го глася да ми духа долу в краката и малко да отвори клапите за да продуха и през централните духалки и пускам на 2-ра степен и пак ми топли ръцете.
Маркираното в червено е пълна глупост,което си написал![]()
Врътката за (топло-студено) на централния въздуховод контролира притока на топъл или студен въздух към всичките фронтални духалки (шофьорски и пасажерски) на таблото и не е самостоятелна само за централната
lpfc1990 написа:Аз немога да разбера с каква цел ще е направено само студено да духа,мойта е само с парно 94-та,обаче е с 2 врътки на конзолата,демек от там трябва да се нагласи да духа топло? в краката и прозорците духа топло,обаче за към пасажерите нито от централната нито от останалите страничните решетки не духа топло?
Направена е да духа само студено ,за да ти вее снежинки в лицето зимата и да те държи свеж,за да не заспиш
докато караш.А колата ти само с парно и централна решетка с две врътки са я събирали горублянските
реставратори и са намерили такава от кола с климатроник
А това колко хора не знаят функцийте си на парното ,направо ме изумяваЧовек ,ще каже ,че има 5 е36-ци у бг.
http://bmw.newbg.net/ теглете ръководството за експлоатация на български и четете,белким стане ясно
Грешката е моя,с 1 врътка е,колата е имам от 2 месеца ,затова не съм запознат още с всичко детайлно.Ми с тази логика за снежинките не разбирам защо тогава на климатрониците си е има,иначе си прав донякъде,защото като го пусна от централната влиза от вънка квото хвърчи
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Проблем или не с парното
@lpfc1990 счупих се от последния пост.Но да климатика никога не е за Зимата.Той е направен да духа само студено.Иначе ако си с една врътка те саветвам.Всичко което има врътка по таблото ако е на 1 го слагай на 0 и те така.Затворени са входовете и така ще е малко по топло по принцип в колата.Защото тя като не работи все пак си влиза въздух през тези отвори.И така.Малко ще е по-топла и вътре ще става по-бързо топло,едва ли някво много "по" де но все пак.Ще е хубаво да става топло за по кратко време


22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани