M42 от Е30 в е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
M42 от Е30 в е36
мисля че има няколко такива коли тък в форума ако четат да споделят какви проблеми има освен лапите на мотора и картера , бях чел някакъв проблем с екуто........ в някаква тема, но немога да я намеря ??





- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M42 от Е30 в е36
Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M42 от Е30 в е36
ако съдим по здравината на онзи мотор тези 4 коня са последния пролем... аз се кефя повечена М42 от Е30
ако имаш или поне събираш нещата.. мога да ти дам блок без нок сензори, картер и лапи.
ако имаш или поне събираш нещата.. мога да ти дам блок без нок сензори, картер и лапи.
Последна промяна ares2 на 23 Окт 2010, 15:01, променена общо 1 път
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: M42 от Е30 в е36
аз съм с м42 от е 36 в е 30 и съм много доволен от към мотора и вървене
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: M42 от Е30 в е36
daka1972 написа:аз съм с м42 от е 36 в е 30 и съм много доволен от към мотора и вървене
Това е така защото мотора след 93г. малко е променен,а и тая виско перка

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: M42 от Е30 в е36
ares2 написа:ако съдим по здравината на онзи мотор тези 4 коня са последния пролем... аз се кефя повечена М42 от Е30
ако имаш или поне събираш нещата.. мога да ти дам блок без нок сензори, картер и лапи.
Аз имам валове тънкана..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: M42 от Е30 в е36
ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)
смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфера

но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: M42 от Е30 в е36
Vozq_bez_pari написа:ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)
смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфераможе и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та
но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36
Точно с такава глава се здобих-7мм клапани

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M42 от Е30 в е36
Vozq_bez_pari написа:ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)
смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфераможе и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та
но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36
АЗ карам М42, във Е36 оригинално /1992г/ и е с двойни пружини и дебели стебла на клапаните! Явно в първите години имат нещо общо с Е30-ковото М42. Иначе мойто пак си е с Диса клапа и тн.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: M42 от Е30 в е36
vankatagsi написа:Vozq_bez_pari написа:ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)
смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфераможе и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та
но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36
АЗ карам М42, във Е36 оригинално /1992г/ и е с двойни пружини и дебели стебла на клапаните! Явно в първите години имат нещо общо с Е30-ковото М42. Иначе мойто пак си е с Диса клапа и тн.
даде до 94 края е с двойите пружини...
но се отклонихте от темата някои сложил М42 от Е30 в Е36 да сподели проблемите...
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M42 от Е30 в е36
Е ми и моя е 93та ама си е 140 к.с.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: M42 от Е30 в е36
ръб написа:Е ми и моя е 93та ама си е 140 к.с.
за коне не сам споменал въобще, говорихме за главите
разликата в конете от е30ис , и е36ис е от различните всмукателни колектори, прочети има писано

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M42 от Е30 в е36
мм в същност разликите бяха 5-6 между двата мотора, сега ще си поиграя да ги намеря и ще ги post-на
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: M42 от Е30 в е36
аиде колеги има такува трансаплантации тук някои няма ли да пише...
остава ли си неговия съединител ? пава ли си съединителя със скоросната кутия на Е36цата ?
за картера и лапите на мотора е ясно 4е трябват Е36цови..... знам 4е някакъв проблем имаше с инсталацията няккъв кабел оставаше излизаен ли какво беше.... ударете едно рамо че ми излезе такъв мотор

остава ли си неговия съединител ? пава ли си съединителя със скоросната кутия на Е36цата ?
за картера и лапите на мотора е ясно 4е трябват Е36цови..... знам 4е някакъв проблем имаше с инсталацията няккъв кабел оставаше излизаен ли какво беше.... ударете едно рамо че ми излезе такъв мотор





- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: M42 от Е30 в е36
Освен картера, лапите, стъблата на клапаните, минималната разлика във фазите на газоразпределението и двойните пружини, м42 в е30 няма ДИСА и нок сензори, така че като толкова държиш на този мотор го вземаш с неговия си смукателен колектор и компа задължително. Някой може да те посъветва да пробиеш 2 дупки в блока за нок сензорите, не знам доколко е удачно.
Последна промяна ивчо3 на 28 Окт 2010, 9:35, променена общо 1 път
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани