Разпознаване на част М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Разпознаване на част М44

Мнение от Mpower84 » 20 Апр 2010, 23:48

Мотора е М44! Точно под кутията на въздушния филтър има един черен цилиндър в който влизат един кабел и един маркуч хванат със скоба. Кабела стига до някакъв датчик монтиран под цилиндъра, а маркуча отива някъде към задната част на мотора. Цял ден ровя в RealOEM-а и не мога да открия нищо. Ще гледам да кача снимка утре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от ///ALPINA\\\ » 20 Апр 2010, 23:57

и аз съм с този мотор ама не сам мяркал такива неща :?:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от vladi_a_i » 21 Апр 2010, 0:08

Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от ///ALPINA\\\ » 21 Апр 2010, 0:15

е тои филтара не се пада то4но под въздушния филтар
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2010, 0:35

vladi_a_i написа:Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.

Мисля, че не е това. Прилича ми на някакъв вакум вероятно. Маркуча дето влиза в него се беше разхлабил. След като го стегнах ми се струва, че колата спря да притриса на място. Вероятно си въобразявам обаче, защото това притрисане се получава сравнително рядко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Nukem » 21 Апр 2010, 1:04

Я го снимай с телефона, че ми стана интересно, да не е това?
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2010, 7:19

Nukem написа:Я го снимай с телефона, че ми стана интересно, да не е това?
Изображение

От тоя цилиндър ми се струва, че излизат два маркуча, а от този за който говоря аз излиза един + един кабел. Това е клапана за бензиновите пари нали? Тая вечер ще гледам да кача снимка, че така само стреляме във въздуха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от ивчо3 » 21 Апр 2010, 9:37

Mpower84 написа:
vladi_a_i написа:Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.

Мисля, че не е това. Прилича ми на някакъв вакум вероятно. Маркуча дето влиза в него се беше разхлабил. След като го стегнах ми се струва, че колата спря да притриса на място. Вероятно си въобразявам обаче, защото това притрисане се получава сравнително рядко.

Не си въобразяваш, просто за момента е така, не след дълго пак ще претриса. И причината обикновено не е в хлабината на вакуумния маркуч, а в електромагнитния клапан. Дано да се оправи с това притягане, иначе трябва да сменяш клапана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Nukem » 21 Апр 2010, 10:35

А клапана каква му е цената горе долу, имам предвид афтермаркет цената не тази от Вари и Дару!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2010, 17:59

Май точно за този клапан става въпрос. Поне стойката му е същата като тази на схемата, а и това дето мислех че е кабел се оказа по-тънък маркуч. Ще гледам да кача снимка тая вечер за да се разбере със сигурност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от sobiss » 21 Апр 2010, 18:42

На този клапан всъщност каква му е точно ролята?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Mpower84 » 26 Апр 2010, 20:48

Тресенето днес пак се появи.Явно не е било в това проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от ивчо3 » 28 Апр 2010, 12:29

sobiss написа:На този клапан всъщност каква му е точно ролята?

Отваря и затваря отдушника за бензиновите изпарения, които на загасен мотор влизат в колектора и така не смърди на бензин около колата, както при старите бангии, модел от началото на осемдесетте години и преди това. На изгасен двигател клапана е отворен. Като запалиш мотора вакуума в колектора вкарва в цилиндрите тези пари и те изгарят с горивовъздушната смес. За да не смуче въздух през маркучето, което излиза от черния цилиндър, секунди след старта, този клапан затваря отвора. Прецаква се гуменото уплътнение на ел. клапана, много некадърно измислено и направено според мен. Почва да смуче въздух през него и най-лошото е, че не е постоянно с еднакъв дебит, мотора може да претриса на празен ход, колата има лошо ускорение, забелязва се предимно като си на трета скорост примерно от 2000 оборота, или при потегляне на първа, след по-дълъг престой в задръстванията. Първите признаци на повреден клапан са като се поизпразни резервоара и колата се спъва, след зареждане догоре ускорява отлично. Скоро след това няма значение - пълен празен резервоар, все не върви, понякога претриса яко и мени оборотите на празен ход. Не е като от повреден стъпков мотор, прави го рядко. Като отвъртя капачката на резервоара както си работи двигателя, леко засмуква въздух оттам.
Последна промяна ивчо3 на 28 Апр 2010, 12:52, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от Nukem » 28 Апр 2010, 12:37

А сега ако някой каже парт. номера и орентировъчна цена!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Разпознаване на част М44

Мнение от ивчо3 » 28 Апр 2010, 13:08

За тази част едва ли ще намериш по атрактивна цена от тази във Вари или Дару кар- 100 лв. Няма и смисъл да се купува. Само извади маркуча от колектора, или дросела не си спомням къде беше на м44, затапи отвора да не смуче въздух оттам и без да разкачаш кабела на клапана си караш без проблем.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook