Проблем с Е36 М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Проблем с Е36 М40
Здарвейте колеги !
Пускам темата от името на един приятел
Първо да уточня колата е Е36 М40 1.8
Проблема е следния :
Понякога колата започва да прекъсва сякаш работи на 3 цилицдъра и губи мощност. Когато опита да я изфорсира двигателя глахне сякаш ще угасне и губи мощност ( няма значение дали е наскорост или е на свободна). Интересното е, че това го прави само когато е мокро и то не всеки път. Когато се случи така, след като изчака малко време и в повечето случай като е запали проблема го няма.
1. Колата е карана на диагностика преди да започне да прави тия номера и са му казали, че ламдасондата му е за смяна.
2. Дистрибуторна капачка, кабели на свещите и свещите са сменени с нови
След допитване при майстори, но само по обяснения без да са видяли колата за какво става въпрос исказаха следните мнения :
- моторче за свободен ход
- ламдасонда
- запушен бензинов филтър
Тук обаче възниквът следните въпроси -
Ако е моторче за свободен ход или запушен филтър би следвало да го прави постоянно, а не само когато е мокро ( лично мое мнение )
Да уточна за ламдасондата му прави мизерий в смисъл такъв, че му играят оборотите но само толкова и то не всеки път
И ако е от нея, защо ще го прави само когато е мокро и то не всеки път
Мисля, че в общи линий е това.
Ще се радвам ако някой сподели мнение какво може да е и ако някой се е сблъсквал с подобен проблем


Пускам темата от името на един приятел






Първо да уточня колата е Е36 М40 1.8
Проблема е следния :
Понякога колата започва да прекъсва сякаш работи на 3 цилицдъра и губи мощност. Когато опита да я изфорсира двигателя глахне сякаш ще угасне и губи мощност ( няма значение дали е наскорост или е на свободна). Интересното е, че това го прави само когато е мокро и то не всеки път. Когато се случи така, след като изчака малко време и в повечето случай като е запали проблема го няма.
1. Колата е карана на диагностика преди да започне да прави тия номера и са му казали, че ламдасондата му е за смяна.
2. Дистрибуторна капачка, кабели на свещите и свещите са сменени с нови

След допитване при майстори, но само по обяснения без да са видяли колата за какво става въпрос исказаха следните мнения :
- моторче за свободен ход
- ламдасонда
- запушен бензинов филтър
Тук обаче възниквът следните въпроси -
Ако е моторче за свободен ход или запушен филтър би следвало да го прави постоянно, а не само когато е мокро ( лично мое мнение )


Да уточна за ламдасондата му прави мизерий в смисъл такъв, че му играят оборотите но само толкова и то не всеки път

И ако е от нея, защо ще го прави само когато е мокро и то не всеки път

Мисля, че в общи линий е това.
Ще се радвам ако някой сподели мнение какво може да е и ако някой се е сблъсквал с подобен проблем



Re: Проблем с Е36 М40
Горивен филтър или горивен регулатор, да се премери и налягане на горивото. Прави го когато е мокро, защото тогава въздуха е в друго количество и ако има запушване на на горивопровода не стига горивото, датчици и дебиломери казват колко да се пусне ама то не идва. Така, че да се помне с проверките оттам.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Проблем с Е36 М40
Провери буксата на ламбдата дали контактува както трябва .Може да е хлабава и да се пълни с вода.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
Ламдасондата е проверил днес и всичко при нея си е наред.
Утре наред ще е горивния филтър
Утре наред ще е горивния филтър

Re: Проблем с Е36 М40
стига с тея ламди де, ако има съмнения просто я откачете и да поработи колата и ще си влезне в авариен режим и ще си покаже дали е оттам, но този проблем за мен не е от ламда
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
sonny написа:стига с тея ламди де, ако има съмнения просто я откачете и да поработи колата и ще си влезне в авариен режим и ще си покаже дали е оттам, но този проблем за мен не е от ламда
Може ли малко да разясниш какво ще рече АВАРИЕН РЕЖИМ, колко време да я остави да поработи и т.н.
Мерси предварително

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с Е36 М40
Колега , чел съм подобна тема . На колега колата му правеше такива номера и се оказа , че като се намокрят кабелите на ламбдата ги започва да прекъсва и т.н .
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
Колеги проблемът е решен
Причината се оказа в кабелите на свещите !
След като бяха обяснени признаците на наш приятел автомонтиор, даде една идея как може да се проверят именно кабелите на свещите най - добре ! Така след направената проверка се оказа, че проблема е именно от тях.
Утре ще бъдат сменени и баварецът ще е готов за нови подвизи по пътищата !
Благодаря на всички за съдействието и мненията !


Причината се оказа в кабелите на свещите !
След като бяха обяснени признаците на наш приятел автомонтиор, даде една идея как може да се проверят именно кабелите на свещите най - добре ! Така след направената проверка се оказа, че проблема е именно от тях.




Благодаря на всички за съдействието и мненията !

- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
Колеги поради многобройните запитвания на лично как е направена проверката за кабелите на свещите, ще я опиша тук в темата !
Всичко което е необходимо е едно шишие с помпичка а пръскане, като тези дето се продават за почистване на стъкла
Препиръчително е проверката да не направи на свчеряване
Колата трябва да е загряла до нормална темперетура. Сваля се предпазната пластмасова капачка на кабелите. На запален двигател се пръска с шишето (напилнено с вода) по кабелите на свещите, като се започне от ДИСТРИБУТОРНАТА КАПАЧКА КЪМ СВЕЩИТЕ
Когато са навлажнени или намокрени кабелите, започват да прехвърчат искри
(както е и нашия случай)
П.С.
НЕЩО КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ
НЕПИПАЙТЕ КАБЕЛИТЕ С ГОЛИ РЪЦЕ ДОКАТО РАБОТИ КОЛАТА, ЗАЩОТО БИЕ ТОК И ТО ДОСТА СИЛЕН
(КАЗВАМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ) 
Ндявам се да съм бил полезен !

Всичко което е необходимо е едно шишие с помпичка а пръскане, като тези дето се продават за почистване на стъкла

Препиръчително е проверката да не направи на свчеряване

Колата трябва да е загряла до нормална темперетура. Сваля се предпазната пластмасова капачка на кабелите. На запален двигател се пръска с шишето (напилнено с вода) по кабелите на свещите, като се започне от ДИСТРИБУТОРНАТА КАПАЧКА КЪМ СВЕЩИТЕ



П.С.
НЕЩО КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ

НЕПИПАЙТЕ КАБЕЛИТЕ С ГОЛИ РЪЦЕ ДОКАТО РАБОТИ КОЛАТА, ЗАЩОТО БИЕ ТОК И ТО ДОСТА СИЛЕН


Ндявам се да съм бил полезен !


- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем с Е36 М40


Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
Проблема с наща Е36-ца днес пак се появи на яве и собственика и се ядоса и откачи ламдасондата и колата на секундата се оправи
Така се оказа че проблема не е бил само в кабелите, а и в ламдата. След като я откачи естествено трябваше да се испробва
дали ще прави пак мизерии, е мизерии нямаше повече, а колицата се отпуши да върви
Сега остава една нова ламда и коалата е стрела, като се има и напредвид че е на около 297589км. и е 91 набор. Важото е че собственика си я гледа много за което го поздравявам









Re: Проблем с Е36 М40
Ама аз пак ви казвам, стига с тия ламбди, това, че ви е окъсил отнякъде, не означава, че проблема е там. Бах мааму, що мойт акола с преебана сонда работи, нема тресене, нема прекъсване? Имате окъсяване между кабели, а не грешни показания на ламбадата, а тя дали е заминала е съвсем отделен въпрос. Поне моето мнение е такова.
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Re: Проблем с Е36 М40
Днес ламбдасондата бе свалена и раскостена цялата. Това което се видя е че 2 от 4-те жици са се разстопили. Като същите две са залепнали една за друга и явно дават на късо. Другото което се видя е че жиците са рязани и наставяни (явно от предищния собственик). Сега ламбдата ще бъде направена както трябва включително почистена от нагара по нея със 100% спирт (така казаха че се чистела). Ще се търси решение с какво да се изолира всяка една жица по отделно, така че да се предотврати последващо стопяване (от темперетурата) и замасяване. Като се направи както трябва и качи сондата, ще кажа какво е станало ! Сега исчезвам да помагам да се прави ! 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем с Е36 М40
Термошлаух и епоксидно лепило пробвай.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани