Adjuster unit?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Adjuster unit?
Така колеги чувам странен шум нещо като странно виене от това:
Това трябва да е #6 на схемата:
За какво служи този Adjuster unit и трудна ли е смяната?
2-ро!
Това ли е клапана за картерните газаове:
#13 на схемата?Обаче това си е само един маркуч кое е клапанчето?
Иначе за мембраната #16 ясно ще я сменям и нея!

Това трябва да е #6 на схемата:

За какво служи този Adjuster unit и трудна ли е смяната?
2-ро!
Това ли е клапана за картерните газаове:

#13 на схемата?Обаче това си е само един маркуч кое е клапанчето?
Иначе за мембраната #16 ясно ще я сменям и нея!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Точно 16-ката е клапана.
Аджъстера е свързан с вакуумна система, прегладай за нещо откачено, спукано.
Аджъстера е свързан с вакуумна система, прегладай за нещо откачено, спукано.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
По-точно е да се каже, че клапата затваря, при високи обороти затваря и разделя проходите (в случая два) на колектора, всеки за себеси. Отдолу под оста на клапата има лостова система, при форсиране трябва да се премества лоста.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Колеги на мен тая джаджа ми се счупи на две
явно много зор е видяла, махнах я и карам без ния докато си я нямеря, но странното е че няма никакви проблеми върви си добре





- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Да и при мен се счупи и влезна в двигателя
По-добре проверете да не стане и при вас беля щото аз сменях клапани и т.н., в момента карам без клапата.
Сега не ми се пише по обстойно за проблема ако някои има желание ще подраскам малко по натам

По-добре проверете да не стане и при вас беля щото аз сменях клапани и т.н., в момента карам без клапата.
Сега не ми се пише по обстойно за проблема ако някои има желание ще подраскам малко по натам

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
При мен /М43/ се чува по скоро нещо като почукване, като го прави само на загрял мотор, а съм виждал коли, на които вместо тази дивотия просто има капачка с 3 болта, ама там дали е същия колектор не е ясно. А ако може колега сподели кое се троши за да отваряме за проверка и ако наистина може да се кара без него да ги изкормваме, че определено не ми се прави глава, а може и да слезе и надолу
only rear wheel drive
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
И каква всъщност е ползата от тоя unit? При М44 има ли го?
Точно за М44 става въпрос!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
това потракване или по скоро почукване го има и при мен при загрял мотор (м43) казаха ми че се сменя тази клапа заедно с пласмасарията около нея поразучих въпроса ,но тази смяна е доста скъпа от порядъка на 300лв ако не се лъжа оригинална част.та за сега карам с това тракане ако някои е решил проблема нека сподели
- kamika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е 30 хавтомат
При мен се чуваше тракане на около 2000 оборота,разглобих го и се оказа че трака самата клапа в оста си.Не мисля че нещата могат да се влошат.Карам си я така и засега нямам проблеми.
MADTEAM
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Струва:
Към 25-ти ще ходя до Вари да взимам клапана за картерните газове и се чудя дали да не го купя и него?
Утре съм на диагностика ще видим дали ще излезе нещо!
Номенклатурен номер : 11611438404
Описание : VERSTELLEINH
Ед. цена (с ДДС) : 283.04 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
Към 25-ти ще ходя до Вари да взимам клапана за картерните газове и се чудя дали да не го купя и него?
Утре съм на диагностика ще видим дали ще излезе нещо!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
лесно ли се разглабя тази клапа колеги ,мисля да направя една гимнастика да видя в какво състояние е оста на клапата
- kamika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е 30 хавтомат
yuzie написа:лесно ли се разглабя тази клапа колеги ,мисля да направя една гимнастика да видя в какво състояние е оста на клапата
На два болта и една шпилка,горе на схемата се вижда добре.И една букса има.
MADTEAM
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани