Странен въпрос за Е36, резервоара му, помпата и т.н.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Странен въпрос за Е36, резервоара му, помпата и т.н.
Значи, карам си аз днеска, и понеже имам проблеми с налягането в горивната система и както си карам изведнъж колата ми изгуби мощност и пак почна да работи сеедно на 3 цилиндъра.. дръпнахме я до сервиза ни
от време на време докато я дърпахме палеше и работеше нормално, от време на време пак се давеше, стигаме до извода регулатор, маркучета, бензинова помпа, или запушване някъде по системата.
И от там следните изводи: помпата я смених преди около 3000-4000км с чисто нова на Bosch, регулатора го сменяхме също
обаче тук ми дадоха една идея за която всъщност ми е целия въпрос свързан с темата:
Та значи резервоара е разделен на 2 части, като от едната в другата се влива през една дупка в средата и има една пластмата, възможно ли е тази пластмаса да се е преебала и да не пуска бензин към другата половина на резервоара, и от там да не може помпата да дръпне достатъчно бензин и от там да се получава целият проблем?
когато ми се случи това преди малко бях с около 9-10литра в резервоара, точно преди да светне резервата, посока бензиностанцията да и сипвам бензин, карам я единтсвено и само НАД резервата. т.е. не я оставям да светне сипвам преди това и винаги сипвам за по 40-50лв а някой път и за по 20лв. до сега не ми е правила проблем от малко бензин, та нека малко по запознатите напишат дали това е възможна причина за моя проблем, и ако не смятат това за проблем, ако може някой да напише къде да търсиме проблема
Благодаря предварително на тези които обърнаха внимание на темата.

от време на време докато я дърпахме палеше и работеше нормално, от време на време пак се давеше, стигаме до извода регулатор, маркучета, бензинова помпа, или запушване някъде по системата.
И от там следните изводи: помпата я смених преди около 3000-4000км с чисто нова на Bosch, регулатора го сменяхме също
обаче тук ми дадоха една идея за която всъщност ми е целия въпрос свързан с темата:
Та значи резервоара е разделен на 2 части, като от едната в другата се влива през една дупка в средата и има една пластмата, възможно ли е тази пластмаса да се е преебала и да не пуска бензин към другата половина на резервоара, и от там да не може помпата да дръпне достатъчно бензин и от там да се получава целият проблем?
когато ми се случи това преди малко бях с около 9-10литра в резервоара, точно преди да светне резервата, посока бензиностанцията да и сипвам бензин, карам я единтсвено и само НАД резервата. т.е. не я оставям да светне сипвам преди това и винаги сипвам за по 40-50лв а някой път и за по 20лв. до сега не ми е правила проблем от малко бензин, та нека малко по запознатите напишат дали това е възможна причина за моя проблем, и ако не смятат това за проблем, ако може някой да напише къде да търсиме проблема
Благодаря предварително на тези които обърнаха внимание на темата.



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
у забравих да напиша става въпрос за М50Б20, не че има голямо значение ма де да знам може да има няква разлика освен в помпата 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ако всичко изброено вече си го проверил /това, че скоро си сменил нещо не е гаранция, че работи
/ - може да видиш вентилацията на резервоара. Ако, когато започне да се дави, отвориш капачката на резервоара, чуеш съскане оттам и колата заработи нормално - търси там. А иначе - добрите стари 3 неща за бензинов мотор - въздух, гориво и ток на свещите - когато и колкото е нужно.

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
при мен се беше запушил точно този процеп на резервоара и като покарам малко започваше да губи мощност....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ето и отговора, м/у двете сонди на резервоара има процепи през които минава от единия в другия, беше се запушило с няква пластмаса от химикалка, която кой знае от къде е дошла всичко вече е наред
колата се отпуши и дзверо се чува пак по същия начин

колата се отпуши и дзверо се чува пак по същия начин


--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Аз в моя опуснах една капачка от добавка
Но и от преди това като падне на 10- 15 лт почва да пали трудно и при остър и дълъг завой на ляво с по- висока скорост направо си гасне, а на 5лт въобще не иска да запали. Един в Дару Кар ми разправя, че имало някаква помпа дето прехвърляла м/ у двата резервоара и мойта не работела, възможно ли е такова нещо?

Но и от преди това като падне на 10- 15 лт почва да пали трудно и при остър и дълъг завой на ляво с по- висока скорост направо си гасне, а на 5лт въобще не иска да запали. Един в Дару Кар ми разправя, че имало някаква помпа дето прехвърляла м/ у двата резервоара и мойта не работела, възможно ли е такова нещо?
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
по добре си отвори сондите на резервоара, лесно се отварят, извади си капачката която си изпуснал, и пробвай да видиш дали е от това, а тази помпа която прехвърля от единия в другия ми е странно, може и да има такава на дизела. При мен е следното. в едната сонда е поплавъка дето мери колко бензин има (В лявата) а в другата (дясната) седи бензиновата помпа и смуче от там. и като свърши в едното почва да смуче от дупките м/у двете от 2-рата сонда, не знам дали и при теб е така, не съм запознат с дизелите 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
под седалката, те са едни пластмасови
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
по добре отиди в сервиз да ти го направят (от личен опит ти казвам)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Само заради вакуума сигурно не е нужно да се сваля резервоара. Не знам как е на е36
, но на моето е30 е маркуч, който излиза отгоре, минава покрай и се спуска отляво на резервоара. При мене беше почти запушен с кал под колата. Сигурно и на вашите коли е нещо подобно
.


- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
абе не знам, ама аз след като отваряхме сондите, почна в колата да ми смърди на бензин, оставям я някъде на слънце за известно време, и като се кача после намерисва на бензин, кой знае какво съм пропуснал да сложа, а може би отдушника се е отпушил и затва да смърди, знае ли човек вече 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани