HELP qko konsumaciq na tok

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 09 Фев 2004, 9:21

след като си се ровил толкова много, мога ли да те попитам... на предния капак, ключето което пали лампата там наистина ли е "обратно" :lol: (демек като се натисне бутончето, веригата се затваря) или и при мен алармаджиите са уплели конците (т.е. жиците)?
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 09 Фев 2004, 10:18

Това бутонче по принцип го няма фабрично. Алармаджийте го слагат допълнително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 09 Фев 2004, 11:37

при мен със сигурност е фабрично (предполагам че от 2000 сс нагоре има), защото имам и плафон с лампичка на кората на капака, просто като го мерих се оказа, че е обратно, а ключето ми е "право". Между другото някой знае ли от къде мога да си купя "обратно" ключе, че аз където съм питал - няма.
let the BMW be with you

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Di_Mitko » 12 Фев 2004, 14:37

При мене е от алармаджиите. Би трябвало да го има фабрично само при условие че имаш осветление при двигателя. До колкото знам почти 100% се практикува като е отворен капака тоест бутона е изпакнал (устоичиво състояние) тогава веригата е затворена т.е само тогава протича ток през него иначе като е затворен капака стои прекъснат. До колкото съм чувал обаче има по адвансед аларми кадето върви и втора жица която се нарича тампер и тя има обратното деиствие и служи ако някои ти прекасне кабела да прекасне датчика тогава прекасва и тампера и алармата се активира. Това с тампера се практикува почти винаги на датчиците на стандартните аларми на апартамент например. Ох отплеснах се. Та ти може да провериш какво трябва да е: мериш го дали е право или обратно и гледаш кога ще ти светне плафона отпреде като е натиснато или не. Ако имаш разминаване т.е при отворен капак плафона не свети а при затворен свети явно клучето ти трявба да е обратно (което не ми се вярва но знае ли човек)

P.S. Съжелявам за закаснелия отговор но просто нямах възможност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 12 Фев 2004, 15:49

Благодаря за изчерпателния отговор. Наистина когато капака е отворен плафона НЕсвети, а когато е затворен свети, това означава, че плафона е свързан паралелно на ключето, а не последователно, както е стандартната процедура, което пък е много странно особено като се има впредвид, че намерих схема на 325 Е36, където е нарисувана последователна схема. От това следва, че или схемата е сбъркана, или някой (да речем алармаджия) е променил схемата, но ако го е правил е пипал много финно, защото не откривам никакви следи, а освен това защо не е сложил "обратно" ключе?!?!?!?
let the BMW be with you

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Di_Mitko » 12 Фев 2004, 16:35

Парво няма начин плафона и ключето да са вързани паралелно понеже в момента в който затвори веригата ще направи късо съединение и ще изгори бушон. По принцип се практикува последователно свързване на акомулатор бутон крушка т.е като отвориш капака бутона включва (т.е уксява си двата края и все едно на негово място има жичка) и тогава все едно си сварзал двете жички на лампата към двата полюса на акомулатора. При мойто БМВ обаче цялото осветление се управлява от ел. блок но реално ключето си остава абсолютно същото, единствените разлики са че тока не минава през ключето а през блока и така защитават ако стане късо и могат да управляват забавяне на гасенето.
Та аз така и не можах да разбера какъв тип ти е ключето ?
Ако е обратно ти трябва право. Проблема е че не се знае какво очаква алармата там и дали тя не прави някакав проблем.
Мога да ти кажа обаче едно нещо със сигурност:
Ключето НЕ ти е вързано успоредно на лампата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 12 Фев 2004, 17:17

проста смяна на ключето от право с обратно ще доведе до това, че алармата ще пищи винаги при ЗАТВОРЕН капак :!: :idea:
Трябва да се преработи и алармата. :(

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Di_Mitko » 12 Фев 2004, 17:21

Не е задалжително. Примерно мойта (обикновенна, ефтина, незнайна) ако имаш нещо отворено и я пуснеш ще изпищи още 2 пати и ще изключи тази зона.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 12 Фев 2004, 20:44

Моята алрма реагира точно като тази на Di_Mitko, така че няма да има кой знае какъв проблем, остава да намеря обратно ключе и да пробвам :shock: . Някой има ли идея къде да намеря.

П.С. Сегашното ми ключе е стандартно т.е. когато се натисне - веригата се отваря, а като отиде в устойчиво положение веригата се затваря.
let the BMW be with you

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook