318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Това с връщането на парите ми се ще да го видя
Не знам дали има майстор и “майстор” в БГ, който да си признае, че е сгрешил и да върне парите.

Не знам дали има майстор и “майстор” в БГ, който да си признае, че е сгрешил и да върне парите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
BeeMWe написа: гумата ако я спадна на 1,4 Bar си става бая мекица
BeeMWe написа:силата на стискане зависи от самия човек
Колега ако спаднеш гумата на 1,4 тя се сплесква, защото при идеални условия на нея ляга 1/4 от теглото на колата, а надали човек може да стиска маркучи с такава сила

Нищо ти няма на колата, както вече потвърдихме, радвай и се и си свиркай



- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
ceco_kd написа:Моята е м40 318 и системата ми е на същото налягане. Та на въпроса за твърдостта стискайки ги с 2-3 пръста се свиват съвсем малко. Отвориш ли леко капачката и се вижда как маркуча се свива и тогава вече става на мекица. Та въпреки, че вече си се успокоил и аз да пиша, защото съм със същото налягане и нямам никакви проблеми с тази твърдост, защото си е нормална. Но все повече се убеждавам, че наистина е по-добре човек сам да си прави каквото има по колата. Не че ще забогатееш с 50-100 или 500 лв за труд през годините, ама определено такива майстори могат да ти направят поддръжката на колата златна или да те откажат от нея и да я подкараш към сметището или да я продадеш за без пари на някой колкото да се оттървеш. Просто такива хора не мога да си ги представя да почнат да ти правят колата и след ремонта да го накарам да смачка мекицата с ръка да видя как ще му се получи, но едва ли ще върне парата де
Малко общи приказки вече, но да полафим преди да заключат темата

Истината е, че вече гледам всичко, което мога и най - вече имам подходящ инструмент, да си го правя сам.
Дори и при познат майстор да отида ми се е случвало пред мен да оправя едно, а да ми строши друго.
За съжаление майсторите, които си вършат работата съвестно и разбират от нея са на изчезване, а големите сервизи (Mirafiori, Auto Bavaria, Daru Car) си искат паричките, поради ред причини (пазарна конкуренция, персонал, заплати, инвестиции и пр.).
Факт е, обаче, че след като пича с "мекиците" ми смени водната помпа, виското, термостата и антифриза изцяло колата работи много по спокойно и равномерно. Казанчето вече не бълва антифриз от преливника постоянно и всичко изглежда вече нормализирано.
PS. Между другото изрових доста наши и чуждестранни теми, но не успях да намеря никъде информация за антифриза в BMW-тата ни.
На много места пише червен, син, зелен, но цветът няма никакво значение.

Истината е, че в много сервизи ми казаха, че трябва да е G12+.
В инструкциите на BMW единственото, което е написано е, че трябва да е Етилен Гликол без Фосфати и Нитрити.
А оригиналният, който се продава от всички представителства на BMW е G11, син и единствен за всички модели.

Прилагам и една табличка тук, ако все пак я няма някъде по форума.
Полезно е да се знае кои антифризи са съвместими и кои не, за тези от нас, които не гледат само цвета на антифриза

Аз си признавам, че доскоро се интересувах само от това да взема правилния цвят


- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Здравейте хора,
Искам да споделя с вас все пак какво се случи след известно време.
В крайна сметка няколко пъти карах извънградско - колата продължаваше да не губи антифриз, да не бърка с маслото, да не пуши, но маркучите ми се струваха надути (също толкова, колкото на клипчето).
Преди две седмици реших отново да направя газ анализатор на антифриза и в крайна сметка отчете наличие на изгорели газове, което явно беше показателно, че наистина има нещо нередно.
Разглобихме двигателя и се оказа, че на 2 цилиндър, гарнитурата във вътрешната част (откъм цилиндъра) беше леко лъскава. Явно от там, когато надува турбината и във високите обороти пробива във водните пътища ...
Сега (да не казвам голяма дума), след ремонта, изглежда, че всичко вече е наред. Маркучите отново се понадуват, но далеч не е както преди.
Интересното е, че почти година карам с този проблем и той не се задълбочи, но сеге вече се чувствам една идея по-спокоен. Другото, което си обяснявам, за липсата на изгорели газове, при първата проба - може би, защото тогава бях сменил антифриза изцяло и все още не е бил наситен.
Благодаря отново на всички ви за помощта и съветите.
Искам да споделя с вас все пак какво се случи след известно време.
В крайна сметка няколко пъти карах извънградско - колата продължаваше да не губи антифриз, да не бърка с маслото, да не пуши, но маркучите ми се струваха надути (също толкова, колкото на клипчето).
Преди две седмици реших отново да направя газ анализатор на антифриза и в крайна сметка отчете наличие на изгорели газове, което явно беше показателно, че наистина има нещо нередно.
Разглобихме двигателя и се оказа, че на 2 цилиндър, гарнитурата във вътрешната част (откъм цилиндъра) беше леко лъскава. Явно от там, когато надува турбината и във високите обороти пробива във водните пътища ...
Сега (да не казвам голяма дума), след ремонта, изглежда, че всичко вече е наред. Маркучите отново се понадуват, но далеч не е както преди.
Интересното е, че почти година карам с този проблем и той не се задълбочи, но сеге вече се чувствам една идея по-спокоен. Другото, което си обяснявам, за липсата на изгорели газове, при първата проба - може би, защото тогава бях сменил антифриза изцяло и все още не е бил наситен.
Благодаря отново на всички ви за помощта и съветите.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани