Що ми трябваше....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Веднага ли палите или чакате помпата да качи бензин?
Мойта примерно при първото палене сутрин давам контакт, чакам лампите да изгаснат и още малко(докато чуя че спре) и тогава паля. Не че иначе имам проблеми, но така трябва да се прави и така го правя. Пали от първото завъртане
Веднага ли палите или чакате помпата да качи бензин?
Мойта примерно при първото палене сутрин давам контакт, чакам лампите да изгаснат и още малко(докато чуя че спре) и тогава паля. Не че иначе имам проблеми, но така трябва да се прави и така го правя. Пали от първото завъртане


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Бензина няма нищо общо с дизела , при бензина като загасите системата остава под налягане , а при дизела не е така!!!!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
KickingKing написа:Lok-Na-Rok!
Мойта примерно при първото палене сутрин давам контакт, чакам лампите да изгаснат и още малко(докато чуя че спре) и тогава паля. Не че иначе имам проблеми, но така трябва да се прави и така го правя. Пали от първото завъртане
Мойта като я взех и въртях директно и често нещеше да запали от раз.... после се светнах и сега изчаквам да изгаснат лампите (освен масло и акумулатор) и тогава въртя... но дори и тогава, само понякога, като е много студено се мъчи малко -в смисъл, че а-аха е запалил, ама не точно и падат оборотите.... гася веднага, въртя отново, изчаквам лампите и като врътна и направо се изстрелва

Ше взема и мойта да я изчаквам още 2-3сек. когато е студено... да се накльопа яко с бензин, че да запали от раз

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Аз я оставям малко повече, защото помпата не изключва с лампите. Това е на мойта, както и на едно е46 320 съм го забелязал...
Не знам при дизелите дали е така, но все пак прочетете си книжките и вижте. Там би трябвало да го пише!
Аз я оставям малко повече, защото помпата не изключва с лампите. Това е на мойта, както и на едно е46 320 съм го забелязал...
Не знам при дизелите дали е така, но все пак прочетете си книжките и вижте. Там би трябвало да го пише!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
mitak_o написа:Dimo написа:само мога да ви кажа че не е нормално въпреки че явно на доста хора се случва през зимата. В случая студа няма никакво отношение, при мен и при 30 и про -10 градуса пали от едно врътване на стартера
хм... на мен пък ми се струва че ми пали умишлено от към 3я оборот .. както каза няма зима няма лято
това е нормално при ИС-ките те не палят от веднага завърта 3 пъти и тогава пали това ми направи впечетление и при мен и попитах други хора с такива коли и при тях е така попитах и познати вносители на коли и те казаха че каквото им е минавало през рацете е било така така че мисля че си е направено така

надявам се да не съм се изказал много некомпетентно

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Владо написа: водицата в горивата почва да мръзне точно сега
Знам, че е офтопик, ама да попитам - от много хора слушам за вода в бензина. Искам да питам как става тоя номер при положение че нито водата се разтваря в бензин, нито бензинът се разтваря във вода. Иначе нямаше да има нефтени петна по Дунав...
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Zug-Zug!
Има малки гноми, които събират излетия нефт и го правят на петна...
Мама може да прави храната да лети...
Има малки гноми, които събират излетия нефт и го правят на петна...
Мама може да прави храната да лети...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
За гадовете
е важно да увеличат количеството на субстанцията (гориво-вода) ,и те знаят че не се разтваря ама ко ги боли пълния джоб,,, 


- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Le Transporteur написа:За гадоветее важно да увеличат количеството на субстанцията (гориво-вода) ,и те знаят че не се разтваря ама ко ги боли пълния джоб,,,
Да де, ама идеята ми е, че като смесиш вода и бензин/нафта в резервоара на бензиностанцията (онези подземните) ще се получат два слоя, като водата ще е отдолу, а горивото отгоре. И като се има предвид, че помпите на колонките черпят от най-долното ниво, то това означава, че в резервоарите на първите да речем 50 коли ще бъде сипана чиста водица...Това всъщност питах - ако това за водата в горивата е вярно - какво правят троловете по бензиностанциите, че да не става гафа с първите 50 коли?

Lacho_ написа:Колеги проблема е от самия горивен филтър! Повечето филтри които продават за този модел са без възвратен клапан и затова се получава така. Колегата titikaka имаше същия проблем, но незнам дали се справи с него.
Колега смених си филтъра преди седмица и в сервиза ми казаха, че в горивния филтър няма никакъв възвратен клапан а си е просто филтър, който работи чрез налягането от помпата. Този клапан за който ние говорим го има в помпата .... Това е по думите на Дару Кар и на още един сервиз в който правят само БМВ, но не е толкова известен а и не му знам името


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани