Отново проблем с оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Отново проблем с оборотите
Привет колеги. Значм, че темата е доста коментирана, но тя е толкова деликатна и може би за всеки конкретен случай проблемът е различен. Търсенето в базата данни не ми помогна и затова поставям въпроса относно падане на оборотите (с около 100 оборота) при включване на фарове, халогени и нагревател на задното стъкло. Знам, че при включването на консуматор е нормално за момент да паднат малко и веднага да се върнат обратно до първоначалната стойност. Помогнете моля!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Exy написа:Ако е съпковото моторче проблема и след киснене в бензин цяла нощ не се оправи, направо купувай ново - 350лв от Оборище. Заслужава си всеки левТърсих по морги и само в една намерих - имаха 2 броя и двата клатеха оборотите. Онзи ден ми пристигна новото - двигателя заспа!
То май и аз натам отивам от време на време променя оборотите между 650 и 950-1000, но като изфорсирам се оправя. Мога ли да карам така или да го извадя да го почистя и как става да ми обясните ?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
То и аз трябва да си купя едно ново ама засега го чистя през някой друг месец, не е същото де. Най ми се проявява това клатене като тръгна и ако още преди да е поработила колата попадна по задръствания всеки път като изключа от скорост и натисна спирачка оборотите не се задържат на към 900 както прави нормално докато не спре съвсем ами се залюляват между 700 и 800 примерно. Като я покарам малко и си ги държи вече точно както си трябва. Чудя се дори дали е от моторчето или от нещо друго - ламбди, катализатори, Disa или клапан за картерните газове, дебитомер, филтри разни ? На диагностика навсякъде ми казват че няма никакви проблеми. Забелязах че когато е мъгливо и влажно повече време и трябва за да почне да си държи оборотите по инерция малко по-високи от тия на празен ход когато е на място. Сещате се за какво говоря предполагам - ако сте спрели на нанадолнище и колата работи на 750 оборота на празен ход и ако само отпуснете спирачката в момента в който скоростта премине някаква стойност (около 5км/ч) оборотите сами се качват докъм 900. Проблема е че ще ме е яд ако дам 350лв за това моторче и се окаже че не е от него
Exy я обясни при теб такива ли бяха симптомите или просто си менеше оборотите както си стои колата и работи на празен ход.

Exy я обясни при теб такива ли бяха симптомите или просто си менеше оборотите както си стои колата и работи на празен ход.
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
И при мене е нещо подовно като натиснеш спирачката и изклучваш от скорост почват да се менят оборотите, а като изфорсирам и се оправя ама мойто моторче не е чистено никога от както я карам.
Ами всичко сочи към моторчето, но това, че в началото като тръгнеш се проявява не беше така при мен. Мойто на студено работеше добре, като се стопли тогава почваше да клати. Аз я взех зимата колата и тогава работеше добре, чак като се позатопли почна да си показва рогата. Чистих го 2 пъти и се пооправяше за известно време, но след третото вече нямаше ефект и дори почна да ми гаси колата понякога, а аз съм автоматик и трябваше да държа и газ и спирачка едновременно абе с две думи много дразнеше. И в началото и при мен се оправяше след форсиране, след това вече си държах газта натисната, нямаше оправия.
За да си сигурен, че то е виновно, може да го издебнеш като заклати оборотите и да му извадиш маркуча като го запушиш частично. Ако веднага се стабилизират оборотите значи е то. Аз съм пробвал и да му дръпна кабела, след това запалва без проблем, оборотите са стабилни, но са по-високи. Ако е читаво моторчето, би трябвало като го изключиш колата да не може да запали въобще.
А има и един "dirty fix", но определено не ви го препоръчвам - може да навиете жилото на газта малко повече, така че дроселовата клапа да е винаги леко отворена при отпуснат педал, при което компютъра никога няма да отваря моторчето. Но така само ще си тормозите двигателя, няма да се компенсират другите натоварвания (което до колкото знам е основната цел на моторчето), то не случайно е сложено все пак.
За да си сигурен, че то е виновно, може да го издебнеш като заклати оборотите и да му извадиш маркуча като го запушиш частично. Ако веднага се стабилизират оборотите значи е то. Аз съм пробвал и да му дръпна кабела, след това запалва без проблем, оборотите са стабилни, но са по-високи. Ако е читаво моторчето, би трябвало като го изключиш колата да не може да запали въобще.
А има и един "dirty fix", но определено не ви го препоръчвам - може да навиете жилото на газта малко повече, така че дроселовата клапа да е винаги леко отворена при отпуснат педал, при което компютъра никога няма да отваря моторчето. Но така само ще си тормозите двигателя, няма да се компенсират другите натоварвания (което до колкото знам е основната цел на моторчето), то не случайно е сложено все пак.
We love you Ronnie!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани