Свързване на DRL
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- nexuspower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.12.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318is saloon
- Мечтае да кара: BMW E60 M5
Свързване на DRL
Добър вечер колеги. Закупих си този DRL модул https://www.olx.bg/ad/modul-za-avtomati ... 0dcd45cfa3.
Интересуваме къде е най-лесно да намеря следните кабели към които трябва да свържа модула:
1.За късите светлини
2.Плюс след ключа (клема 15)
3.Дългите светлини
Колата е компакт 96 година.
Благодаря предварително !
Интересуваме къде е най-лесно да намеря следните кабели към които трябва да свържа модула:
1.За късите светлини
2.Плюс след ключа (клема 15)
3.Дългите светлини
Колата е компакт 96 година.
Благодаря предварително !

Re: Свързване на DRL
До колкото знам комфорт модула(този зад жабката) отговаря и за светлини и за централно, може би там.
Друг вариант е копчето от, което се пускат светлините. Това ми идва като идея.
Друг вариант е копчето от, което се пускат светлините. Това ми идва като идея.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Свързване на DRL
Монтирал съм такъв модул от Методи, и се побра при бушоните. Всички връзки се правят там. Имаш бушони за светлините, връзвай след тях. Плюс след контакт мисля взех от бушон №45. Едната кола на която слагах бе точно компакт. Ако не се оправиш пиши да си търся записките, имам и снимки някъде...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- nexuspower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.12.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318is saloon
- Мечтае да кара: BMW E60 M5
Re: Свързване на DRL
Колеги, изтеглих си ел.схема за компакт и почнах да разглеждам. Намерих в тях релето за къси и за дълги.
Ето снимки:
1.Къси светлини(High Beam): http://prikachi.com/images.php?images/613/8938613N.png
2.Дълги светлини(Low Beam): http://prikachi.com/images.php?images/614/8938614q.png
На прав път ли съм, че общия сигнал излиза от краче №87 на релето както за дълги, така и за къси? Съответно бял/червен и бял/син?
Ето снимки:
1.Къси светлини(High Beam): http://prikachi.com/images.php?images/613/8938613N.png
2.Дълги светлини(Low Beam): http://prikachi.com/images.php?images/614/8938614q.png
На прав път ли съм, че общия сигнал излиза от краче №87 на релето както за дълги, така и за къси? Съответно бял/червен и бял/син?
- nexuspower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.12.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318is saloon
- Мечтае да кара: BMW E60 M5
Re: Свързване на DRL
Искам да Ви разкажа за свързването на модула. Колата, на която го свързвах е Е36 Компакт 96та година. Примерно за седан, купе и другите може да има разлика в цветовете на кабелите към, които трябва да свържете модула затова погледнете ел.схема съответно за Вашия модел и година. Преди да започнете процедурата, откачете клемите на акумлатора, за всеки случай махнах и бушоните на късите и на дългите, съответно 11и12 и 29и30
Трябва да се снабдите с някаква гъвкава отверка или с кардан за тресчотка. Аз си купих ето такава отверка на Топ Мастер:

Също така ще Ви трябва ето такъв бит Т10:


Първо трябва да отвиете четирите болта на бушониерата, като тези отзад са на доста неудобно място... Също така отвиите болта, който държи червения кабел, той е 13мм. После повдигнете внимателно бушониерата, без да теглите много силно и ще се открие това пред Вас:


Препоръчвам да я закрепите с нещо отстрани, за да не се свлича надолу.
Модула, който закупих има 5 проводника за свързване:
1.БЯЛ - за късите светлини
2.ЧЕРЕН - маса
3.ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ - ACC - 12 волта след контакт
4.СИН - за дългите светлини
5.ЧЕРВЕН - 12волта постоянни
Модула реших да го сложа при бушоните и пробих дупка отзад, за да минат проводник №2, №3 и №5. Ето снимка:
http://prikachi.com/images.php?images/4/8951004X.jpg
№1 проводник: БЯЛ - Трябва да намерите в снопа от кабели, които отиват надолу към фаровете, ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ или СИН/ЖЪЛТ кабел. Значи няма значение към кой от кабелите ще свържете БЕЛИЯ кабел, тъй като фаровете са свързани паралелно. Свържете го към този, който Ви е по-удобен.
БЕЛИЯ кабел служи да деактивира ДРЛ модула.

№2 проводник: ЧЕРЕН - Значи първо масата я бях закачил за болта, на който беше сложена и масата на фаровете, но модула не тръгваше, затова я преместих на един от болтовете, на който се държи филтърната кутия.(Не знам защо така стана???)
№3 проводник: ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ - Изтеглих 12 волта след контакт /ACC/ от един ВИОЛЕТОВ/БЯЛ кабел от радиото (не знам колко е удачен този вариант, но за него най-лесно се сетих), който минава зад жабката и излиза под кутията за акумулатора, но Вие може да си дръпнете и от друго място този кабел. Сега като го пиша това се сетих, че може да се вземе директно от бушон 44 под бушониерата и цвета му е пак същия. Просто този си го бях изкарал преди време и затова така.
№4 проводник: СИН - Той се свързва към БЯЛ/ЗЕЛЕН или БЯЛ/СИН кабел. Тях може да ги намерите много лесно, вече като ви е повдигната бушониерата нагоре, намирате под 29ти или 30ти бушон тези кабели. За да сте сигурни махнете тези бушони и размърдайте внимателно кабела нагоре-надолу и ще видите че кабелната обувка там където се слага бушона мърда. Също няма значение към кой от кабелите ще свържете.

№5 проводни: ЧЕРВЕН - 12волта постоянни. Консумацията на модула е 1,8мА /много малка/ така, че няма от какво да се притеснявате. 12 волта взех от клемата на акумулатора, че ми беше най-лесно.
Забележка: Модула, който закупих от линка по-горе има фунцкията Follow me Home, която може да се настрои за 10,20,30 секунди. Но за да се активира след като угасите автомобила трябва да сте деактивирали модула. Това става като сте превключили на къси светлини. През деня колата е лесно забележима за другите участници от движението. Привечер пускам и габаритит, за да могат участниците отзад да ме забелязват. През ноща е абсурд да се кара на 30% дълги, фаровете светят като свещи затова си карайте на къси светлини!
Приемам всякакви забележки и критики относно написаното и свързването, все пак съм още начинаещ. Ако имате някакви въпроси относно свързването пишете в темата или на лично съобщение
Ето го и крайния резултат:

Трябва да се снабдите с някаква гъвкава отверка или с кардан за тресчотка. Аз си купих ето такава отверка на Топ Мастер:

Също така ще Ви трябва ето такъв бит Т10:


Първо трябва да отвиете четирите болта на бушониерата, като тези отзад са на доста неудобно място... Също така отвиите болта, който държи червения кабел, той е 13мм. После повдигнете внимателно бушониерата, без да теглите много силно и ще се открие това пред Вас:


Препоръчвам да я закрепите с нещо отстрани, за да не се свлича надолу.
Модула, който закупих има 5 проводника за свързване:
1.БЯЛ - за късите светлини
2.ЧЕРЕН - маса
3.ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ - ACC - 12 волта след контакт
4.СИН - за дългите светлини
5.ЧЕРВЕН - 12волта постоянни
Модула реших да го сложа при бушоните и пробих дупка отзад, за да минат проводник №2, №3 и №5. Ето снимка:
http://prikachi.com/images.php?images/4/8951004X.jpg
№1 проводник: БЯЛ - Трябва да намерите в снопа от кабели, които отиват надолу към фаровете, ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ или СИН/ЖЪЛТ кабел. Значи няма значение към кой от кабелите ще свържете БЕЛИЯ кабел, тъй като фаровете са свързани паралелно. Свържете го към този, който Ви е по-удобен.
БЕЛИЯ кабел служи да деактивира ДРЛ модула.

№2 проводник: ЧЕРЕН - Значи първо масата я бях закачил за болта, на който беше сложена и масата на фаровете, но модула не тръгваше, затова я преместих на един от болтовете, на който се държи филтърната кутия.(Не знам защо така стана???)
№3 проводник: ЗЕЛЕН/ЖЪЛТ - Изтеглих 12 волта след контакт /ACC/ от един ВИОЛЕТОВ/БЯЛ кабел от радиото (не знам колко е удачен този вариант, но за него най-лесно се сетих), който минава зад жабката и излиза под кутията за акумулатора, но Вие може да си дръпнете и от друго място този кабел. Сега като го пиша това се сетих, че може да се вземе директно от бушон 44 под бушониерата и цвета му е пак същия. Просто този си го бях изкарал преди време и затова така.
№4 проводник: СИН - Той се свързва към БЯЛ/ЗЕЛЕН или БЯЛ/СИН кабел. Тях може да ги намерите много лесно, вече като ви е повдигната бушониерата нагоре, намирате под 29ти или 30ти бушон тези кабели. За да сте сигурни махнете тези бушони и размърдайте внимателно кабела нагоре-надолу и ще видите че кабелната обувка там където се слага бушона мърда. Също няма значение към кой от кабелите ще свържете.

№5 проводни: ЧЕРВЕН - 12волта постоянни. Консумацията на модула е 1,8мА /много малка/ така, че няма от какво да се притеснявате. 12 волта взех от клемата на акумулатора, че ми беше най-лесно.
Забележка: Модула, който закупих от линка по-горе има фунцкията Follow me Home, която може да се настрои за 10,20,30 секунди. Но за да се активира след като угасите автомобила трябва да сте деактивирали модула. Това става като сте превключили на къси светлини. През деня колата е лесно забележима за другите участници от движението. Привечер пускам и габаритит, за да могат участниците отзад да ме забелязват. През ноща е абсурд да се кара на 30% дълги, фаровете светят като свещи затова си карайте на къси светлини!
Приемам всякакви забележки и критики относно написаното и свързването, все пак съм още начинаещ. Ако имате някакви въпроси относно свързването пишете в темата или на лично съобщение
Ето го и крайния резултат:

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани