Проблем с E36 Cabrio
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- MSG
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е21 323i, BMW Е46 323Ci
- Мечтае да кара: BMW Е31 850i
Проблем с E36 Cabrio
Здравейте на всички!
Доста теми прочетох и не успях да намеря инфото , което ме интересува, моля да ме извините ако темата не е на нужното място във форума.
Става въпрос за Е36 Кабриолет. Гюрукът се отваря почти целия, но накрая запецва и трябва да се доприбира ръчно. Иначе по обратния път всичко си става автоматично. Дали проблемът е дълбок и евентуално как стоят нещата с ремонт на механизма, в който се предполага че е проблема? Бих бил благодарен ако се отзовете със съвет.
Доста теми прочетох и не успях да намеря инфото , което ме интересува, моля да ме извините ако темата не е на нужното място във форума.
Става въпрос за Е36 Кабриолет. Гюрукът се отваря почти целия, но накрая запецва и трябва да се доприбира ръчно. Иначе по обратния път всичко си става автоматично. Дали проблемът е дълбок и евентуално как стоят нещата с ремонт на механизма, в който се предполага че е проблема? Бих бил благодарен ако се отзовете със съвет.
Re: Проблем с E36 Cabrio
При Е36 няма жила в механизма за гюрука, всичко е на твърди връзки. Има само за аварийно "откачане" на двата мотора.
Най честия проблем е в едни, да кажем, ленти. Които са ластични и с времето не си вършат работата. Те помагат с движението на гредата над задния "прозорец". Намират се вътре между платовете и реално придърпват въпросната греда с около 2 см, но като не я приберат и тавана среща капака.
Това се случва най-често при сваляне/прибиране на мекия таван. А когато се вади/разгъва тавана, почти не се случва, защото тавана е бил згънат и гредата почти не е мръднала. Продават се разбира се и като отделна част за смяна, но са скъпи и трябва да махнеш целия плат, защото се нитоват за гредите.
Аз на бившата чи кола го реших, като в полуотворено състояние вързах за гредите едино ластично въже, от тези за багаж. Номера обаче е, че трябва да го вържеш не до следващата греда, а през една. И съответно да го прекараш отгоре и отдолу на междинната, като го вържеш в кръг (само за себе си) за да не пречи при движенията.
Sent from my D5503 using Tapatalk
Най честия проблем е в едни, да кажем, ленти. Които са ластични и с времето не си вършат работата. Те помагат с движението на гредата над задния "прозорец". Намират се вътре между платовете и реално придърпват въпросната греда с около 2 см, но като не я приберат и тавана среща капака.
Това се случва най-често при сваляне/прибиране на мекия таван. А когато се вади/разгъва тавана, почти не се случва, защото тавана е бил згънат и гредата почти не е мръднала. Продават се разбира се и като отделна част за смяна, но са скъпи и трябва да махнеш целия плат, защото се нитоват за гредите.
Аз на бившата чи кола го реших, като в полуотворено състояние вързах за гредите едино ластично въже, от тези за багаж. Номера обаче е, че трябва да го вържеш не до следващата греда, а през една. И съответно да го прекараш отгоре и отдолу на междинната, като го вържеш в кръг (само за себе си) за да не пречи при движенията.
Sent from my D5503 using Tapatalk
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани