Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwfan_93
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Здравейте колеги имам едно питане което ми е важно искам да сложа радиатор от бмв е36 от моторите 318ис или 318и 316и големия радиатор но ще го слагам в друга кола .. тук ми идва една дилема..
Мойте маркучи са 2 а на радиатора изходите са 3 хм.
Искам да питам за тази дупка която е под съда в който се налива антифриза, идеята ми е такава че като ползвам по големите дупки горната и долната, и запуша малката която е под казанчето радиатора ще продължи да функционира правилно без никакви проблеми и ядове?!
Прилагам снимка да видите за коя точно говоря...

Идеята е ако я запатя и ползвам само горния и долния ще мога да ползвам радиатора сякаш тази дупка я е няма да ми се получи.. не съм наясно. Реално нямам голям избор с какво да сменя сегашния ми, просто защото новия за другия автомобил е 800 лв.. а китаеца е 350 ..
Някой да знае дали ще имам проблем?!
И за какво служи тоя щуцер по малкия там къде отива на бмв то?! и за какво е реално?
Мойте маркучи са 2 а на радиатора изходите са 3 хм.
Искам да питам за тази дупка която е под съда в който се налива антифриза, идеята ми е такава че като ползвам по големите дупки горната и долната, и запуша малката която е под казанчето радиатора ще продължи да функционира правилно без никакви проблеми и ядове?!
Прилагам снимка да видите за коя точно говоря...

Идеята е ако я запатя и ползвам само горния и долния ще мога да ползвам радиатора сякаш тази дупка я е няма да ми се получи.. не съм наясно. Реално нямам голям избор с какво да сменя сегашния ми, просто защото новия за другия автомобил е 800 лв.. а китаеца е 350 ..
Някой да знае дали ще имам проблем?!
И за какво служи тоя щуцер по малкия там къде отива на бмв то?! и за какво е реално?
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА! 

- bmwfan_93
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Да се трие .. разбрах че така няма да се получи.. пфффф
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА! 

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Това е пробка за източване на антифриза от радиатора.
По принцип си има пробка която се развива.
По принцип си има пробка която се развива.



- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
@Biogame- Прав си, радиатора има пробка, но в случая колегата пита за нещо абсолютно различно. Пробката се вижда и на снимката - долу в ляво, със синя тапа.
@bmwfan_93- Не съм сигурен в думите си, но мисля, че от тая дупка се взима топла охладителна течност за радиаторчето на парното. Дали може да се затапи, също не знам, но ако наистина е за парното, едва ли е проблем. Но, дори да е така, не знам как ще захраниш парното на колата с топло .
Ето и една снимка, която е на М52ТУ, но едва ли разликата е огромна. Вижда се, че има 2 варианта: или отива към парното (IHKA) или към термостата.
@bmwfan_93- Не съм сигурен в думите си, но мисля, че от тая дупка се взима топла охладителна течност за радиаторчето на парното. Дали може да се затапи, също не знам, но ако наистина е за парното, едва ли е проблем. Но, дори да е така, не знам как ще захраниш парното на колата с топло .
Ето и една снимка, която е на М52ТУ, но едва ли разликата е огромна. Вижда се, че има 2 варианта: или отива към парното (IHKA) или към термостата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
затапвай го и слагай смело 

- bmwfan_93
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Един казва няма да стане друг ще стане, не знам вече какво да правя .. реално аз .. нямам никаква идея дали без този отвор циркулацията на водата ще е като хората.
Мисля че ако пробвам да запуша въпросната дупка и вкарам маркуч от горе и видя че отдолу се излива доволно ще е окей? Дали ще имам проблем с обезвъздушаването на системата?!
Мисля че ако пробвам да запуша въпросната дупка и вкарам маркуч от горе и видя че отдолу се излива доволно ще е окей? Дали ще имам проблем с обезвъздушаването на системата?!
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА! 

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.

- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Относно циркулация на радиатор на БМВ е36.
Закачи разширителния съд, с тройник към единия маркуч на парното (който отива в блока, не който идва от главата) и си готов
Така е реализирано в бмв-тата.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани