Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverick81
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46
- Мечтае да кара: BMW E34
Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Здравейте! Изчетох темите с проблем, като моя и изгледах клипчета, но засега не успявам да си отворя капака. Първо разглобих при ръчката в купето, но там жилото не е скъсано. Като я дръпна има напрежение и ръчката връща, като я пусна. Повдига се леко капака, но недостъчно и няма специфичният звук, както като всичко работи нормално. Бръкнах с отвертка да натисна нагоре езикът(лостчето), което освобождава капака, но не се освобождава. При мен, като застана срещу колата левият бъбрек го махнах много лесно, а другия може би ще се счупи, но ако тябва и него ще махна. При махнати бъбреци нямам достъп до жилото, понеже има обшивка(пластмаса) опипвайки нагоре. Как мога да стигна до него и от дясната ключалка гледано опред мога ли да дръпна междинното жило? Мога ли да стигна до него махайки десният мигач? Видях клипче със сваляне на маската и перката, но ме интересува има ли начин това да се избегне и да стигна до жилото? Нещо което ме кара да мисля, че жилото е скъсано преди ключалката от пасажерската страна е, че като натисна капака от тази страна, той леко пружинира и не се затваря плътно а стой леко нагоре. Ако там е скъсано, трябва да стигна до жилото между двете ключалки. Моля, ако модераторите сметнат, че темата припокрива изцяло другите по въпроса, да я заключат или изтрият. Благодаря предварително за отговорите Ви и хубава неделя!

- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Първо пробвай така, някой да държи ръчката в опънато положение а ти на капака натискай на долу и после вдигай на горе. Не прекалявай, със силата н натиск и вдигане,че капака се криви грозно около ключалките. Аз така отворих капака когато я праснах отпред.
- Maverick81
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46
- Мечтае да кара: BMW E34
Re: Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Mерси за съвета, колега!
Пробвах, но за съжаление не стана. Като осветих мястото видях жилото между двете ключалки, така че не е скрито, както написах в началото. Опитах да дърпам него, но мястото е доста неудобно и за момента не се получи. Иначе, като е дръпната ръчката и дърпам капака(аз я застопорих, докато човърках), страната откъм шофьора ми изглежда доста по-свободна отколкото другата. Според мен тази страна няма проблем, а пасажерската почти не се повдига. Все пак е странно, че има напрежение върху ръчката в купето, повдига се малко, но недостатъчно...Ако имате други идеи, ще съм много благодарен да споделите. Ако толкова се запъва накрая в сервиза ще я оправят с доста разглобяване и кинти... 


- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Щом пишеш, че ръчката в купето се повдига недостатъчно, се надявам, че може да имаш късмет и да не е чак скъсано жилото, а просто да е запекла машинката откъм пасажера. Това, което те посъветва колегата - някой да дърпа отвътре, а ти да натиснеш от тази страна, че да поосвободиш механизма има смисъл. Ама не да подпреш ръчката в купето, нали целта е докато натискаш леко капака, да се освободи ключалката и да поддаде - да се отвори. А това може да стане само ако някой издърпа ръчката в този момент. (- и не дърпайте прекалено силно, че да не се скъса.)
Бих ти препоръчал да олееш мястото, до което имаш достъп от ключалката, с някаква смазка - например с онзи силиконов спрей, дето го обсъждахме в темата за смазване на шибидах. Може да нямаш директен достъп до механизма, но бръкни с тръбичка и пръскай по шиша, който излиза от капака, то ще се стече надолу. Задължително се опитай преди всичко да вкараш по механизма смазка - ако няма скъсано жило ще е най-безболезненият вариант.
Ако нищо не успееш да направиш, може да опиташ със здраво дърпане на бронята на жилото, която виждаш отпред.
Аз съм отварял на Е39, заради скъсано жило. - жилото ходи от шофьора до едната ключалка, дърпа лостчето й. След това от лостчето на тази ключалка, има закачено второ жило до другата ключалка. Ако се отваря шофьорската част на капака, значи лостчето й се издърпва откъм ръчката в купето. Но жилото или е скъсано някъде по средата между двете ключалки, или някой от държачите в които се закача жилото се е счупил (пластмасата на лостчетата на ключалките - май се чупеха, да.) Или просто това в което се съмняваме при теб, че малко не й достига ход на другата ключалка, за да отвори, а е толкова клеясала, че не може да помръдне. (затова те посъветва колегата да натиснеш леко капака, че да я освободиш).
Ако пък е скъсано средното жило, мисля, че може да опиташ със зло дърпане да извадиш бронята на жилото отпред и ако е скъсано откъм шофьорската част, би трябвало да ти остане жило с което да задърпаш пасажерската ключалка. Потърси и в youtube дали не са показали някоя идея - дали ще може да се бръкне отдолу, за да се избута и освободи ключалката (на пасажерската май беше по-гадно). Ако е възможно, намери и второ BMW, за да гледаш до кое как може да имаш достъп, че само по клиповете 1 час се мъчих, докато разбера някой подробности. Но това ще го мислим после, ако не стане варианта със смазката и лекото натискане на капака.
Бих ти препоръчал да олееш мястото, до което имаш достъп от ключалката, с някаква смазка - например с онзи силиконов спрей, дето го обсъждахме в темата за смазване на шибидах. Може да нямаш директен достъп до механизма, но бръкни с тръбичка и пръскай по шиша, който излиза от капака, то ще се стече надолу. Задължително се опитай преди всичко да вкараш по механизма смазка - ако няма скъсано жило ще е най-безболезненият вариант.
Ако нищо не успееш да направиш, може да опиташ със здраво дърпане на бронята на жилото, която виждаш отпред.
Аз съм отварял на Е39, заради скъсано жило. - жилото ходи от шофьора до едната ключалка, дърпа лостчето й. След това от лостчето на тази ключалка, има закачено второ жило до другата ключалка. Ако се отваря шофьорската част на капака, значи лостчето й се издърпва откъм ръчката в купето. Но жилото или е скъсано някъде по средата между двете ключалки, или някой от държачите в които се закача жилото се е счупил (пластмасата на лостчетата на ключалките - май се чупеха, да.) Или просто това в което се съмняваме при теб, че малко не й достига ход на другата ключалка, за да отвори, а е толкова клеясала, че не може да помръдне. (затова те посъветва колегата да натиснеш леко капака, че да я освободиш).
Ако пък е скъсано средното жило, мисля, че може да опиташ със зло дърпане да извадиш бронята на жилото отпред и ако е скъсано откъм шофьорската част, би трябвало да ти остане жило с което да задърпаш пасажерската ключалка. Потърси и в youtube дали не са показали някоя идея - дали ще може да се бръкне отдолу, за да се избута и освободи ключалката (на пасажерската май беше по-гадно). Ако е възможно, намери и второ BMW, за да гледаш до кое как може да имаш достъп, че само по клиповете 1 час се мъчих, докато разбера някой подробности. Но това ще го мислим после, ако не стане варианта със смазката и лекото натискане на капака.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Maverick81
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46
- Мечтае да кара: BMW E34
Re: Проблем с капака на Е36 318 ТДС Компакт
Благодаря, колега! Някой от следващите дни ще опитам. Наистина лоста повдига капака, но недостатъчно, което ме кара да мисля, че има някаква надежда пасажерската ключалка да е запекла и там да е скъсването. Преди да пробвам първо ще смажа да се улесни хода на механизма. Мерси още веднъж за съветите и успешна седмица! 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани