Въпрос за проблем и смяна на табло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Въпрос за проблем и смяна на табло
На скоро смених крушки на таблото с уредите и след няколко дни "умря" уреда за нивото на бензина.Стрелката е на ограничител в минимума и свети лампата.От време на време за по 2-3 минути проработва.Проверих да не би някой от куплунзите да не е вкаран както трябва,но се оказа,че там всичко е ок. Вероятно е някоя спойка,защото е малко съмнително толкова скоро след ваденето на таблото проблема да е от нивомера в резервоара. Питането ми е - при смяна на таблото трябва ли да се прави някакво синхронизиране с DME или EWS модулите? Идеята за смяната е,че табла се намират под път и над път,а ремонта не се знае къде ще му излезе края. Колата е Е36,седан,М43,б18,1997.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Нищо не трябва да се прави след смяната,освен ако светне лампата за бега-да се изчистят грешките.Най-вероятно е някои от 2та нивомера да е прекъснал(къса им се една жичка колкото косъм).Ако имаш друго табло за проба най-лесно ще разбереш от къде е проблем.Може и уредчето да се е прецакало,при мен беше от него 1вия път-може да пробваш с почукване по таблото 

- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Пробвах с почукване-не става. 

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Тогава вземи един мултицет,вдигни задната седалка и примери от двете страни на съпротивление,трябва да е между 10 и 220 ома по спомен.Ако на някоя от страните няма съпротивление значи там има проблем.От страната където е помпата мери там където се включва буксата с тънките кабелчета.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
когато си сменях бензиновата помпа 2 дни ми светеше резервата, а в колата имаше 40 литра гориво
мисля си че системата откача при изключването на нивомерите.. поне при мен се оправи сама след 2 дни
мисля си че системата откача при изключването на нивомерите.. поне при мен се оправи сама след 2 дни
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Мистериозно звучи,но едва ли е невъзможно.
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Нещо,което пропуснах да питам. Как стоят нещата с пасването на таблата? На фейслифт става ли от кола,която е преди фейса? Двигателя има ли значение,осевен ако няма разлика в горивото?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Въпрос за проблем и смяна на табло
Става фдйсово табло за кола преди фейса и обратното. От значение е , дали таблото е за шест или четири цилиндров мотор. Видимо ако искаш да ги различиш , можеш да го направиш по червения сектор. Ако обаче таблото е от ИС , видимо май нямаше разлика червения сектор от тоя на шестака. Ще разбереш по показанията на оборотомера , не , че неможе да се препрограмира. За дизел и бензин е ясна разликата.
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани