Зануляване на сервизен инервал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Зануляване на сервизен инервал
Здравейте всички,
Тези дни смених маслото. Майстора отказа да занули сервизния интервал, защото според него имало риск да дадат накъсо другите букси и ще стане голяма беля.
Въпроса ми е: какво ще се случи, ако сервизния интервал остане ненулиран?
Благодаря предварително и поздрави на всички.
Тези дни смених маслото. Майстора отказа да занули сервизния интервал, защото според него имало риск да дадат накъсо другите букси и ще стане голяма беля.
Въпроса ми е: какво ще се случи, ако сервизния интервал остане ненулиран?
Благодаря предварително и поздрави на всички.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Зануляване на сервизен инервал
Къде ги намирате тези майстори и за какво изобщо на такива им давате да Ви пипат колите и да Ви говорят врели - некипели
. Иначе по въпроса ти: нищо няма да й стане на колата и така да си я караш без занулен сервизен интервал.

Карам бавно! Стигам Бързо!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Зануляване на сервизен инервал
ceco_kd написа:Къде ги намирате тези майстори и за какво изобщо на такива им давате да Ви пипат колите и да Ви говорят врели - некипели. Иначе по въпроса ти: нищо няма да й стане на колата и така да си я караш без занулен сервизен интервал.
По принцип при зануляване без уред е необходимо най-напред кабела или каквото и да е, най-напред да се даде на маса и след това на съответният пин, а не обратното- рядко се случва, но е възможно, ако има статично електричество да предизвика проблеми с модула.
Re: Зануляване на сервизен инервал
ceco_kd написа:Къде ги намирате тези майстори и за какво изобщо на такива им давате да Ви пипат колите и да Ви говорят врели - некипели. Иначе по въпроса ти: нищо няма да й стане на колата и така да си я караш без занулен сервизен интервал.
Тези майстори колега са механици , те от електроника не разбират .
Човека ми обясни , че по принцип знае как се прави, но го е правил много отдавна , когато тези коли бяха по - актуални. И обясни , че ако го прави с кабел има вероятност , макар и малка, да даде на късо нещо друго и оттам влизаме в голям проблем. Аз реших , че не е нужно да се поеме този риск и не го нулирахме . Ако намеря майстор който е нулирал интервала дакажем 100 пъти и аз съм 101я , ок ще отида при него. Но ако мога и така да карам , изобщо няма желания да го търся този , че да губя време да ходя при него. Това е.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Зануляване на сервизен инервал
Аз си го нулирам сам, не е особено трудно. Виж във форума или по нета кои два пина се свръзват и се дава на контакт и си капитан. Поне 3-4 пъти съм го правил 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Зануляване на сервизен инервал
А инспекшън индикацията пак ли така се гаси с обд буксата с мост или само софтуерно?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Зануляване на сервизен инервал
Ключът в нулево положение. Отивам при кръглата букса и правя мост м/у 7 и 19 пинове. Влизам в колата и давам ключа на контакт, преди палене. Броя до двадесет отивайки до кръглата букса отново, след което махам моста и се връщам вътре в купето, където са светнали всички зелени квадратчета и се е занулил и инспекшън и каквото там има, и вече си връщам ключа на положение "0". Поне при мен издънки не е имало досега, дано и да няма.
Карам бавно! Стигам Бързо!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Зануляване на сервизен инервал
ceco_kd написа:Ключът в нулево положение. Отивам при кръглата букса и правя мост м/у 7 и 19 пинове. Влизам в колата и давам ключа на контакт, преди палене. Броя до двадесет отивайки до кръглата букса отново, след което махам моста и се връщам вътре в купето, където са светнали всички зелени квадратчета и се е занулил и инспекшън и каквото там има, и вече си връщам ключа на положение "0". Поне при мен издънки не е имало досега, дано и да няма.


Re: Зануляване на сервизен инервал
10 години сам си сменям маслото и никога не съм го нулирал. И никога не съм имал проблем от това.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани